Leuk Margo voor opaatje toppie van je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:46 schreef Margo37 het volgende:
Een nieuwe hit voor opaatje, om de moed er in te houden
Zit ie te poepen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En daar is Oop weer!!
[ afbeelding ]
Dit is juist zijn intelligente lookquote:
Ah, hij denk diep na bij het poepen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is juist zijn intelligente look
Hij wil niet het verwijt krijgen te dom om te schijten te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, hij denk diep na bij het poepen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij wil niet het verwijt krijgen te dom om te schijten te zijn.
Ik heb die indruk altijd als hij wel in de stoel zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:54 schreef HiDiHo het volgende:
Van een afstandje lijkt het net of oop een grote dildo voor zijn cam heeft staan![]()
[ afbeelding ]
Van dichtbij ook zeker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb die indruk altijd als hij wel in de stoel zit.
Hoe raad je het ?quote:
En de sla wordt waarschijnlijk nog ingewisseld voor een derde speklapje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop eet vanavond dus speklapjes met bruine bonen, sla en aardappels
[ afbeelding ]
Maar de aardappels laat Oop vandaag voor wat ze zijn en in plaats daarvan opteert hij voor een tweede speklapje
Haha nee hoor. Oop is gek op sla met suiker en azijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
En de sla wordt waarschijnlijk nog ingewisseld voor een derde speklapje.
ingescheurd voorhuidjequote:
Ik denk dat dat met grotere zekerheid te voorspellen is dan het weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't seizoen start (zondag) dan alleen weer ajax-shirts neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |