Ja alleen jammer dat er meteen andere mensen uit dit topic daar moeten gaan postenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liesje
Ook echt dat in FHF-feedback gaan melden
Oké, oké.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die laat ik expres staan, als hij zo een hatrick heeft gemaakt ff al die mensen quoten die hem belachelijk maakte. Wordt lachen joh.
Hun verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat er meteen andere mensen uit dit topic daar moeten gaan posten
Je moet ze even laten schrikken, dan komen ze vanzelf terug. Heb je het linkje nog?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat er meteen andere mensen uit dit topic daar moeten gaan posten
quote:
quote:
het is half 2 snachts, wat verwacht je dan dat ik doequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die mag ik niet meer posten manquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet ze even laten schrikken, dan komen ze vanzelf terug. Heb je het linkje nog?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36[/url] schreef yvonne het volgende:
Stief kanker op met dat linkje man
Ha!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die mag ik niet meer posten man
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
En ik haal die VBLers even weg"
nou zeg, onsportief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
En ik haal die VBLers even weg"
Oh, yv vindt het niet leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die mag ik niet meer posten man
[..]
Ik schrok er zelfs helemaal vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, yv vindt het niet leuk.dan durf ik het ook niet.
Bite mequote:
graag, waar wil je het hebbenquote:
Oh zeur nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Ik snap hun probleem niet? We bemoeien ons toch niet in dat subforum? We doen het toch hier?
Je moet ook bij aflevering 1 beginnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Rene Mioch, dankzij jou ben ik aan Tera Nova begonnen, maar snap er de ballen van waar het nu over gaat
Ja dat doe ik nu dus ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook bij aflevering 1 beginnen.
Ik heb een kwartier gezien en je sterk aangeraden het niet te gaan kijken, dus wat lul je nou eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |