Das opzich dus beetje vergelijkbaar. Ik kan me er ook niet zo druk om maken, bijna alles is wel te vinden op tpb en anders met een klein beetje googlen ook wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
meeste betaalde newsservers hebben een retentie van 1000+ dagen. Maar dat is dus server afhankelijk.
Ik heb echt nog nooit iets binnengehaald via tpb dat besmet was, kwestie van even 5 sec de comments checken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:43 schreef Ivo_86 het volgende:
Ik download al jaren via Newsgroups. Torrents hebben vaak naar mijn ervaring rotzooi (lees virussen) e.d. in de downloads zitten. Via Spotplanet haal ik altijd zuivere niet besmette files binnen.
En inderdaad de constante snelheid is ook prettig.. Ik heb alleen een tage verbinding als m'n Wifi ligt te kloten
ach ja wat ik net al aangaf, de één gebruikt dit en de ander gebruikt dat ... ga er geen soort van flamewar van maken, want elkaar overtuigen doen we toch nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das opzich dus beetje vergelijkbaar. Ik kan me er ook niet zo druk om maken, bijna alles is wel te vinden op tpb en anders met een klein beetje googlen ook wel.
Ik vind het "enorme" voordeel van usenet wel meevallen eigenlijk. En betalen ervoor is natuurlijk helemaal een beetje krom.
Oh, daar boeit het me ook niet genoeg voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach ja wat ik net al aangaf, de één gebruikt dit en de ander gebruikt dat ... ga er geen soort van flamewar van maken, want elkaar overtuigen doen we toch niet
nou, ik geloof dat de "grotere teams" hun films/series ook via private torrents binnenhalen ...:Pquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, daar boeit het me ook niet genoeg voor. Ik snap best dat er een aantal fanatiekelingen zijn die per se de film 1 dag voor mij willen hebben etc. Maar voor gewoon een beetje home-entertainment met films/series, muziek en spellen voldoen torrents prima.
Ik kan er prima mee leven als ik de film die hier nog niet draait 1 dag later kan zien dan usenetters.
Dit idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets binnengehaald via tpb dat besmet was, kwestie van even 5 sec de comments checken.
Maximum upload per torrent: 0 kB/squote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef tcr het volgende:
Men vergeet het belangrijkste, bij Usenet ben je niet illegaal bezig (indien films/muziek), bij torrents wel. Dat is wachten op de e-mail van de advocaat van Universal/Warner/Sony/Disney voor de torrent-gebruikers...
zolang isp's nog niet verplicht zijn om naw-gegevens vrij te geven is er niks aan de handquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef tcr het volgende:
Men vergeet het belangrijkste, bij Usenet ben je niet illegaal bezig (indien films/muziek), bij torrents wel. Dat is wachten op de e-mail van de advocaat van Universal/Warner/Sony/Disney voor de torrent-gebruikers...
lolquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef tcr het volgende:
Nee klopt, zolang er geen gerechterlijk bevel is doen ze dit niet. Maar ze sturen wel degelijk de 'dreig' mailtjes door als ze die binnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zolang isp's nog niet verplicht zijn om naw-gegevens vrij te geven is er niks aan de hand
Dat zal wel meevallen denk ik zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:50 schreef tcr het volgende:
Pas maar op als je op vakantie gaat naar de VS, ze staan je op te wachten bij de grensquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
lol
Omg i downloaded this and now the fbi wants to see me in court dont download guys they are tracking youuu!11
Is je IP-adres dan ook encrypted? Think again...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik zo
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand daar problemen mee gehad in Nederland, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef tcr het volgende:
[..]
Pas maar op als je op vakantie gaat naar de VS, ze staan je op te wachten bij de grens.
Ik had het niet over de FBI, maar gewoon de NL-vestigingen van Universal/Sony/Disney e.d.
Het was ook sarcastisch bedoeld. Kan me alleen een uitlokking geval herinneren van een Nederlander die dacht naar de VS te vliegen om een minderjarig meisje te ontmoeten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand daar problemen mee gehad in Nederland, toch?
Dat zijn gewoon mensen die voor die filmbedrijven werken of zo die gewoon slechte feedback erover geven denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:02 schreef tcr het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld. Kan me alleen een uitlokking geval herinneren van een Nederlander die dacht naar de VS te vliegen om een minderjarig meisje te ontmoeten.
Maar de dreigmailtjes naar Torrent gebruikers is wel degelijk gebeurd, kan er alleen even geen link over vinden...
http://www.ereaders.nl/23(...)erlandse_ebookpiraatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die voor die filmbedrijven werken of zo die gewoon slechte feedback erover geven denk ik.
Als je de comments leest heb je dat ook vaak.
10 mensen die a9 v9 m8 info geven en dan altijd een enkeling die zegt dat het allemaal crap is en je getracked wordt.
Ik mis een optie...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:47 schreef Catch22- het volgende:
Poll: Hoe download je ?
• Torrents, heb een Mac
• Torrents, heb een Windows PC
• Usenet, heb een MAC
• Usenet, heb een Windows PC
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Euh, wat? Echt wel. Ze doen niet aan software. Ze doen juist aan films en muziek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef tcr het volgende:
[..]
(Brein doet niet aan films en muziek).
Damn haal ik het nog door elkaar, oke, nou maak je borst dan maar natquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, wat? Echt wel. Ze doen niet aan software. Ze doen juist aan films en muziek.
Boeken downlaodenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:09 schreef tcr het volgende:
[..]
http://www.ereaders.nl/23(...)erlandse_ebookpiraat
Oke dit gaat over e-books en daar zit Brein actief op te monitoren (Brein doet niet aan films en muziek).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |