Ik heb er ooit al eens ingestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je staat er eindelijk in!Dankzij
mij!
quote:
Ook. Zaterdag ochtend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat doette gij dan tegenwoordig? In het asiel of zo?
Dacht ik tenminste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh?
Ja, ze zijn hier soms bikkelhard! Tijdens mijn jaar sabbatical in donker Afrika moest ik om de twee weken in een louche internetcafe inloggen en wat posten om mijn plek in de OP te behouden.
wel een Cue?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:01 schreef Kreator het volgende:
Toch staat er geen Renate in mijn telefoonlijst op de gsm.
okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Ik weet het niet zeker.
Als men ooit een telefoonlijst nodig heeft van vrouwelijke fokkers, maak ik wel een export van mijn lijstje.quote:
En een mooie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je wel. Het was me een woest genoegen. Mijn nalatenschap hier op Fok.
Alsof die telefoon van je daar genoeg rekenkracht voor heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als men ooit een telefoonlijst nodig heeft van vrouwelijke fokkers, maak ik wel een export van mijn lijstje.
Valt het jou ook op, Samzz?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Vanmiddag meld ik nog even dat ik vrij ben en dat ik de draaitafels weg moet brengen en de halve abraham ga opzetten.quote:
Dan is het goed. Anders haal ik je uit de OP...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Vanmiddag meld ik nog even dat ik vrij ben en dat ik de draaitafels weg moet brengen en de halve abraham ga opzetten.
Pics? (niet van het laden)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:05 schreef Redbaron het volgende:
Hengelo laden en naar de zaak.. Zondag dan maar naar Nijverdal bij de vriendin.. :-)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Doe dan ook even naam en rugnummers en dergelijke.
Krea, Samzz en ACT-F verpesten het voor de rest, uitgezonderd jij en ik.quote:
Maar, wie mis je dan precies?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Krea, Samzz en ACT-F verpesten het voor de rest, uitgezonderd jij en ik.Gitaartokkelaar en Dagloper zjin op vakantie, dus daar weet ik het niet helemaal zeker van.
'De rest'.quote:
De nijverdallers hier kennen haar wel. Dat is genoeg..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben vrij benieuwd ja naar de scharrel van Bas.
Ja, zo makkelijk kom je er niet vanaf, Bas!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De nijverdallers hier kennen haar wel. Dat is genoeg..
Lonaa was er gisteren nog, Ruler en Marko ook. Drizzt idem. Maar dat kan ook eergisteren zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
'De rest'.Niet dat het hier de laatste tijd storm liep, maar zo af en toe kwamen ze nog wel eens langs. Lonaa, Ruler, Marko, Drizzt, Ratel (maar die heeft op dit moment andere prioriteiten), enz.
Klopt, maar er wordt minder fanatiek gepost dan voorheen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lonaa was er gisteren nog, Ruler en Marko ook. Drizzt idem. Maar dat kan ook eergisteren zijn geweest.
Zeker wel. Klopt het gerucht dat ze epische tetten heeft?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:58 schreef Cue_ het volgende:
ik heb lonaa gister nog gezien.. real life
Of telt dat niet?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk kom je er niet vanaf, Bas!Het is hier Tukkers op Fok, niet Nijverdallers op Fok! Sharing is caring! Ons een beetje een lekkere worst voorhouden! Zo werkt dat niet!
Er werd hier nooit fanatiek gepost. Ja, een paar jaar terug of zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klopt, maar er wordt minder fanatiek gepost dan voorheen.
Uhm. geen idee. Moet zeggen dat ik daar niet op let bij iedereenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeker wel. Klopt het gerucht dat ze epische tetten heeft?
Klopt. Maar de vaste stamgasten die in de tussenliggende periode de boel draaiende hielden (op een wat lager pitje, eerlijk is eerlijk) lijken bijna geheel te zijn verdwenen sinds jij, Krea en ACT-F weer meedoen. Iets wat ik héél gezellig vind, laat daar geen misverstand over bestaan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er werd hier nooit fanatiek gepost. Ja, een paar jaar terug of zo.
Ik ook niet. Ik ben een eckte voetenman.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm. geen idee. Moet zeggen dat ik daar niet op let bij iedereen
Oh. Ik houd het niet zo bij, eerlijk gezegd. Nog sterker, het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wie waarom wel of niet postquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klopt. Maar de vaste stamgasten die in de tussenliggende periode de boel draaiende hielden (op een wat lager pitje, eerlijk is eerlijk) lijken bijna geheel te zijn verdwenen sinds jij, Krea en ACT-F weer meedoen. Iets wat ik héél gezellig vind, laat daar geen misverstand over bestaan!
Samzz.
Krea.
ACT-F.
Mij ook niet. Het viel Krea en mij gewoon op...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog sterker, het kan me eigenlijk niet zoveel schelen wie waarom wel of niet post.
Jullie perceptievermogen is dan ook ongekend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mij ook niet. Het viel Krea en mij gewoon op...
Daar staan we inderdaad om bekend hier op Fok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie perceptievermogen is dan ook ongekend.
Zou hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is het dan toch Norich die je duwt?
"het" ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Vreemd. Een tijdje terug was het zijn type niet.
Misschien je vriendin dumpen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef 100% Tukker het volgende:
...maar ze wil nog steeds niet met me daten.
Misschien komt dat omdat je zo subtiel bent als een botte bijl, of zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:31 schreef 100% Tukker het volgende:
...maar ze wil nog steeds niet met me daten.
Maar hij heeft bonnen voor de mac!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je zo subtiel bent als een botte bijl, of zo.
Je weet toch dat ik IRL een ontzettend lieve jongen ben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je zo subtiel bent als een botte bijl, of zo.
Hoe wil je haar online hosselen (ik typte rosselenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik IRL een ontzettend lieve jongen ben.
Ik heb van Krea geleerd dat je op Fok altijd hard-to-get en een botte lul moet spelen voor de eckt goede pussy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe wil je haar online hosselen (ik typte rosselen) als je alleen irl lief bent
Oh, vandaar dat hij single isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb van Krea geleerd dat je op Fok altijd hard-to-get en een botte lul moet spelen voor de eckt goede pussy.
Neh.. knapper meisje nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is het dan toch Norich die je duwt?
Oh wacht....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe moet je 'eckte pussy' hosselen als je niet vrijgezel bent?.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe moet je 'eckte pussy' hosselen als je niet vrijgezel bent?.
Misschien later...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan heb je het goed voor mekaar.
Mogen we dan tenminste haar voornaam weten?
Is het iemand van Fok?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet wie Bas z'n chickie is, maar ze blijft net zo onbekend als 100% z'n bakkes
Ik weet hoe Tukker eruit ziet, anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet wie Bas z'n chickie is, maar ze blijft net zo onbekend als 100% z'n bakkes
Dat weet ik eigenlijk nietquote:
Ja jij, maar de meesten van ons nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet hoe Tukker eruit ziet, anders.
Als dat al het grootste mysterie isquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja jij, maar de meesten van ons niet
Tukker's hoofd is het grootste mysterie van ToF!
Jij, Krea en TGND. Dus, ik ben bewezen ECHT! Dat kunnen we van die scharrel van Bas nog niet zeggen! IK EIS ADDITIONELE INFORMATIE!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet hoe Tukker eruit ziet, anders.
Ja sorryquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat al het grootste mysterie is.
Ok komt ie:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij, Krea en TGND. Dus, ik ben bewezen ECHT! Dat kunnen we van die scharrel van Bas nog niet zeggen! IK EIS ADDITIONELE INFORMATIE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok komt ie:Het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Uh-huh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:47 schreef Kreator het volgende:
Ik weet zelfs hoe tukkers borsthaar voelt.
M'n DM doet het gewoon hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:
Leuk speelgoed als je een micropenis hebt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:52 schreef Kreator het volgende:
Ik weet het nog.
We nemen vanavond trouwens ff een Canon EF 800mm F5.6 L IS USM mee. Leuk speelgoed.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:55 schreef Kreator het volgende:
Het minste wat Bas een keer kan doen is zijn eierstokje een keer uitnodigen om mee te posten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |