Ik heb er ooit al eens ingestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je staat er eindelijk in!Dankzij
mij!
quote:
Ook. Zaterdag ochtend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat doette gij dan tegenwoordig? In het asiel of zo?
Dacht ik tenminste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Oh?
Ja, ze zijn hier soms bikkelhard! Tijdens mijn jaar sabbatical in donker Afrika moest ik om de twee weken in een louche internetcafe inloggen en wat posten om mijn plek in de OP te behouden.
wel een Cue?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:01 schreef Kreator het volgende:
Toch staat er geen Renate in mijn telefoonlijst op de gsm.
okquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Ik weet het niet zeker.
Als men ooit een telefoonlijst nodig heeft van vrouwelijke fokkers, maak ik wel een export van mijn lijstje.quote:
En een mooie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dank je wel. Het was me een woest genoegen. Mijn nalatenschap hier op Fok.
Alsof die telefoon van je daar genoeg rekenkracht voor heeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als men ooit een telefoonlijst nodig heeft van vrouwelijke fokkers, maak ik wel een export van mijn lijstje.
Valt het jou ook op, Samzz?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:21 schreef Kreator het volgende:
Het valt me wel op dat sinds een paar mensen hier weer posten, de rest eigenlijk niet meer post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |