quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:17 schreef Liejannuh het volgende:Maar afijn, ik ben natuurlijk zo'n voorbeeldige reiziger die maanden van tevoren bedenkt wat ie nodig heeft.
quote:KLM Travel Clinic.....zit op verschillende plaatsen en kan je ook alle soorten "shots" halen....doe ik namelijk ook altijd
Op donderdag 26 juni 2003 11:54 schreef Yakoma het volgende:
Ehmm ik heb een probleem ik moet me eigen inenten want ik ga zondag naar Cuba ik heb vorig jaar spuit gehad maar die is verlopen. Ik moet dus nu terug voor de vervolgspuit (hepetitus A) alleen de ggd zit vol. Ik kan dus nu ook geen afspraak maken. Ze zeiden tegen mij dat het niet zo erg was als ik na de vakantie die spuit ging halen. Ik ga 13 dagen. Geloof er alleen niet zoveel van. Dan heeft die spuit toch geen zin want ik ben al op vakantie geweest??
Iemand misschien een idee?
Als je in de omgeving R'dam zit dan kan je ook naar het havenziekenhuis..wel eerst een afspraak maken.....
Dat zou ik nog maar eens goed navragen, de inzichten over Hepatitis A veranderen nogal. Ik heb in maart 2001 een HepA vaccinatie gehad en vorige week een herhaling. Ik kan er nu 15 jaar tegen aan. En die 15 jaar is puur, omdat ze nog niet kunnen testen op een langere periode dan 15 jaar, ze denken dat je zelfs levenslange bescherming hebt.quote:Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef gr8w8 het volgende:
Verdorie, Hepatitis A vaccinatie (Avaxim) moet je eigenlijk binnen 6 maanden herhalen voor een langdurige bescherming. Vroig jaar juni gehad, over een paar weken naar Thailand. Stom dat ze dat niet even geneld hadden bij de GG&GD.
Twinrix is een 3 dosis inenting (0-1-6 maand schema). Het biedt na 3 doses dezelfde bescherming als aparte Havrix A (2 doses) plus Engerix-B.quote:Op maandag 12 september 2005 10:09 schreef Libris het volgende:
en twee keer twinrix (Hep A + B)?
Het komt vanzelf goed.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:51 schreef Babbelzz het volgende:
nou ik heb inderdaad alles binnen, 3 x twinrix, DTP en zojuist ook de buiktyfus. Wat een rot prik, lekker subcutaan en er onstaat ondanks masseren hele warme harde schijf nu, die jeukt, heel irri , maar ik ga niet klagen![]()
tis al bijna overquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het komt vanzelf goed.
Wanneer vertrek je naar India?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |