De totale maat van het gebeuren is toch hetzelfde? Volgens mij gaat het daar om.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:16 schreef TC03 het volgende:
Ik wil een trolley kopen van handbagageformaat, maar waarom heeft RyanAir nou weer 55x40x20 als maximale afmetingen i.p.v. het gangbaardere 55x35x25? Er zijn maar heel weinig trolleys die niet dieper zijn dan 20 cm.
Ik ga overigens niet met RyanAir vliegen, maar als ik een trolley koop wil ik wel dat ik er in de toekomst mee zou kunnen vliegen met RyanAir... Maarja.
http://www.amazon.co.uk/C(...)x40x20/dp/B002Q5APX4quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:16 schreef TC03 het volgende:
Ik wil een trolley kopen van handbagageformaat, maar waarom heeft RyanAir nou weer 55x40x20 als maximale afmetingen i.p.v. het gangbaardere 55x35x25? Er zijn maar heel weinig trolleys die niet dieper zijn dan 20 cm.
Ik ga overigens niet met RyanAir vliegen, maar als ik een trolley koop wil ik wel dat ik er in de toekomst mee zou kunnen vliegen met RyanAir... Maarja.
Nee, het gaat erom dat je, als ze je daarom vragen, je tas eenvoudig in een bak met exact dat opgegeven formaat kan plaatsen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
De totale maat van het gebeuren is toch hetzelfde? Volgens mij gaat het daar om.
Nee, die maten moeten zijn zoals Ryanair dat aangeeft. En dan zijn er ook nog andere maatschappijen die maximaal 50 cm hoge tassen toelaten, die wél 25 cm diep mogen zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
De totale maat van het gebeuren is toch hetzelfde? Volgens mij gaat het daar om.
Dat heb ik één keer gedaan, een weekendtas meenemen. Nooit meer! Dat loopt zo onhandig, met zo'n tas in één hand of om je schouder! En toen brak het hengsel ook nog, kon ik er in Madrid mee onder m'n arm gaan lopen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:00 schreef Tjik het volgende:
Gewoon een weekendtas kopen. De mijne past binnen de maten en past genoeg spullen in voor een week
Zolang het bij de exitrows allemaal leeg is wel. Ik hou zelf ook altijd mijn tas gewoon bij mij onder de stoel voor me / tussen mijn benen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:44 schreef MrBaas het volgende:
Ik had een vraag gesteld eerder in dit topic waar ik geen antwoord op kreeg.
Er waren zoveel koffers in de cabine dat heel veel mensen de koffer tussen hun benen moesten houden, de hele reis. Is dat toegestaan volgens de luchtvaartregels?
Ow, Ik begon een beetje te fantaseren over een crash en dat dan die grote koffers in de weg lagen en je zo niet weg kon kruipen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Zolang het bij de exitrows allemaal leeg is wel. Ik hou zelf ook altijd mijn tas gewoon bij mij onder de stoel voor me / tussen mijn benen.
Wirecard, met een fee van één euro per keer opwaarderen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:59 schreef ThymeS het volgende:
Waar hebben de mensen die dat hebben een prepaid creditcard? Ben aan het bekijken welke te nemen maar overal zie je fee's die worden gevraagd bij een opwaardering..
De regels zijn dat het exact zo moet staan als in het paspoort.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Koffer heb ik gewoon ingechecktGing me eigenlijk alleen om de trema, omdat hierboven gevraagd was of renwan koffers mee had, heb ik het ook toegevoegd
![]()
Op het onderste regeltje van mijn paspoort staat het ook zonder, komt wel goed dus?
Heb zelf een card bij Neteller.com.quote:Waar hebben de mensen die dat hebben een prepaid creditcard? Ben aan het bekijken welke te nemen maar overal zie je fee's die worden gevraagd bij een opwaardering..
twitter:angelaschijf twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 12:52:32Mijn held van de dag: @mascleta ! Dankzij jou kom ik -zonder extra kosten- terug thuis! #Ryanairvoorgevorderden reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |