Maar je huis kom je niet meer uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Heb gelukkig geen zolder, alles 1-vloers hier...
Waar is Yvonne gebleven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Crimyclown het volgende:
Er mogen geen tieten meer gepost worden, KLB is nu KLB 2.0, de users zijn soft tegenwoordig, lay-out is vernieuwd en Danny is ondertussen miljonair. Dat was 'm wel zo'n beetje denk ik.
Die is er nogquote:
Die is niet weg te krijgen.quote:
Ga ik zo met de layout knoeienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat kan je in je opties ook nog veranderen naar de good old TVP
voor custom CSS heb je een FOK! full of pimp abo nodigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:48 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Ga ik zo met de layout knoeien
Thnxs, zal proberen vaker te komen hier...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar je huis kom je niet meer uit.Nou welkom dan maar weer na zoveel jaar afwezigheid.
Pardon????? is Fok nu ook commercieel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
voor custom CSS heb je een FOK! full of pimp abo nodig
Is meer een vrijwillige bijdrage zodat ze FOK! kunnen verbeterenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Pardon????? is Fok nu ook commercieel?
Tja, 8 jaar weg zijn....jij gaat nog wat verrassingen krijgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:50 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Pardon????? is Fok nu ook commercieel?
Zo kun je het ook noemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Is meer een vrijwillige bijdrage zodat ze FOK! kunnen verbeteren
En de portemonnee van Danny te spekken, maar als je dat zegt krijg je gelijk gehaatquote:
Ooh een soort goede doel dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Is meer een vrijwillige bijdrage zodat ze FOK! kunnen verbeteren
Ik wilde tieten posten maar mag helaas niet meer...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja, 8 jaar weg zijn....jij gaat nog wat verrassingen krijgen....wellicht ook een ban omdat je wat dingen niet weet.
Ja, Danny.quote:
Daarom zijn we voorzichtig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
En de portemonnee van Danny te spekken, maar als je dat zegt krijg je gelijk gehaat
Wie is Angel-Joy?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef AppelCake het volgende:
Ben jij een soort van slechte Angel-Joy?![]()
wij begrijpen mekaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, Danny.
[..]
Daarom zijn we voorzichtig.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |