Ook niet minderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Sorry, maar die vlieger gaat echt niet altijd op. Het gros van mijn clienten is alleenstaand of alleenstaande ouder met een uitkering. Ik stel hun budget op en beheer vaak hun geld en ze houden echt niet meer over dan alleenstaande ouders met een normale baan.
Niets moet, alles mag het is maar waar je op dat moment zin in hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hoort de topicstarter te doen!
Maar het is dus min of meer gelijk? Waarom zou je dan werken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Sorry, maar die vlieger gaat echt niet altijd op. Het gros van mijn clienten is alleenstaand of alleenstaande ouder met een uitkering. Ik stel hun budget op en beheer vaak hun geld en ze houden echt niet meer over dan alleenstaande ouders met een normale baan.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zwart wat kwartiertjes oraalwerk.
topicstarter is een relnicht die hier alleen maar kwam uit pure frustratie over bepaalde mensen en dus niet bekend is met de FHF regels en wetten...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hoort de topicstarter te doen!
Ik Roggel wiel wat klusjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zwart wat kwartiertjes oraalwerk.
Zij toch welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan, maar meer dan een warme hap heb ik er nooit voor gekregenquote:
hangt van je uitgaven af lijkt mij...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik heb zin om m'n koffiemokken kapot te gooien en er een foto van te posten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niets moet, alles mag het is maar waar je op dat moment zin in hebt
Dan moet je het niet uitspugen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan, maar meer dan een warme hap heb ik er nooit voor gekregen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb zin om m'n koffiemokken kapot te gooien en er een foto van te posten.
Nee, het is niet min of meer gelijk. Een werkende ouder met een beetje behoorlijk betalende baan houdt meer over. En bij een laag inkomen uit werk, dwz tegen het sociaal minimum kom je voor dezelfde toeslagen e.d in aanmerking.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is dus min of meer gelijk? Waarom zou je dan werken?
868 voor de jongste en 440 voor de oudste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt van je uitgaven af lijkt mij...
als ik zie wat men moet betalen om te mogen werken... (zodat hun kinderen opgevangen worden)..
kolere...
Ja, ik moet ongeveer 2000 euro per maand betalen aan kinderdagverblijf en BSO. Maar daar krijg je een groot deel van terug van de belastingdienst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt van je uitgaven af lijkt mij...
als ik zie wat men moet betalen om te mogen werken... (zodat hun kinderen opgevangen worden)..
kolere...
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja, ik verbaasde me net hoe vroeg het al weer licht werd....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
Het wordt alweer een stuk vroeger donker
Dat dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, ik moet ongeveer 2000 euro per maand betalen aan kinderdagverblijf en BSO. Maar daar krijg je een groot deel van terug van de belastingdienst.
En dat is maar voor 2 dagen hè, maar wel 3 kinderen.
Als het goed is heeft er nog steeds iemand nog een paar van rvs in de aanbieding..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
note to myself... geen kids!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
868 voor de jongste en 440 voor de oudste.
wist jij dat niet? terwijl jij in dat werk zit...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |