vergeet je nu niet wat jij hem allemaal toegewenst hebt , dat zet je wijselijk niet neer actie reactie!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef beequeen het volgende:
Een kleine bloemlezing wat die ouwe allemaal over mij zegt, gewoon te horen op zijn stream hoor, niks andere fora dus On Topic.
Ik mag op een perkpaal plaatsnemen, krijg ik toch nog iets binnen.
Ik mag in het hoge gras plaatsnemen, zo wordt mijn kut nog eens gekriebeld.
Ik heb schimmel op mijn kut, dus een soort van brie-kut.
Hier laat ik het even bij. Wat een aardige man is het toch.
Ow ja joh dacht ut nie he!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:00 schreef mootie het volgende:
Ja jonguh, jij jonguh!!! En zullie begonnuh ermee!
Bravoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
vergeet je nu niet wat jij hem allemaal toegenst hebt , dat zet je wijselijk niet neer actie reactie!
Je ben net zo erg!
Zo dadelijk horen we de boeren wel weer en dan is het ineens weer KUTCOLAquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Oop checkt nog even of dit wondermiddel ook daadwerkelijk tegen élke kwaal is....en zag dat het Goed was...![]()
[ afbeelding ]
Ik sta al te trappelen van ongeduld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo dadelijk horen we de boeren wel weer en dan is het ineens weer KUTCOLA
Het tweede flesje is bijna leeg, dus je geduld zal niet lang meer op de proef gesteld wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik sta al te trappelen van ongeduld.
zozo gaan we namen noemen, staat je netjes, en nog wat wie had het erover dat Opa zich wel verhangen mocht als AJAX zou verliezen, =edit=quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, maar goed. En jij weet net zo goed als ik dat Hv een ban heeft dankzij jou en heks. Good job.
Hij heeft al een zakje pepermuntballen opquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kan beter een Mentos in het flesje doen, dan hoeft-ie ook niet zo te boeren.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:34 schreef Meteropnemer het volgende:
even on Topic? opa is een beste man maar zie toch echt dat hier gemeten wordt met meerdere (maten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |