ik was de eerste keer gezakt voor iets heel onbenulligs (instructeur was boos op examinator, dus heb een examen extra moeten doen à 202 euro. Daarom was ik 950 euro kwijt. Moet daarbij wel vermelden dat ik heel weinig lessen heb gehad, 15 in totaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat was je kwijt aan je motorrijbewijs?
Hier is wel leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja ik was daar blijkt alle shit hier te gebeuren
updaten is 16e ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef krullenbolletje het volgende:
ik zit ook nog op snow leopard
he zibaquote:
Ik zit op een stoelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit op windows 7 ultimate. Raak me aan.
Ik ook niet. Heb geen geld voor een betere computer. Ik verkoop deze gewoon zonder verlies en koop een nieuwere voor hetzelfde geld met korting.quote:
had je moeder kunnen zijn, kan het ook positief bekijkenquote:
Wanneer meeten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik zit op windows 7 ultimate. Raak me aan.
Maar twee dagen. Kan best.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn onderkant zit los en moet vervangen worden maar dan ben ik hem voor 2 dagen kwijt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:51 schreef n8n het volgende:
[..]
had je moeder kunnen zijn, kan het ook positief bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |