quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef Fopje het volgende:
En gaaf dat je ons uitleg geeft terwijl je op vakantie bent![]()
Ik denk hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef BRANDGEL het volgende:
Ik wil 2 van die bakken met allebei mieren erin ..
Als de kolonies dan een beetje groot worden flikker ik allebei de bakken in nog één wat grotere bak
Dan hier en daar een beetje brandgel en aansteken .. dan is het de bedoeling dat ze oorlog gaan voeren met elkaar! overal vuur en boem boem chaosSlachtveld bouwen met dikke HD camera filmen
Maar als ik dat echt zou willen doen? Moet ik dan 2 verschillende soorten mieren families op het brandende slachtveld gooien?
Held.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:27 schreef BRANDGEL het volgende:
Ik wil 2 van die bakken met allebei mieren erin ..
Als de kolonies dan een beetje groot worden flikker ik allebei de bakken in nog één wat grotere bak
Dan hier en daar een beetje brandgel en aansteken .. dan is het de bedoeling dat ze oorlog gaan voeren met elkaar! overal vuur en boem boem chaosSlachtveld bouwen met dikke HD camera filmen
Maar als ik dat echt zou willen doen? Moet ik dan 2 verschillende soorten mieren families op het brandende slachtveld gooien?
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Zoiets zou ik toch best in m'n kamer willen hebben staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dan wel geen door mieren gegraven nesten, maar ziet er toch erg tof uit
http://blogfice.blogspot.(...)eed-eating-ants.htmlquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:17 schreef Fopje het volgende:
[..]zoiets zou ik ook wel willen! Fuck ik wil dingen kopen
eerst nog even op vakantie...
Wow die is wel vet ja, en dan in het midden wat zand enzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Zoiets zou ik toch best in m'n kamer willen hebben staan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dan wel geen door mieren gegraven nesten, maar ziet er toch erg tof uit
En er zitten wat bruggetjes tussen de twee stenen nesten enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow die is wel vet ja, en dan in het midden wat zand enzo.
Die gozer heeft echt mooie nestjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:18 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
http://blogfice.blogspot.(...)eed-eating-ants.html
Link werd op pagina 6 al door Levo gepost, goede info wel
Dierenbeulquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Levo, al mijn fruitvliegjes zijn dood.![]()
Ze zijn uitgedroogd denk ik, heb ze ook geen water gegeven. Wat moet ik nu doen?
Ga ik doen als ik echt ga beginnen over een paar wekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |