Oh ja, de meet... gaan jullie dan echt die film kijken? Dan kom ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Robby87 het volgende:
Wel jammer, ik had nou net The Expendables 2 bewaard om te kijken met een dame... oh die gingen we bij de meet kijk toch?
why not? is toch een leuke film?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh ja, de meet... gaan jullie dan echt die film kijken? Dan kom ik niet
waarom anderhalf?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Serendipity gezien, anderhalf keer denk ik.
't Is een chickflick.
Helemaal mijn smaak.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Serendipity gezien, anderhalf keer denk ik.
't Is een chickflick.
Wel van genoten. En gehuild, uiteraard.
Mehh, de tweede zal ongetwijfeld bevallen na de nodige halve liters, maar van de eerste is me bar weinig bij gebleven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
why not? is toch een leuke film?
chickflicks of vrouwen die huilen bij films?quote:
tegenwoordig kan ik er ook niet meer naar kijken. Statham nog wel, de rest eigenlijk niet meer. Maar het soort van jeugdsentiment om al die "vergane" glorie bij elkaar te zien, dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mehh, de tweede zal ongetwijfeld bevallen na de nodige halve liters, maar van de eerste is me bar weinig bij gebleven.
Toevallig had ik het vandaag nog over dergelijke acteurs met een collega.
Je weet wel: Schwarzie, Stallone, Statham, Willis, Norris etc.
Sommige mensen kunnen daar eindeloos naar kijken. (ik was de ergste nog vergeten: Seagal)
Dat heb ik nooit leuk gevonden en zoals het in het engels zo mooi zeggen: "It doesn't tickly my fancy"
Naast het feit dat de meet verre van om de hoek ligt moet ik nog echt goed erover nadenken of ik kom of niet...
Dat is sexy gekkiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En ze praat vervelend vind ik, beetje slissend.
Seagalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mehh, de tweede zal ongetwijfeld bevallen na de nodige halve liters, maar van de eerste is me bar weinig bij gebleven.
Toevallig had ik het vandaag nog over dergelijke acteurs met een collega.
Je weet wel: Schwarzie, Stallone, Statham, Willis, Norris etc.
Sommige mensen kunnen daar eindeloos naar kijken. (ik was de ergste nog vergeten: Seagal)
Dat heb ik nooit leuk gevonden en zoals het in het engels zo mooi zeggen: "It doesn't tickly my fancy"
Naast het feit dat de meet verre van om de hoek ligt moet ik nog echt goed erover nadenken of ik kom of niet...
Argh ik kan daar echt niet tegen, heel irritant vind ik dat.quote:
Haha, hij had toch ook zo'n serie, als bounty hunter o.i.d.?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Seagal is de enige die echt kan vechten
Die vind ik samen met Jason statham niet echt bij die oude garde/vergane glorie horen...quote:
Hulp sheriff volgens mijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, hij had toch ook zo'n serie, als bounty hunter o.i.d.?
Tofste scène met Seagal is nog altijd die film waarin hij zo'n zakdoek vult met een paar biljartballen en dan bij een of andere redneck de hele voorste linie van z'n muil eruit ramt
quote:
Hier heb je dan wel gelijk in, maar nog steedsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Seagal is de enige die echt kan vechten
Oscarwaardigheid?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Robby87 het volgende:
Hoe kun je The Expendables niet leuk vinden? Ik bedoel, met welke verwachtingen kijk je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |