Neen, je bent zwart. ga weg!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef Black-Angel het volgende:
Jeetje, ben 8 jaar weggeweest en is een heleboel dingen veranderd hier ...pppfff, krijg ik nog een rondleiding hier?
Dus als ik wit was had je me wel een rondleiding gegeven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Neen, je bent zwart. ga weg!
Ben je vrouw en vrijgezel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef Black-Angel het volgende:
Jeetje, ben 8 jaar weggeweest en is een heleboel dingen veranderd hier ...pppfff, krijg ik nog een rondleiding hier?
Rondleiding + happy end.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Dus als ik wit was had je me wel een rondleiding gegeven?
Nee, helaas, ben man en bezetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben je vrouw en vrijgezel?
Overal en nergens.... Genietend van het leven...quote:
Hey TVP komt me bekend voor....dus niet alles is veranderdquote:
er zit nu zo'n knopje voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:39 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Hey TVP komt me bekend voor....dus niet alles is veranderd
Jaah zo'n beetje....we gaan liever op de boerderij swingerparties houdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef trovey het volgende:
Aha, is internet eindelijk bekend geworden in Twente?![]()
Werden mensen moe om telkens de 3 letters te typen ofzo?quote:
T vervuilde de topics teveelquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:41 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Werden mensen moe om telkens de 3 letters te typen ofzo?
"volg topic"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:43 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Waar staat die knop, zie het niet...
En nu kom je je huis niet meer uit en verval je tot zoldernerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Black-Angel het volgende:
[..]
Jaah zo'n beetje....we gaan liever op de boerderij swingerparties houden
OOoooh jaa, thnxs....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
"volg topic"
rechtsonder en rechtsboven
dat kan je in je opties ook nog veranderen naar de good old TVPquote:
Heb gelukkig geen zolder, alles 1-vloers hier...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
En nu kom je je huis niet meer uit en verval je tot zoldernerd.Red jezelf, nu het nog kan.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef Crimyclown het volgende:
Er mogen geen tieten meer gepost worden, KLB is nu KLB 2.0, de users zijn soft tegenwoordig, lay-out is vernieuwd en Danny is ondertussen miljonair. Dat was 'm wel zo'n beetje denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |