Ow, Ik begon een beetje te fantaseren over een crash en dat dan die grote koffers in de weg lagen en je zo niet weg kon kruipen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Zolang het bij de exitrows allemaal leeg is wel. Ik hou zelf ook altijd mijn tas gewoon bij mij onder de stoel voor me / tussen mijn benen.
Wirecard, met een fee van één euro per keer opwaarderen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef ThymeS het volgende:
Waar hebben de mensen die dat hebben een prepaid creditcard? Ben aan het bekijken welke te nemen maar overal zie je fee's die worden gevraagd bij een opwaardering..
De regels zijn dat het exact zo moet staan als in het paspoort.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Koffer heb ik gewoon ingechecktGing me eigenlijk alleen om de trema, omdat hierboven gevraagd was of renwan koffers mee had, heb ik het ook toegevoegd
![]()
Op het onderste regeltje van mijn paspoort staat het ook zonder, komt wel goed dus?
Heb zelf een card bij Neteller.com.quote:Waar hebben de mensen die dat hebben een prepaid creditcard? Ben aan het bekijken welke te nemen maar overal zie je fee's die worden gevraagd bij een opwaardering..
twitter:angelaschijf twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:52:32Mijn held van de dag: @mascleta ! Dankzij jou kom ik -zonder extra kosten- terug thuis! #Ryanairvoorgevorderden reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef Mascleta het volgende:
Vandaag een BN-er geholpen met inchecken via Ryanairtwitter:angelaschijf twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:52:32Mijn held van de dag: @mascleta ! Dankzij jou kom ik -zonder extra kosten- terug thuis! #Ryanairvoorgevorderden reageer retweet
Spanje heeft die toerisme nu juist hard nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:52 schreef lokpokken het volgende:
De organisatie wil dat de licentie van Ryanair in Spanje voor drie jaar wordt ingetrokken en dat de maatschappij een boete van 4,5 miljoen euro betaalt. hahahaahha
Ben je al online ingecheckt? Zo niet, hoef je verder niets te doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef Probability het volgende:
Ik wil mijn reis annuleren, verwacht niet dat ik m'n geld terug krijg. Maar hoe doe ik dat?
Nee nog niet. Maar ik wil het 'netjes' afhandelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ben je al online ingecheckt? Zo niet, hoef je verder niets te doen.
Niet, RyanAir raadt zelf aan om gewoon niet in te checken en daarmee is de zaak afgedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef Probability het volgende:
Ik wil mijn reis annuleren, verwacht niet dat ik m'n geld terug krijg. Maar hoe doe ik dat?
Deze organisatie heeft het beste voor met de consumenten, en de praktijken van Ryanair op de Spaanse luchthavens ten opzichte van de passagiers (consumenten) qua strict beleid van handbagage en overbagage zorgt natuurlijk voor veel klachten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Spanje heeft die toerisme nu juist hard nodig.
Ze zijn gek. Knettergek.
Alsof Ryanair een aardig deel van de vloot aan de grond gaat zetten, ze doen redelijk veel vluchten in en om Spanje dus weggaan uit Spanje is niet gunstig voor ze. Genoeg maatschappijen die het stokje overnemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Spanje heeft die toerisme nu juist hard nodig.
Ze zijn gek. Knettergek.
Bij de andere prepaycards (skrill/moneybookers) is dat binnen enkele seconden. Zal bij wirecard als je daar met ideal betaalt niet anders zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef ThymeS het volgende:
Wie weet hoelang het na het overmaken duurt totdat het geld op je wirecard staat?
Nog steeds mee bezig? Die accenten bestaan nauwelijks in het Engels, dus geen enkel probleem hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:07 schreef renwan het volgende:
Zo net ingecheckt. Hoop toch dat het niet gebruiken van de é me geen nare verassingen oplevert, aan de andere kant. Op de achterkant van m'n ID staat geen accent op de e en volgens de klantenservice mocht het ook geen probleem zijn.
Ik heb ook veel te weinig ervaring met vliegen
Ik vlieg nooit dus het is allemaal nieuw voor me en als ik straks mn vriendin niet zie door zoiets simpels word ik gekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nog steeds mee bezig? Die accenten bestaan nauwelijks in het Engels, dus geen enkel probleem hoor!
Duurde iets van tien dagen in totaa van moment van aanvragen tot het ontvangen van het kaartnummer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef edcetera het volgende:
Misschien iets off-topic, maar van degenen, die een Moneybookers-kaart hebben zou ik graag hetvolgende willen weten:
Hoe lang duurt het, voordat je de kaart opgestuurd krijgt en hoe zit het met de verificatie (welke documenten vragen ze en hoe lang gaat daar overheen)
Mijn Neteller-kaart verloopt binnenkort en zit te denken om over te stappen aangezien Moneybookers op steeds meer sites wordt geaccepteerd en gunstigere tarieven heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |