Niet zonder verpakking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ik wilde tieten posten maar mag helaas niet meer...
Dat was een verkapte comeback...net als Michael Jordanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef Rezania het volgende:
Sinds wanneer zit er tussen tussen 30 december 2007 en 3 augustus 2012 8 jaar?
De nadelen van een (te) grote dikke pé-nis...
Hij is net binnen hè, geef hem even de tijd.quote:
Ja ja, het is goed met je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Dat was een verkapte comeback...net als Michael Jordan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij is net binnen hè, geef hem even de tijd.
Ach 5 jaardan...mierenneukers zijn ook niet weg te krijgen hier....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef Rezania het volgende:
Al je vorige posts kwamen trouwens uit 2007.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ach 5 jaardan...mierenneukers zijn ook niet weg te krijgen hier....
p.s ik keek alleen de datum dat ik me hebt aangemeld...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:07 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ach 5 jaardan...mierenneukers zijn ook niet weg te krijgen hier....
p.s ik keek alleen de datum dat ik me hebt aangemeld...
Moet je bij Danny zijn.quote:
Dit krijg je als je na jaren een schone installatie zet op je pc, en als de oud cd's uit de kast haalt en je oude favorieten terug vind.... Ik was zelf net ff op cu2.nl ....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Heb je FOK! trouwens niet gemist?
Lees eerdere posts....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
8 jaar weg geweest? Ik zie posts uit 2007.
Tjah die is nu miljonair zo te horen...krijg ik zeker een secretaresse ofzo aan de lijn ...quote:
Wie weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:13 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Tjah die is nu miljonair zo te horen...krijg ik zeker een secretaresse ofzo aan de lijn ...
die is cryptisch, snap ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Wie weet.Hij woont nu ook op "stand".
Hij is verhuisd naar een wat chiquer bekend staande buurt in zijn woonplaats.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:21 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
die is cryptisch, snap ik niet
Wanneer er geen mensen hier zijn die van rekenen houden...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:15 schreef Dagkaart het volgende:
TS wanneer volgen de volgende 8 jaren?!
OOhh, dus zijn goede doel is bereikt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij is verhuisd naar een wat chiquer bekend staande buurt in zijn woonplaats.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |