quote:
is het niet te overleggen met leger des heils dat je alleen op papier daar zit?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Ik moet me uitschrijven bij GBA. Maar dan vervallen dus m'n toeslagen en dan wordt het wel aardig kansloos.
Weekje leger des heils met 2 kinderen zal heus ook wel urgentie geven, maar dat gaat me iets te ver.
ik heb nog tanden, dus dat gaat ook al misquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Joene het volgende:
Heb je al een vergiet Mous? Anders in een 2 kamer appartement in Alkmaar lenen ?
sorry.... had niet door dat ik het dichtgooide... beschouw het maar als een afkoelperiodequote:
En je doet zeker ook niet mee aan de blijdorp run ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb nog tanden, dus dat gaat ook al mis
Ik vind dat gewoon te ver gaan. Situatie nu is gewoon dat ik niet weet of ik een dak boven m'n hoofd heb in januari. Met die 2 bengels van me komt het wel in orde dan want die zouden in geval van nood wel een tijdje bij papa kunnen blijven. Maar ik krijg dus ook een baby, en aangezien mijn ouders gewoon ruimte hebben en niet weigeren moet ik daar maar gaan wonen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
is het niet te overleggen met leger des heils dat je alleen op papier daar zit?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
En je doet zeker ook niet mee aan de blijdorp run ?
Bedankt man , nu kon ik er ff snel op !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry.... had niet door dat ik het dichtgooide... beschouw het maar als een afkoelperiode
Ik heb gelukkig geen eens een ING pas!quote:
eigenlijk ook te idioot voor woordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon te ver gaan. Situatie nu is gewoon dat ik niet weet of ik een dak boven m'n hoofd heb in januari. Met die 2 bengels van me komt het wel in orde dan want die zouden in geval van nood wel een tijdje bij papa kunnen blijven. Maar ik krijg dus ook een baby, en aangezien mijn ouders gewoon ruimte hebben en niet weigeren moet ik daar maar gaan wonen.
Rabobank is ook geen aanrader. Sowieso banken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen eens een ING pas!
ik wel! en toen ze nog postbank waren een ingpostbankipod! gewonnen met het diesaainen van een pasjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen eens een ING pas!
Dan heb ik geen adres meer en dus geen kinderopvangtoeslag. En ik kan best m'n broek ophouden, maar 868 eu per maand opvang dan ben ik snel failliet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eigenlijk ook te idioot voor woorden
kan je niet vragen of je ouders willen weigeren??
ik moet heel stiekem lachen!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef She-Wolf het volgende:
@tico, dat snap ik dat lijkt mij ook te ver gaan. Een noodwoning is ook niet alles, de kans zit er in dat je die moet delen met een ander gezin.
Maar meerdere clienten van mij zijn zo wel aan een nieuw huis gekomen. Sommigen wonen nu in een groter en nieuwer huis dan ik.![]()
Maar goed, ik schat jou niet echt in als lid van 'de doelgroep'
kan je beter een uitkering aanvragenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen adres meer en dus geen kinderopvangtoeslag. En ik kan best m'n broek ophouden, maar 868 eu per maand opvang dan ben ik snel failliet.
Ik wist niet eens dat het bestond!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef She-Wolf het volgende:
@tico, dat snap ik dat lijkt mij ook te ver gaan. Een noodwoning is ook niet alles, de kans zit er in dat je die moet delen met een ander gezin.
Maar meerdere clienten van mij zijn zo wel aan een nieuw huis gekomen. Sommigen wonen nu in een groter en nieuwer huis dan ik.![]()
Maar goed, ik schat jou niet echt in als lid van 'de doelgroep'
Volgens mij is dat gewoon altijd de beste optie!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kan je beter een uitkering aanvragen
dan moet je het wel halen, anders is het dorp niet blijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Joene het volgende:
[..]
En je doet zeker ook niet mee aan de blijdorp run ?
Nooit meet huisvrouw spelen dus!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Ehhe het volgende:
Ja jemig hee, doe ik ook ooit eens wat in het huishouden, gebeurt er hier vanalles!
dat zeg je wel, maar iemand met een uitkering die op zn hol zit houdt meer over dan een fulltime werkende..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik wist al dat het nergens goed voor wasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nooit meet huisvrouw spelen dus!
dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
dat zeg je wel, maar iemand met een uitkering die op zn hol zit houdt meer over dan een fulltime werkende..
Ja! En dikke alimentatie van m'n ex! Ik ben eigenlijk gewoon dom dat ik blijf werken als alleenstaande mama.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt heel zuur :/quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
dat zeg je wel, maar iemand met een uitkering die op zn hol zit houdt meer over dan een fulltime werkende..
Dan open we hier een topic dat je failliet en al garant staand door een fok!user een appartement huurt , en vraag je of men je wilt helpen je huis in te richten ? Ondertussen werk je aan je carrière als topsporter met nieuwe hardloopschoenen en je kekke Garmin gps !quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heb ik geen adres meer en dus geen kinderopvangtoeslag. En ik kan best m'n broek ophouden, maar 868 eu per maand opvang dan ben ik snel failliet.
Partneralimentatiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja! En dikke alimentatie van m'n ex! Ik ben eigenlijk gewoon dom dat ik blijf werken als alleenstaande mama.
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
behalve dat je toeslagen krijgt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Dus wat leren we hiervan? Gewoon niks meer in het huishouden doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Ehhe het volgende:
Ja jemig hee, doe ik ook ooit eens wat in het huishouden, gebeurt er hier vanalles!
Ja!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus wat leren we hiervan? Gewoon niks meer in het huishouden doen
nadeel is... alimentatie wordt je gekort op je uitkering, dus dat helpt nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja! En dikke alimentatie van m'n ex! Ik ben eigenlijk gewoon dom dat ik blijf werken als alleenstaande mama.
Sinds mijn vriendin die een uitkering heeft en ik dat uitgerekend hebben wat ze nú als niet werkende moeder overhoudt ipv toen ze wel werkte?quote:
Vrijstellingen, kortingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
behalve dat je toeslagen krijgt...
extra potjes...
enz enz
* dolfina-chica vind het niet erg dat ze een tijdje in de uitkering zit..
Gewoon zwart wat kwartiertjes oraalwerk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nadeel is... alimentatie wordt je gekort op je uitkering, dus dat helpt niet
Haha ja dat gebeurt niet zo vaak natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry, spuit 11.. 't gaat ook zo hard hier
Sorry, maar die vlieger gaat echt niet altijd op. Het gros van mijn clienten is alleenstaand of alleenstaande ouder met een uitkering. Ik stel hun budget op en beheer vaak hun geld en ze houden echt niet meer over dan alleenstaande ouders met een normale baan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Sinds mijn vriendin die een uitkering heeft en ik dat uitgerekend hebben wat ze nú als niet werkende moeder overhoudt ipv toen ze wel werkte?
Ook niet minderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Sorry, maar die vlieger gaat echt niet altijd op. Het gros van mijn clienten is alleenstaand of alleenstaande ouder met een uitkering. Ik stel hun budget op en beheer vaak hun geld en ze houden echt niet meer over dan alleenstaande ouders met een normale baan.
Niets moet, alles mag het is maar waar je op dat moment zin in hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hoort de topicstarter te doen!
Maar het is dus min of meer gelijk? Waarom zou je dan werken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Sorry, maar die vlieger gaat echt niet altijd op. Het gros van mijn clienten is alleenstaand of alleenstaande ouder met een uitkering. Ik stel hun budget op en beheer vaak hun geld en ze houden echt niet meer over dan alleenstaande ouders met een normale baan.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zwart wat kwartiertjes oraalwerk.
topicstarter is een relnicht die hier alleen maar kwam uit pure frustratie over bepaalde mensen en dus niet bekend is met de FHF regels en wetten...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hoort de topicstarter te doen!
Ik Roggel wiel wat klusjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zwart wat kwartiertjes oraalwerk.
Zij toch welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan, maar meer dan een warme hap heb ik er nooit voor gekregenquote:
hangt van je uitgaven af lijkt mij...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik heb zin om m'n koffiemokken kapot te gooien en er een foto van te posten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niets moet, alles mag het is maar waar je op dat moment zin in hebt
Dan moet je het niet uitspugen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb ik ook wel gedaan, maar meer dan een warme hap heb ik er nooit voor gekregen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb zin om m'n koffiemokken kapot te gooien en er een foto van te posten.
Nee, het is niet min of meer gelijk. Een werkende ouder met een beetje behoorlijk betalende baan houdt meer over. En bij een laag inkomen uit werk, dwz tegen het sociaal minimum kom je voor dezelfde toeslagen e.d in aanmerking.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is dus min of meer gelijk? Waarom zou je dan werken?
868 voor de jongste en 440 voor de oudste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt van je uitgaven af lijkt mij...
als ik zie wat men moet betalen om te mogen werken... (zodat hun kinderen opgevangen worden)..
kolere...
Ja, ik moet ongeveer 2000 euro per maand betalen aan kinderdagverblijf en BSO. Maar daar krijg je een groot deel van terug van de belastingdienst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hangt van je uitgaven af lijkt mij...
als ik zie wat men moet betalen om te mogen werken... (zodat hun kinderen opgevangen worden)..
kolere...
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja, ik verbaasde me net hoe vroeg het al weer licht werd....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
Het wordt alweer een stuk vroeger donker
Dat dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, ik moet ongeveer 2000 euro per maand betalen aan kinderdagverblijf en BSO. Maar daar krijg je een groot deel van terug van de belastingdienst.
En dat is maar voor 2 dagen hè, maar wel 3 kinderen.
Als het goed is heeft er nog steeds iemand nog een paar van rvs in de aanbieding..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
note to myself... geen kids!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
868 voor de jongste en 440 voor de oudste.
wist jij dat niet? terwijl jij in dat werk zit...quote:
Mensen die kids zeggen moeten dat inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
note to myself... geen kids!!
Nou inderdaad zeg! Niet normaal meerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Okee, kan je hem nu vervangen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, ik verbaasde me net hoe vroeg het al weer licht werd....
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Halloootjes! Ik ben terug van vakantie! Voor alle nieuwe gezichten, we waren 18 dagen naar Scandinavie :p en ik heb heerlijk al ehet gerel meegelezen in mn slaapzakje de afgelopen 2 dagen
Ik wist wel dat het duur was, maar zó duurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wist jij dat niet? terwijl jij in dat werk zit...
noh!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Oh we moeten het verder doen zonder Joene.
Die drinken niet lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft er nog steeds iemand nog een paar van rvs in de aanbieding..
Dus inderdaad.. Doen!
Klaar en in slaap gevallenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik had hem nog niet gemist. Maar waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Want? Die is zichzelf aan het pijpen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Misschien moet hij even Yvonne pijpen?quote:
Yskááá!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Halloootjes! Ik ben terug van vakantie! Voor alle nieuwe gezichten, we waren 18 dagen naar Scandinavie :p en ik heb heerlijk al ehet gerel meegelezen in mn slaapzakje de afgelopen 2 dagen
nou ja!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen die kids zeggen moeten dat inderdaad niet doen.
ik kreeg een smsjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Het noorden ja!! Dat deel moeten ze onder water laten lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou ja!!
mag mini mensjes noemen zoals ik wil!!![]()
en hier int noorden is dat vrij normaal!
dat snap ik, alleen ik d8 dat je dan wel eens bedragen zou horen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]Hiii! Welkom terug
[..]
Ik wist wel dat het duur was, maar zó duur. Ik hou me ook niet echt heel erg bezig met het financiele gedeelte, ik zorg alleen voor de kinders
zou het helpen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien moet hij even Yvonne pijpen?
hee!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het noorden ja!! Dat deel moeten ze onder water laten lopen.
-bans worden niet besproken-quote:
geeft wel afleiding zodat de censuur even op een laag pitje staatquote:
Toch hopelijk wel via gratis WiFi he? Niet dat je dadelijk een enorme rekening krijgt van je provider voor mobiel internet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
we sturen kopjes op!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel via gratis WiFi he? Niet dat je dadelijk een enorme rekening krijgt van je provider voor mobiel internet.
Maar mocht dat wel zo zijn, dan helpen we je maar al te graag
vergiet meenemen... en ben je klaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Zonder vaatwasser btw, dus een weekendje cp hoef je ook aan bepaalde personen niet weg te geven. Ze hebben er wel koffiekopjes, dat dan weer wel. En een vergiet.
Wat een weelde!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Zonder vaatwasser btw, dus een weekendje cp hoef je ook aan bepaalde personen niet weg te geven. Ze hebben er wel koffiekopjes, dat dan weer wel. En een vergiet.
Nou, vertel eens een mop dan!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat vrolijkheid is wel gewenst zo nu en dan
netto kost t dr natuurlijk minder hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel stenen koffiekopjes hoop ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Ticootje het volgende:
-je had vast mijn post in het vorige topic gemist-quote:
quote:
Alkmaar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef She-Wolf het volgende:
Geen vaatwasser![]()
Gelukkig ga ik dit weekend naar een huisje met vaatwasser en wasdroger.
Nee, Poortugaalquote:
Hoe kan dat nu??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef dolfina-chica het volgende:
ninja edit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij het station?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:34 schreef moussy het volgende:
[..]
er schijnt wel een goede kapper te zitten ook
cat = snelquote:
hahahahahahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Schanulleke!
Helaas zal ze ook gecensureerd worden, maar Tante Sidonia zal hierover waken en Jerommeke zal een dreun uitdelen. Dat jullie het maar weten!
UBERLOL!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Schanulleke!
Helaas zal ze ook gecensureerd worden, maar Tante Sidonia zal hierover waken en Jerommeke zal een dreun uitdelen. Dat jullie het maar weten!
op haar gesponsorde hardloopschoenenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Schanulleke!
KIJK DR EENS HARD LOPEN!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Schanulleke!
KIJK DR EENS HARD LOPEN!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
op haar gesponsorde hardloopschoenen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
Schanulleke!
KIJK DR EENS HARD LOPEN!
mn vriendin is van de week teruggekeerd uit dld, die had niet te klagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef She-Wolf het volgende:
Ik ga naar Duitsland btw, hoop dat het een beetje relaxed weer is. En anders sluit ik me gewoon elke dag een paar uur op in de sauna, in een van de twee badkamers.
Dat kunnen er een hoop niet zeggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
mn vriendin is van de week teruggekeerd uit dld, die had niet te klagen
Wel grijpgrage handjes.quote:
ze zat eerst in tsjechie en daar was t al heel heet em daarna in naar dld, wel minder. maar wel te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat kunnen er een hoop niet zeggen.
Ik had het over terugkeren uit Duitsland.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ze zat eerst in tsjechie en daar was t al heel heet em daarna in naar dld, wel minder. maar wel te doen
Ik ben geen cat zoals jullie zien.quote:
Jij bent nog sneller?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben geen cat zoals jullie zien.
Neequote:
ah k. hele flauwe grappen vat ik meestal niet idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had het over terugkeren uit Duitsland.
Je moet eens weten hoe vaak ik me afgetrokken heb op de tekeningetjes van Schanulleke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
Schanulleke
Het popje van Wiske bengelt voortdurend aan haar hand. In Prinses Zagemeel (1947) vernemen we dat Schanulleke van adellijke afkomst is. Ze is opgevuld met het zaagsel van een in een boom omgetoverde oosterse prinses. Schanulleke heette jarenlang Schalulleke, en heeft zelfs een tijdlang Schabolleke geheten. Schanulleke is niet alleen een bron van vreugde en liefde, maar ook een bron van zorgen. Ze raakt tientallen keren zoek, maar wordt telkens teruggevonden. Ze wordt ontvoerd, gefolterd en met de vernietiging bedreigd. Schanulleke is de grote vriendin van Wiske en die is dolblij als Schanulleke in sommige verhalen echt tot leven komt.
Even wat extra info. Ze komt wel terug; ze wordt teruggevonden.
als je niet van getrouwde vrouwen af kunt blijven...quote:
Laat ik dat nou net niet willen wetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik me afgetrokken heb op de tekeningetjes van Schanulleke.
Ik vind het zo'n geil poppetje!
Je houdt wel van zaagsel poppetjes?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak ik me afgetrokken heb op de tekeningetjes van Schanulleke.
Jij weet echt niet wanneer je beter je mond kunt houden hèquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Laat pedobear het maar niet horen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Voel je niets van. Niet jouw huwelijk, dus niet jouw probleem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je niet van getrouwde vrouwen af kunt blijven...
Er stond eerst 'losse' handjes. Als dat zo zou zijn geweest zou ze wel heul dom zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je niet van getrouwde vrouwen af kunt blijven...
true... maar ja, ik ben nu eenmaal een internet moraalridderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voel je niets van. Niet jouw huwelijk, dus niet jouw probleem.
interpretatie van losse handjes ligt inderdaad anders....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er stond eerst 'losse' handjes. Als dat zo zou zijn geweest zou ze wel heul dom zijn
Boeit toch niet? Tanden zal ze niet missen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er stond eerst 'losse' handjes. Als dat zo zou zijn geweest zou ze wel heul dom zijn
Lekker los met die handjes in je strakke hardloopbroek. Yeah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
interpretatie van losse handjes ligt inderdaad anders....
Nou echt, ik hoop heel hard dat als je ooit in een gewelddadige relatie hebt gezeten je het je niet een 2e keer laat overkomen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Tanden zal ze niet missen?
Dat lijkt me ook niet prettigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou echt, ik hoop heel hard dat als je ooit in een gewelddadige relatie hebt gezeten je het je niet een 2e keer laat overkomen!
Sommige trekken het aan hè? Kijk naar Estelle.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou echt, ik hoop heel hard dat als je ooit in een gewelddadige relatie hebt gezeten je het je niet een 2e keer laat overkomen!
er zijn er ook zat die het opzoeken, want het is "normaal" voor ze.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sommige trekken het aan hè? Kijk naar Estelle.
En vaak is dat juist wel het geval.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo heel ergquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog een strip boek voor je: Suske en Wiske en de glunderende gluurderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wanneer je beter je mond kunt houden hè![]()
Too much info!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch zondequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
En vaak is dat juist wel het geval.
Ook een dom wijf!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Was hij ook niet, maar hij ging wel heul vaak vreemd. Met een golftas oid.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo heel erg. Wist niet eens dat Ruud Gullit agressief was.
Sommige kicken er op hoor, vergis je nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niet prettig is wel een understatement
is hij toch ook niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik volg dat niet zo heel erg. Wist niet eens dat Ruud Gullit agressief was.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik heb nog een strip boek voor je: Suske en Wiske en de glunderende gluurderIk verzamel tegenwoordig zo'n beetje alle strips digitaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb alle suskes en wiskes dus al.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
hij zit er altijd als ik ga golfen idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Was hij ook niet, maar hij ging wel heul vaak vreemd. Met een golftas oid.
Ohh, ik dacht dat Ticootje daar op doeldequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
is hij toch ook niet?
ruud is juist een relaxte vent. enige wat je hem kunt verwijten is dat hij niet monogaam was. nou ok dat weet ze. maar verder niets mis met ruud hoor
was die ook niet gehosseld via FHF?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker los met die handjes in je strakke hardloopbroek. Yeah.
trainingspak wel dacht ik, hardoopbroek mssquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was die ook niet gehosseld via FHF?
vriendendienstquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Alles toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee joh, die schulden moeten toch érgens vandaan komen?quote:
Dat dus..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Sommige kicken er op hoor, vergis je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |