Ook geen HDMI.....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:35 schreef shiznuts het volgende:
Je tablet als mediacenter gebruiken, zeker met de komst van XBMC. Maar goed zoals je zegt, ies persoonlijke overweging. Producten zouden niet bestaan als mensen ze niet wilde hebben.
Ik zag trouwens deze: http://www.amazon.de/gp/product/B008VM8JHU/
Lijkt me wel wat, de Acer A210, quadcore, 10.1", enz etc voor maar 299 eur.
True true. Dan is waarschijnlijk de TF300 een betere koop. Voor een beetje meer (~380 eur) dan wel HDMI, 32GB, IPS, lichtsensor, enz etc. De Acer heeft nog wel braaf een fullsize USB-poort, jammer dat je dat niet vaker ziet.quote:
Even naar de Mediamarkt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef xaban06 het volgende:
Is de Nexus 7 ergens te pre-orderen? Of is er een andere (makkelijke) manier om 'm online te bestellen?
Denk dat het meevalt (de reserveringen). Maar ik zou er wel om 10.00 staanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nice, maandag al te koop. Toch maar even in de rij staan bij de mediamarkt dan. Het zal toch wel mogelijk zijn om zonder reservering eentje mee te nemen, of verwachten jullie iPad-praktijken?
Mooi. Voor de nieuwe iPad stond ik er om twaalf uur 's nachts, maar daar heb ik nu geen zin in. Ik ga wel gewoon zodra hij open isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Denk dat het meevalt (de reserveringen). Maar ik zou er wel om 10.00 staan
16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met HDMI out op een tablet?
Jammer van geen SD-slot, maar daarom neem je gewoon de 16GB variant.
Verder is de orientering mode persoonlijk.
16GB is inderdaad behoorlijk beperkt. Helemaal als je bedenkt dat je daarvan maar iets meer dan 13GB beschikbaar hebt, en een beetje knap spel al rond een gig zit. En een beetje knappe film zit al snel boven de 2GB, dus dat ding gaat bizar snel vol zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.
Daarom heb ik ook voor de Fire gekozen. Moet wel kunnen gamen op de tv met de emulator en PSP controller.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:47 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
16 gig is niks. en HDMI is chill om foto en video op tv te kijken. zijn voor mij iig redenen om dat ding niet te kopen.
Wel zuur wanneer je tot maandag moet wachten. Maar het kan erger...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:55 schreef TheGardener het volgende:
De laatste DHL stap die m'n fire maakte was
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:16
Zal dus vandaag niet meer lukken verwacht ik, maar bezorgd DHL wel gewoon op zaterdag? Ik lees namelijk verschillende verhalen...
Waarom kan je je niet registreren? Moet je er een Chinees voor zijn? Probeer anders eens met een Chinese Proxyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb eindelijk een tutorial gevonden met hoe ik mn novo7 tornados kan updaten![]()
alleen ik kan de update file niet downloaden omdat ie op een chinese site staat waar ik me niet kan registreren: http://115.com/file/dpkeaibe
![]()
![]()
![]()
http://ainolstore.com/for(...)ars-models-released/quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb eindelijk een tutorial gevonden met hoe ik mn novo7 tornados kan updaten![]()
alleen ik kan de update file niet downloaden omdat ie op een chinese site staat waar ik me niet kan registreren: http://115.com/file/dpkeaibe
![]()
![]()
![]()
werkt die ook op mn tornados?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://ainolstore.com/for(...)ars-models-released/
Nu net gezien maar dus te laat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:40 schreef thecuriousone het volgende:
@Sjabba De ibood van vandaag gezien? Is wel 8 inch...
http://www.ibood.com/nl/n(...)0_Tablet_met_12_GHz/
Niet: Ainol is kutquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:58 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een 7" tablet om thuis lekker rap op te surfen en in de auto muziek te streamen via bluetooth naar mijn autoradio. Welke tablet raden jullie mij dan aan? MicroSD/SD slot is wel vereist. Ik heb veel over Ainol gelezen maar weet eigenlijk niet wat nou de nieuwste e.o. beste tablet is uit hun kamp.
Fire of een Pipo maar daar is de batterij niet super van. (alhoewel in de auto kan die aan de kabel)quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:58 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Ik ben op zoek naar een 7" tablet om thuis lekker rap op te surfen en in de auto muziek te streamen via bluetooth naar mijn autoradio. Welke tablet raden jullie mij dan aan? MicroSD/SD slot is wel vereist. Ik heb veel over Ainol gelezen maar weet eigenlijk niet wat nou de nieuwste e.o. beste tablet is uit hun kamp.
De oplader van de Pipo heeft het hier al begeven naar nog geen 4 dagenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Fire of een Pipo maar daar is de batterij niet super van. (alhoewel in de auto kan die aan de kabel)
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mediamarkt Almere houdt vast aan dinsdag. Ze hebben ze wel al binnen, maar ik kreeg er niet eentje mee
Ai, al contact gehad? Denk dat ze die zo naar je kunnen opsturen. Je kan ook laden via USB --> charge kabeltje wat er bij zat gelukkig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef klaasvaak77 het volgende:
[..]
De oplader van de Pipo heeft het hier al begeven naar nog geen 4 dagen
Hier anders wel. Niet de Micro USB maar die andere (USB naar de charging connector, of had je die niet?)quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:30 schreef klaasvaak77 het volgende:
Ai, al contact gehad? Denk dat ze die zo naar je kunnen opsturen. Je kan ook laden via USB --> charge kabeltje wat er bij zat gelukkig.
De usb kabel die erbij zat werkt niet als charger.
Heb al wel contact gehad, ze gaven aan dat ik een hardware reset moest uitvoeren.
Wist toen nog niet dat het de adapter was.;
Ik heb gewoon een normale adapter bij de Pipo, de Pipo heeft een aparte ingang voor zijn stroom.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier anders wel. Niet de Micro USB maar die andere (USB naar de charging connector, of had je die niet?)
Yep zou erg mooi zijn als deze er bij zat maar helaas niet, weet je ook waar die te krijgen is?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gewoon aan een zware usb lader hangen
Heb het kabeltje op internet gevonden, USB naar 5V DC Plug Type H Voedingskabel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:01 schreef klaasvaak77 het volgende:
[..]
Yep zou erg mooi zijn als deze er bij zat maar helaas niet, weet je ook waar die te krijgen is?
MMM kijk net naar de box die bij de tablet zat op de handleiding, die in het chinees is maak ik uit dat deze voor de M1 is. De inhoud komt ook overeen met wat op de site staat wat geleverd wordt bij de Pipo M1.
Bron? Kan er nergens iets over vinden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef xminator het volgende:
Volgens een aantal tweakers worden de nexus 7 tablets nu al bij een aantal mediamarkten verkocht be fast als je er vandaag 1 wilt!
Dat zegt hij: tweakers.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bron? Kan er nergens iets over vinden...
Android is da bomb man. Gewoon vol voor gaan!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Die nexus is wel een lekker apparaatje voor het geld he?
Ben niet zo'n androidfan (nee, haat het niet, gewoon mening) maar voor een redelijke prijs is het wel iets voor iemand die ik ken.
Voor dat geld (en support) zeker. Helaas geen micro sd. De processor zit ook goed, alleen het schem waren soms wat issues mee dacht ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Die nexus is wel een lekker apparaatje voor het geld he?
Ben niet zo'n androidfan (nee, haat het niet, gewoon mening) maar voor een redelijke prijs is het wel iets voor iemand die ik ken.
Mooiquote:Op zondag 2 september 2012 09:28 schreef slaveloos het volgende:
ik heb de PIPO M1 (9,7 inch) net besteldben zeer benieuwd of ie me gaat blijmaken
En nu voor de derde keer: dan moet je op het tweakers-forum kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1509158/2quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
..En toen zei ik: Ik kan er nergens iets over vinden.
Lees dit eens door, daar zijn mensen die het apparaat al hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 13:11 schreef eleganza het volgende:
Gegroet mede tabletliefhebbers,
Inmiddels heb ik nog geen duidelijke reviews van de Ainol Fire kunnen vinden, met mogelijke kwaaltjes etc ,met die fijne accu die nogal wat belooft - of ie dat ook waarmaakt! Zit er over na te denken om via BiC/Dealsprime oid de fire te bestellen, maar ik zie ook o.a. bij AliExpress (Elijah/Grace), waar ze wel DHL shipping hebben. Voordeel van BiC/DP is dat ze paypal accepteren, waar je bij AliExpress met je creditcard moet betalen, en zie ik inderdaad nog dingen langskomen van kortingsbonnen op AliExpress (die actie wilde bij mij niet eens laden, en kreeg dus ook geen kortingscodes)
Heb t topic hier en op tweakers een beetje doorgespit, leveringstijden wisselen wel heel erg duidelijk (met stockproblemen hier en daar), en wil m graag uiterlijk één oktober binnenhebben (lange reis voor de boeg in oktober), enig advies waar ik dan het beste kan bestellen? (lees: meest compleet, snelste shipping, minste douanekosten - in hoeverre marken BiC en Dealsprime /VS Grace/Elijah zelf al zulke apparaten lager?- ) Dank!
Ter verduidelijking: Wil de tablet graag gebruiken voor filmpjes/series kijken, af en toe een spelletje, en browsen, maar een lange batterijduur is wel heeeeel fijn.Zag dus al ergens langskomen dat de video niet automatisch in goede verhouding springt, op wat voor termijn wordt er daarvoor een oplossing verwacht/is dat zelf te fixen? (eventueel een aanbeveling voor een andere tablet is ook welkom, weet prima hoe ik tablets moet flashen etc, maar hij moet het wel echt goed doen voordat ik weg ben, vandaar die 1 oktober ;-)
p.s. Om even nostalgisch te worden, heb in 2010 een ZT180 besteld, prima apparaatje toen, maar een tijd geleden verkocht ;-) (resistief touchscreen, 800mhz processor, woeh, nostalgia!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |