hihihiquote:
bbc zit gwn op je tv hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Snowbells het volgende:
Er is hier nieteens een bbc. Of mediamarkt. Of saturn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die slogan was ook ineens anders geworden. ik kwam op het werk en vertelde mijn baas; "Jongens, onze slogan blijkt al 2 maanden geleden te zijn veranderd. Waarom verteld niemand ons dat?"
wp heeft nog geen dm ontvangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
wp mijn dm heeft nog geen oplossing ontvangen
'quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gepost vanaf je iPhone terwijl je in een discotheek staat langs de kant angstig om je heen aan het kijken bent?
niks moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga slapen want moet morgen werken.
Of ik nou de bus naar Delft pak of naar de stad in Zoetermeer maakt niet uit. Beide 20 minuten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Ampere het volgende:
Dimens woont in zm waar ze BCC hebben en werkt in Delft of hij neemt me in de maling
Denk de laatste.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Ampere het volgende:
Dimens woont in zm waar ze BCC hebben en werkt in Delft of hij neemt me in de maling
Leer fietsen ofzo luie dikzakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of ik nou de bus naar Delft pak of naar de stad in Zoetermeer maakt niet uit. Beide 20 minuten.
Ik ook. Geen zin in. Enigszins lelijke meid op je UI trouwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
'
Nee, ik ga slapen want moet morgen werken.
hard van binnen of buiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lol, ja ben best aardig en menselijk. En tegelijkertijd hard.
Soms wel ja, soms ben je schattig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Lol, ja ben best aardig en menselijk. En tegelijkertijd hard.
Als het antwoord op de laatste vraag 'nee' is, ben ik zeker niet welkom?quote:
Jij hebt geen recht van spreken, je hebt geeneens een Foboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+ grote handen? kleur ogen? lengte haar?
ja, ja en jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
+ grote handen? kleur ogen? lengte haar?
Welke sportschool ga je. Stadshart UFO ding?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik spin twee keer per week in de sportschool.
keihard jijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ook. Geen zin in. Enigszins lelijke meid op je UI trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |