SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!![]()
Radiojingles Radio 49SPOILER: Meer info over de jinglesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inhoud Gupdate juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef ToT het volgende:
Eigen naamtopic
Smileys in de TT
Mensen
Talpa
Oh nee:Talpa!
![]()
![]()
Even opzoekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:13 schreef ToT het volgende:
Toontje lager!
OEH! nog een verzoekje: Kom van dat dak af!![]()
![]()
Wie maakt ze?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Hoe vordert het met die jingles trouwens?![]()
Zie spoiler in de OP, WebHawk heeft connectiesquote:
Vraag me af of er al genoeg mensen interesse hebben, ik in ieder geval wel ondertussenen voor die vijf Euro is het nog leuk!
![]()
Er zit van alles inquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:24 schreef ToT het volgende:
Ahhhh ik wilde al vragen of er wat van Frank Boeijen kwam!![]()
![]()
Intimiteitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]Wat hebben ze dan nog meer gemaakt?
Dagen dat ik je vergeet
De Wind.![]()
Avond allen![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
quote:Wat een nummer om mee in te tunen
Perfecte timingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Wat een nummer om mee in te tunen
![]()
![]()
Ik doe dat gewoonquote:
quote:Alfred J. Kwak
Spoderman komt ook wel in die dolan stripjes voor en nu hebben ze er dus een filmposter mee vernaggeld.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ah!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Spoderman komt ook wel in die dolan stripjes voor en nu hebben ze er dus een filmposter mee vernaggeld.![]()
![]()
Ah zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Spoderman komt ook wel in die dolan stripjes voor en nu hebben ze er dus een filmposter mee vernaggeld.
Annabel
True storyquote:
( Al ken ik niemand die Annabel heet)
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
True story
( Al ken ik niemand die Annabel heet)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: