Mensen die kids zeggen moeten dat inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
note to myself... geen kids!!
Nou inderdaad zeg! Niet normaal meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
note to myself... geen kids!!
Okee, kan je hem nu vervangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, ik verbaasde me net hoe vroeg het al weer licht werd....
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Halloootjes! Ik ben terug van vakantie! Voor alle nieuwe gezichten, we waren 18 dagen naar Scandinavie :p en ik heb heerlijk al ehet gerel meegelezen in mn slaapzakje de afgelopen 2 dagen
Ik wist wel dat het duur was, maar zó duurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wist jij dat niet? terwijl jij in dat werk zit...
noh!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh we moeten het verder doen zonder Joene.
Die drinken niet lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft er nog steeds iemand nog een paar van rvs in de aanbieding..
Dus inderdaad.. Doen!
Klaar en in slaap gevallenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik had hem nog niet gemist. Maar waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Want? Die is zichzelf aan het pijpen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Misschien moet hij even Yvonne pijpen?quote:
Yskááá!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Halloootjes! Ik ben terug van vakantie! Voor alle nieuwe gezichten, we waren 18 dagen naar Scandinavie :p en ik heb heerlijk al ehet gerel meegelezen in mn slaapzakje de afgelopen 2 dagen
nou ja!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen die kids zeggen moeten dat inderdaad niet doen.
ik kreeg een smsjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Het noorden ja!! Dat deel moeten ze onder water laten lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou ja!!
mag mini mensjes noemen zoals ik wil!!![]()
en hier int noorden is dat vrij normaal!
dat snap ik, alleen ik d8 dat je dan wel eens bedragen zou horen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]Hiii! Welkom terug
[..]
Ik wist wel dat het duur was, maar zó duur. Ik hou me ook niet echt heel erg bezig met het financiele gedeelte, ik zorg alleen voor de kinders
zou het helpen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien moet hij even Yvonne pijpen?
hee!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het noorden ja!! Dat deel moeten ze onder water laten lopen.
-bans worden niet besproken-quote:
geeft wel afleiding zodat de censuur even op een laag pitje staatquote:
Toch hopelijk wel via gratis WiFi he? Niet dat je dadelijk een enorme rekening krijgt van je provider voor mobiel internet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
we sturen kopjes op!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel via gratis WiFi he? Niet dat je dadelijk een enorme rekening krijgt van je provider voor mobiel internet.
Maar mocht dat wel zo zijn, dan helpen we je maar al te graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |