Hij gaat voor het postnatale aborteren ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:27 schreef beequeen het volgende:
Nog even en hij brengt de Hitlergroet. Alleen gezonde kinderen hebben recht op leven, de rest aborteren. Schandalig hoe die man redeneert.
Leuke man hè?![]()
Het maakt hem niet uit, verwijderen uit deze maatschappij. Kost alleen maar geld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
Hij gaat voor het postnatale aborteren ?
Tsja, dat is de waarheid van die ouwe. Leeft in zijn eigen WAO-wereldje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:32 schreef mootie het volgende:
Euhm hij zit toch zelf al een jaar of 30 in de ziektewet?
* mootie is verward
Te laat pullup, hij leest mee dus hij houdt nu wijselijk zijn mond. Hypocriet stuk vreten die vent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:38 schreef pullup het volgende:
Ik zal eventjes luisteren wat de goede man allemaal voor wijsheden heeft toe te voegen aan deze wereld.
Damned ik moet het nu doen met opmerkingen over zijn kleding schijnbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Te laat pullup, hij leest mee dus houdt nu wijselijk zijn mond. Hypocriet stuk vreten die vent.
Maar als hij dit soort dingen echt zegt is dat toch afschuwelijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:42 schreef knies-oor het volgende:
we gaan dus vandaag over op het schelden,ach ja als je verder niks anders hebt![]()
opa zegt gewoon wat hij denkt hoef je het niet mee eens te zijn hoor
En het lijkt me zeker geen juich smileys waardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als hij dit soort dingen echt zegt is dat toch afschuwelijk?
Heel even, maar daar word ik niet vrolijk van. Dus ik heb hem maar weer uitgezetquote:
Even een kleine correctie: Oop had het erover dat hij het egoïstisch vindt dat mensen aan kinderen willen beginnen, terwijl ze weten dat ze in geval van erfelijke ziektes een meer dan gemiddeld risico hebben op een ongelukkig kindje en de gezondheid van het kind ondergeschikt maken aan hun eigen kinderwens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Te laat pullup, hij leest mee dus hij houdt nu wijselijk zijn mond. Hypocriet stuk vreten die vent.
dus moet je mee gaan doen??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als hij dit soort dingen echt zegt is dat toch afschuwelijk?
Dat bedoel ik dus, maar dit is maar het topje van de ijsberg hoor. Je wilt niet weten wat hij allemaal uitkraamt. Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan. Mij zie je hier niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:47 schreef pullup het volgende:
Heel even, maar daar word ik niet vrolijk van. Dus ik heb hem maar weer uitgezet
Gelul, maar goed. En jij weet net zo goed als ik dat Hv een ban heeft dankzij jou en heks. Good job.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Even een kleine correctie: Oop had het erover dat hij het egoïstisch vindt dat mensen aan kinderen willen beginnen, terwijl ze weten dat ze in geval van erfelijke ziektes een meer dan gemiddeld risico hebben op een ongelukkig kindje en de gezondheid van het kind ondergeschikt maken hun eigen kinderwens.
Dat is toch net even iets genuanceerder dan dat jij het brengt dacht ik zo.
Vraag maar aan HV of hij het filmpje wil plaatsen, dan zal je het horen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even een kleine correctie: Oop had het erover dat hij het egoïstisch vindt dat mensen aan kinderen willen beginnen, terwijl ze weten dat ze in geval van erfelijke ziektes een meer dan gemiddeld risico hebben op een ongelukkig kindje en de gezondheid van het kind ondergeschikt maken aan hun eigen kinderwens.
Dat is toch net even iets genuanceerder dan dat jij het brengt dacht ik zo.
Vraag maar aan HV of hij het filmpje wil plaatsen, dan zal je het horen.
Niet...op....elkaar....aub, hou 't maar bij granddaddy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
Gelul, maar goed. En jij weet net zo goed als ik dat Hv een ban heeft dankzij jou en heks. Good job.
Oop zei het uiteraard op z'n Haags, maar dit is exact de strekking van zijn verhaal.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]En jij denkt dat wij gaan geloven dat hij zich zo genuanceerd heeft uitgedrukt
Bans worden niet besproken. Dat is een regel op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul, maar goed. En jij weet net zo goed als ik dat Hv een ban heeft dankzij jou en heks. Good job.
Krijg nou wat....zeg dat tegen Fann, Pb en heks, die doen niks anders. Lees eens tussen de regels door, als je daar tijd voor hebt, that is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet...op....elkaar....aub, hou 't maar bij granddaddy.
No shit, Sherlock en ik doe het wel. En nu? Een ban?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Bans worden niet besproken. Dat is een regel op FOK!
In dit geval komt zijn werkelijke uitspraak ongetwijfeld dichterbij wat BQ hier typte.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop zei het uiteraard op z'n Haags, maar dit is exact de strekking van zijn verhaal.
Nu niet onnozel doen. Jij zit lang genoeg op FOK! om te weten dat je hier niet zomaar een ban krijgt. Daar is dan echt wel het een en ander aan voorafgegaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Krijg nou wat....zeg dat tegen Fann, Pb en heks, die doen niks anders. Lees eens tussen de regels door, als je daar tijd voor hebt, that is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef spapaars het volgende:
Alleen ingelogd en dan dit, grapjassen.
You've been kicked for sending too many messages per minute!
Moet nu goed zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef spapaars het volgende:
Ik begrijp dat er aan herstel gewerkt word...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef spapaars het volgende:
Beseft opa wel dat als dat wordt toegestaan deze topicreeks dan ten einde is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij gaat voor het postnatale aborteren ?
LOL... postnataal aborteren... ik lees het nu pas....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Beseft opa wel dat als dat wordt toegestaan deze topicreeks dan ten einde is?
Ohhw, dat zou nou jammer zijn, dan moeten we een nieuw Slachtoffer-Topic gaan uitzoeken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Beseft opa wel dat als dat wordt toegestaan deze topicreeks dan ten einde is?
Maar wat nou als sommigen zich aangesproken voelen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Een nieuwe groep! 'Voor wie zich aangesproken voelt.'
En hier heb ik dus niks aan he?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen geeft Oop zijn eigen visie op "lurken" en volgt met grote ogen belangstelling de introductie van vers vlees nieuwe chatters op zijn chatje...![]()
[ afbeelding ]
JIJ????quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:53 schreef mootie het volgende:
Een nieuwe groep! 'Voor wie zich aangesproken voelt.'
Of de rest. Ik moet er niet aan denken, de chaosquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat nou als sommigen zich aangesproken voelen?
Bepaalde mensen lijken me toch waarschijnlijker. De kans is groot dat die onder de noemer 'huilies' vallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat nou als sommigen zich aangesproken voelen?
Oop geeft aan dattie een uitstekend mondwatertje heeft gevonden die alle vervuilende zaken probleemloos wegspoelt....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:49 schreef Gert het volgende:
Foei opa! Ga je mond spoelen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |