Snap ik.. Nja je zou de saus in kunnen vriezen. Maar ik ga dat echt niet in 4-en verdelen en invriezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer pasta sauzen of maaltijden waar je nog wel voor moet koken.
Die kant en klare zooi gun ik het predikaat maaltijd niet
grrrrrrrrquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kijk,... singles begint alweer langzaam in de tt te komen
Je deed het zelfquote:
uhuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat over MAALTIJDEN... niet singles specifiek![]()
Ik vind dat die porties ook niet altijd kloppen.. Soms staat er 3-4pers op, en dan heb je er met zn tweeen net genoeg aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had laatst een lekkere schotel gemaakt, voor 4 personen.
Of het is voor twee personen en je kan een weeshuis voeden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat die porties ook niet altijd kloppen.. Soms staat er 3-4pers op, en dan heb je er met zn tweeen net genoeg aan
Maar wil je graag opgegeten worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ben best lekker, anders. En single
.
idd.. En ik weet niet waar weeshuizen zitten..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het is voor twee personen en je kan een weeshuis voeden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Whatsapp gesprek gisteren tussen mij en dateding![]()
Ik: trouwens eet je hier mee of ga je vanuit je werk eerst naar huis om te eten?
Hij: nee ga gelijk vanuit werk naar jou. Bestellen?Gehehe
Ik: ik kan heus wel koken hoor, maar bedankt voor het vertrouwen!
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wil je graag opgegeten worden?
Ik ook niet, eigenlijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. En ik weet niet waar weeshuizen zitten..
Mjah nou erg toch!!quote:
Wehehehehehehehequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik: trouwens eet je hier mee of ga je vanuit je werk eerst naar huis om te eten?
Hoi tijn.. Hoe is het tussen jou en Roy? Al afgesproken wie top en wie bottom is?quote:
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik ook niet, eigenlijk...
Roy Bottom wat denk jij danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoi tijn.. Hoe is het tussen jou en Roy? Al afgesproken wie top en wie bottom is?
Kom je hier eten, maak ik pannekoeken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..
Mag ik ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je hier eten, maak ik pannekoeken!![]()
![]()
Sja.. Ik bood gisteren R ook aan om voor m te koken. 'Hmm. Ik heb wel zin in friet.''quote:
Zijn gebrek aan vertrouwen is dus gegrond?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Macaroni koken gaat makkelijker als je het gasfornuis ook echt aan doet
Die kan ik zelf ook nog wel maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je hier eten, maak ik pannekoeken!![]()
![]()
Nja, hij beweerde dat jij onderop zou eindigen..quote:
Ik at gisteren pasta spinazie, vandaag pasta la mama en morgen pasta bospaddenstoelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn gebrek aan vertrouwen is dus gegrond?
Maar pasta ownt ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik at gisteren pasta spinazie, vandaag pasta la mama en morgen pasta bospaddenstoelen.
okay we switchen maar hij eerst bottomquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, hij beweerde dat jij onderop zou eindigen..
Dat dan weer wel!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn gebrek aan vertrouwen is dus gegrond?
Wij kunnen ook heel lief zijn.. maar dat wordt dan weer niet zo uitgebreid neergeknaldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik heb gezien hoe jullie team-taggen op de solo man
Doen we niet bij iedereen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik heb gezien hoe jullie team-taggen op de solo man
Ik heb inderdaad verdacht weinig terug gelezen over onze schoonmaakactie!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij kunnen ook heel lief zijn.. maar dat wordt dan weer niet zo uitgebreid neergeknald
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!!
Als ik eitjes kook dan ontploffen die gewoon enz
Dan moet je zo een kook-ei erbij stoppen die afgaat als ze klaar zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!!
Als ik eitjes kook dan ontploffen die gewoon enz
nee, het geheim is gewoon met koud water beginnen, en niet gelijk je eieren in heet water te knallen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je zo een kook-ei erbij stoppen die afgaat als ze klaar zijn
Dat was het probleem niet hoor. Na een minuut of 4 hoorde ik PANG en vloog er een stuk ei door de keukenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je zo een kook-ei erbij stoppen die afgaat als ze klaar zijn
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad verdacht weinig terug gelezen over onze schoonmaakactie!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het probleem niet hoor. Na een minuut of 4 hoorde ik PANG en vloog er een stuk ei door de keuken
Jij kunt helemaal niet kokenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van voetbal, ik zuip bier, op een terras zie ik eerder dan mn mannelijke gezelschapsdieren een lekker wijf lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Je kan niet koken, je kan niet make-uppen.. weet je zeker dat je een vrouw bent?
we kunnen wel wat!quote:
2 en 3 is niet perse mannelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van voetbal, ik zuip bier, op een terras zie ik eerder dan mn mannelijke gezelschapsdieren een lekker wijf lopen.
Ik twijfel zelf ook aan mijn vrouwzijn.
Ja geen idee!!quote:
Nou, dat bloeden kunnen alleen vrouwen hoor. In ieder geval niet zonder dood te gaan met die hoeveelheidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van voetbal, ik zuip bier, op een terras zie ik eerder dan mn mannelijke gezelschapsdieren een lekker wijf lopen.
Ik twijfel zelf ook aan mijn vrouwzijn.
Zo moeilijk is het toch nietquote:
Wat weet jij over mijn lekkage hoeveelheid?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat bloeden kunnen alleen vrouwen hoor. In ieder geval niet zonder dood te gaan met die hoeveelheid
Het schijnen maar een paar theelepeltjes te zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dat bloeden kunnen alleen vrouwen hoor. In ieder geval niet zonder dood te gaan met die hoeveelheid
Jij bent toch echt wel de laatste van wie ik kooktips zou aannemen!!quote:
Het zal wel een gave zijn..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja geen idee!!
Koud water, 4 eieren erin, na 4 minuten PANG en 2 eieren kapoet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch echt wel de laatste van wie ik kooktips zou aannemen!!
En iets proeven wat jij hebt gemaakt gaat al helemaal nooit gebeuren!
Just sayin'
Net als verdwalen!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zal wel een gave zijn..
Hoe weet jij hoeveel eruit komt?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja.. Waar waren we ook alweer? Vlak bij Ijzendoorn?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als verdwalen!!
Ook 1 van mijn gaves!
Ik wou alleen zeggen doe niet zoals ik doe dan komt het vanzelf goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Just sayin'
Hij zoog de maandverbandjes van zn moeder leeg.quote:
Bij mij durf je dat wel aan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Just sayin'
IJzendoornquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. Waar waren we ook alweer? Vlak bij Ijzendoorn?
Alleen wanneer je eens een keer goed de afwas doet.quote:
Sinds ik weet dat jij mij dood wil hebben niet echt meer!quote:
PROEST!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen wanneer je eens een keer goed de afwas doet.![]()
En nieuwe ingredienten koopt.
Ja, mn shifttoets zit niet vastgeplakt aan mn vinger..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IJzendoorn![]()
Nou ik had wel moeite om Beuningen uit te komen![]()
Heb de halve polder daar gezien
Godverdommequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij zoog de maandverbandjes van zn moeder leeg.
Ach so! Ja, dan kan je wel een aardige inschatting maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij zoog de maandverbandjes van zn moeder leeg.
Ik zag teveel weiland!! Dat noem ik polder!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, mn shifttoets zit niet vastgeplakt aan mn vinger..
Polder? In beuningen?
Ik heb je zelfs naar de grote weg verwezenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag teveel weiland!! Dat noem ik polder!
Ik zal het goede bestek pakken dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen wanneer je eens een keer goed de afwas doet.![]()
En nieuwe ingredienten koopt.
Ik wist niet meer of ik bij de brug rechts of links moestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs naar de grote weg verwezen
En dat eerst grondig afwassen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal het goede bestek pakken dan.
En als ik kook koop ik alles vers he
Rechts, en je was weer bij de rotonde bij het tankstation uitgekomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist niet meer of ik bij de brug rechts of links moest![]()
Ik ging dus de kant die ik niet moest hebben op
Ja. Geef daar maar eens antwoord op.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat eerst grondig afwassen..
En dat controleer ik.
Dus.. wanneer ga je voor mij en Hups koken?
Nadeel van vergif is dat je het niet merkt in het beginquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat eerst grondig afwassen..
En dat controleer ik.
Dus.. wanneer ga je voor mij en Hups koken?
Mijn ex hield het altijd bij in een maatbekerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Geef daar maar eens antwoord op.
Ik ging dus braaf linksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Rechts, en je was weer bij de rotonde bij het tankstation uitgekomen
Voordeel van mij zijn is alles zien. Roy is daar wat minder goed in.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nadeel van vergif is dat je het niet merkt in het begin
Whehehequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging dus braaf links![]()
Heb heel Beuningen gezien en toen reed ik tussen weilanden in en dacht ik dat ik voor eeuwig verloren zou zijn
Ik weet niet welk van de 2 ik erger vind..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex hield het altijd bij in een maatbekerOp mijn verzoek.
Ga voor 3, jou naiviteitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet welk van de 2 ik erger vind..
Bite mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voordeel van mij zijn is alles zien. Roy is daar wat minder goed in.
Heb je de laatste al gevonden dan?quote:
Naïviteit.. Nee. Dat heb ik nooit gehad denk ik.quote:
Je bluftquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb je de laatste al gevonden dan?
Denk jij.quote:
Thanks, ik kon niet op de correcte spelling komen en had zo een vermoeden dat ik vanzelf wel gecorrigeerd zou worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Naïviteit.. Nee. Dat heb ik nooit gehad denk ik.
WTFquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn ex hield het altijd bij in een maatbekerOp mijn verzoek.
Autocorrectie op je pcquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thanks, ik kon niet op de correcte spelling komen en had zo een vermoeden dat ik vanzelf wel gecorrigeerd zou worden.
Maakt niet uit. Je ziet het uiteindelijk wel een keer. Als je erop gewezen wordt.quote:
Ja jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je ziet het uiteindelijk wel een keer. Als je erop gewezen wordt.![]()
(kijk Hups, verantwoord dt gebruik)
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Heyhey.. de vrouw vol met glasweefsel en uitslag meldt zich![]()
uhm wattus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Heyhey.. de vrouw vol met glasweefsel en uitslag meldt zich![]()
Dank u!quote:
Latexallergie en mn zusje koopt latex voorstrijk.. dus dat is uitslag van gisteren..quote:
Je bent gek dat je dan toch daar mee werktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank u!![]()
[..]
Latexallergie en mn zusje koopt latex voorstrijk.. dus dat is uitslag van gisteren..
En vandaag was glasweefselbehang op de muren gooien aan de beurt.. (en dat wil je niet met je blote poten), en wat nemen ze mee.. tadaa latexhandschoenen.. dus nu ook overal wondjes en jeuk van die glasmeuk![]()
whahaha geniaal!
Fucked up..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank u!![]()
[..]
Latexallergie en mn zusje koopt latex voorstrijk.. dus dat is uitslag van gisteren..
En vandaag was glasweefselbehang op de muren gooien aan de beurt.. (en dat wil je niet met je blote poten), en wat nemen ze mee.. tadaa latexhandschoenen.. dus nu ook overal wondjes en jeuk van die glasmeuk![]()
whahaha geniaal!
Blijkbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Fucked up..![]()
Maar zo erg dat zelfs muurverf uitslag geeft?
Hoi!!!quote:
Mijn zus had de schijt kunnen krijgen.quote:
Ahhh maar die van mij had mn treinkaartje betaald.. deed niet moeilijk over dat ik irritant was (naja niet zo erg als normaal), en ging zelfs een whopper voor me halenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn zus had de schijt kunnen krijgen.
Maar jij bent dan ook niet lief hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn zus had de schijt kunnen krijgen.
Dat zou mn zus ook doen. En dan nog zou ze de schijt kunnen krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh maar die van mij had mn treinkaartje betaald.. deed niet moeilijk over dat ik irritant was (naja niet zo erg als normaal), en ging zelfs een whopper voor me halen
Ik ben meestal ook niet liefquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet lief he
sjah ach tweelingzusje is misschien anders he?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zou mn zus ook doen. En dan nog zou ze de schijt kunnen krijgen.
Ik heb haar toen mijn plinten laten doen in mijn eerste huisje. Druipers waar een druiper nog u tegen zou zeggen. In haar woning heb ik de plinten gedaan. Zo netjes heeft niemand ze.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet lief he
ja oke, maar als mijn zus mij vraagt om haar paracetamol te testen, doe ik het ook niet. Allergie is allergie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah ach tweelingzusje is misschien anders he?!
Eeneiige?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah ach tweelingzusje is misschien anders he?!
Haha ik lever altijd wel net werk af gelukkig voor drquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb haar toen mijn plinten laten doen in mijn eerste huisje. Druipers waar een druiper nog u tegen zou zeggen. In haar woning heb ik de plinten gedaan. Zo netjes heeft niemand ze.
Heb geen allergie voor glasweefsel hoor... daar krijgt iedereen uitslag vanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja oke, maar als mijn zus mij vraagt om haar paracetamol te testen, doe ik het ook niet. Allergie is allergie.
Het eindigde bij mij in een hoop geschreeuw en dat ik haar en mn moeder de deur uitzette.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ik lever altijd wel net werk af gelukkig voor dr
Nee blond, blauwe ogen, witte huid, dom, valt op negerts... beetje het tegenovergestelde van mezelfquote:
Echte zusterliefdequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het eindigde bij mij in een hoop geschreeuw en dat ik haar en mn moeder de deur uitzette.
Waardoor mn pa ook mn vloer niet kwam leggen.
Nee oke, daar zou ik ook minder problemen mee hebben, maar met je latexallergie latexhandschoenen aandoen.. Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb geen allergie voor glasweefsel hoor... daar krijgt iedereen uitslag van![]()
Sjah ga er niet dood aan aan een beetje uitslag he?! Is ook anders..
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het eindigde bij mij in een hoop geschreeuw en dat ik haar en mn moeder de deur uitzette.
Waardoor mn pa ook mn vloer niet kwam leggen.
Je hebt geen ideequote:
Hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee blond, blauwe ogen, witte huid, dom, valt op negerts... beetje het tegenovergestelde van mezelf
Heb ik dus ook niet gedaan.. gewoon glasbehang met de blote handjes hanteren snijden en gladstrijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee oke, daar zou ik ook minder problemen mee hebben, maar met je latexallergie latexhandschoenen aandoen.. Nee.
Hij kon de schijt krijgen. Ik had een vriend die het in ruil voor een beurt wel wilde doen. En ach. Dat was ook niet de eerste keer dat ik het met m deedquote:
Aj en die wou het niet zomaar voor je doen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij kon de schijt krijgen. Ik had een vriend die het in ruil voor een beurt wel wilde doen. En ach. Dat was ook niet de eerste keer dat ik het met m deed
Echte vriendschapquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij kon de schijt krijgen. Ik had een vriend die het in ruil voor een beurt wel wilde doen. En ach. Dat was ook niet de eerste keer dat ik het met m deed
meh, had je dan niet beter gewoon tuinhandschoenen oid aan kunnen trekken??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik dus ook niet gedaan.. gewoon glasbehang met de blote handjes hanteren snijden en gladstrijken
Waarschijnlijk wel.. Maar ach, ik deed er niet zo moeilijk over.. Kon ik gelijk de vloer inwijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Aj en die wou het niet zomaar voor je doen?
Dat schijnt.. al hoop ik nogsteeds van de glazenwasser te zijn oidquote:
Had gekund, maar die had ik niet bij mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meh, had je dan niet beter gewoon tuinhandschoenen oid aan kunnen trekken??
Terugsturen naar de gammaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat schijnt.. al hoop ik nogsteeds van de glazenwasser te zijn oid
[..]
Had gekund, maar die had ik niet bij meWant ze hadden het al mee..
LATEX JAH GRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr
Hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat schijnt.. al hoop ik nogsteeds van de glazenwasser te zijn oid
[..]
Had gekund, maar die had ik niet bij meWant ze hadden het al mee..
LATEX JAH GRRRRRRrrrrrrrrrrrrrr
Ik denk ook dat ze bij jou de baby weg hebben gegooidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik blijf hopen dat ik in het ziekenhuis verwisseld ben
Dat zou ook nog heel goed kunnen.. ware het niet dat ik heel erg op de familie van mn moeder lijk... en mn zusje heel erg op die van mn vader..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik blijf hopen dat ik in het ziekenhuis verwisseld ben
Aan de honden gevoerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze bij jou de baby weg hebben gegooid
ik weet niet op wie ik lijk, maakt me ook niet uit.. ik wil er niet bij horenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zou ook nog heel goed kunnen.. ware het niet dat ik heel erg op de familie van mn moeder lijk... en mn zusje heel erg op die van mn vader..
En toen hebben ze de nageboorte die aanzienlijk minder lelijk was gehouden.. En dat is tijnquote:
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze het ziekenhuis hebben afgebroken na mijn geboorte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze bij jou de baby weg hebben gegooid
Ik schijn helaas ook op ze te lijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat zou ook nog heel goed kunnen.. ware het niet dat ik heel erg op de familie van mn moeder lijk... en mn zusje heel erg op die van mn vader..
Kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:26 schreef Evie het volgende:
[..]
En toen hebben ze de nageboorte die aanzienlijk minder lelijk was gehouden.. En dat is tijn![]()
whaha
![]()
die hadden bij voorbaat ook al de geslachtsorganen moeten verwijderenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze het ziekenhuis hebben afgebroken na mijn geboorte.
[..]
Ik schijn helaas ook op ze te lijken
Wie zegt dat dit niet gebeurd is?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die hadden bij voorbaat ook al de geslachtsorganen moeten verwijderen
Not soon enough..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit niet gebeurd is?
Goed hequote:
There must be a catch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed he![]()
En ik laat jou er nog eens compleet buiten ook
Nee, ik kan ook lief zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
There must be a catch.
I'm prepared
Vanaf nu niet meer hoorquote:
Jij weet heel goed dat ik sowieso geen seks ga hebben dus ......... ik heb dat ding toch niet nodigquote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vanaf nu niet meer hoor![]()
Vanaf nu ben ik altijd lief.. Altijd!!
Mensen die geen seks hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik sowieso geen seks ga hebben dus ......... ik heb dat ding toch niet nodig
Aah gossie tochquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik sowieso geen seks ga hebben dus ......... ik heb dat ding toch niet nodig
Thnxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die geen seks hebben.
Nee, dat is weer een voordeel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen tegen Royquote:
Ik op dit moment ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt een keuze ik nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja wat je niet kent kan je ook niet missenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat is weer een voordeel.
Iedereen heeft een keuzequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt een keuze ik niet
[..]
Ach ja wat je niet kent kan je ook niet missen
ooo heeft ie zo'n leuk liedje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Ijscoboer komt weer langs, wat een mongool is het ook!
Nu pas?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Nee, een gare belquote:
Hups is daar veelste lui voor en ze zou het ijs waarschijnlijk verneukenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu pas?en a la Hups: IJscoboer
Onzin. Er moet ergens toch een om drugs verlegen hoer zitten die je wel een papieren zak wil lenen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt een keuze ik niet
[..]
Ach ja wat je niet kent kan je ook niet missen
Heee, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het wel hebquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet tijdens het fok!kenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heee, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik het wel heb.
Zijn er mensen die denken: Later als ik groot ben wil ik ijscoboer worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, een gare bel
[..]
Hups is daar veelste lui voor en ze zou het ijs waarschijnlijk verneuken
Klopt!!quote:
Echt hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar Roy is dan ook wel een echt schatje![]()
Wat is dit dan weer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Royco1 het volgende:
http://www.youtube.com/re(...).0.172.1463.6j8.14.0...0.0...1ac.1zTSRbe5sLc
De IJ is eigenlijk stiekem soort van 1 letter dus of allebei kleine letter of allebei hoofdletter maar niet de 1 wel en de ander nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
Nee, niet nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet tijdens het fok!ken
kijk eens lieverd:quote:
True thatquote:
Wat heb je nodig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar Roy is dan ook wel een echt schatje![]()
Dus jij hebt ook gewoon geen seksquote:
Dat is voor wel meer mensen lastig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De IJ is eigenlijk stiekem soort van 1 letter dus of allebei kleine letter of allebei hoofdletter maar niet de 1 wel en de ander niet
Zeur niet!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De IJ is eigenlijk stiekem soort van 1 letter dus of allebei kleine letter of allebei hoofdletter maar niet de 1 wel en de ander niet
Zo graag wil ik het nu ook weer nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Er moet ergens toch een om drugs verlegen hoer zitten die je wel een papieren zak wil lenen?
Ik was eerderquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snotquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook gewoon geen seks
Dat is jouw keuzequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo graag wil ik het nu ook weer niet
Ik zag het vorige keer ook op de facebook van Editie NL. Die hadden het over Ijmuidenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor wel meer mensen lastig.
Arme wijquote:
Ik zag het en ik ben trots op jequote:
Yeah.. Ze is trots op mequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het en ik ben trots op je
Niks!quote:
Hoe durf jij!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Vertrouw ze niet Roy, het is een list!
Daar ben ik me van bewustquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Mogen we onze liefde voor Roy niet uiten? Ben je jaloers ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Idioten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het vorige keer ook op de facebook van Editie NL. Die hadden het over Ijmuiden
Als een ware bazin heb ik daar toen gewoon iets van gezegd natuurlijkquote:
Gauw de onschuld zelve spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe durf jij!!
Jij schavuit! Ons zomaar betichten van list en bedrog!
Jaloers op 2 dames die een uur geleden hun hatelijkheden openbaarde op dit prachtig juweeltje van een forum?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mogen we onze liefde voor Roy niet uiten? Ben je jaloers ofzo?
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een ware bazin heb ik daar toen gewoon iets van gezegd natuurlijk
We zijn bij zinnen gekomen.. We vinden Roy stiekem een topgozer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gauw de onschuld zelve spelen
[..]
Jaloers op 2 dames die een uur geleden hun hatelijkheden openbaarde op dit prachtig juweeltje van een forum?
Oke wat heb je nodig?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We zijn bij zinnen gekomen.. We vinden Roy stiekem een topgozer.
Niksquote:
Oja hij krijgt er wel iets voor terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks![]()
Waar zie je me voor aan?
Een ware held!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We zijn bij zinnen gekomen.. We vinden Roy stiekem een topgozer.
Alleen alle liefde die Hups en ik in ons hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja hij krijgt er wel iets voor terug
Roy lijkt wel een beetje op George Clooney.. vind je niet?quote:
En dat is veel hoor!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen alle liefde die Hups en ik in ons hebben
Die gast vind ik lelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Roy lijkt wel een beetje op George Clooney.. vind je niet?
En wat kan hij daarvan kopen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
Een goed gevoelquote:
Maar ik wil niet naar de Macquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Het was nu aan jou om te zeggen dat je 'm ook wel op Johnny Depp vond lijken
Iehhhhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel heel grappig van mij natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel is lief
Hihi, je weet waarom
Ik moest echt lachen.... Weer
Ik wel, maar daar ging het nu niet om.quote:
Yeah. That'll be it.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Alleen maar omdat ik geen opleiding heb gevolgd
Uhuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel heel grappig van mij natuurlijk
Niet dat we seksuele handelingen gaan verrichten, want dat willen we hem niet aandoen.quote:
Nee nee, dat had ik al in de gatenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet dat we seksuele handelingen gaan verrichten, want dat willen we hem niet aandoen.
Zie je wel dat ik er weer niks mee opschietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet dat we seksuele handelingen gaan verrichten, want dat willen we hem niet aandoen.
Ja maar dan hoeven we toch alleen maar te zeggen dat hij een ware adonis is, een casanova van de bovenste plank. Dat Wesley Sneijder nog wat van hem kan leren als het om voetballen gaat en dat Chuck Norris gewoon bang is voor Roy zijn vechtskills!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel, maar daar ging het nu niet om.
ego strelen enzulks![]()
Tuurlijk wel. Hups en ik maken de mannen af nadat we er seks mee hebben gehad. Dus eigenlijk doen we je wel een plezierquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik er weer niks mee opschiet
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeven we toch alleen maar te zeggen dat hij een ware adonis is, een casanova van de bovenste plank. Dat Wesley Sneijder nog wat van hem kan leren als het om voetballen gaat en dat Chuck Norris gewoon bang is voor Roy zijn vechtskills!
zo als die niet sig-waardig is dan weet ik het ook niet meer
Dat laatste kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeven we toch alleen maar te zeggen dat hij een ware adonis is, een casanova van de bovenste plank. Dat Wesley Sneijder nog wat van hem kan leren als het om voetballen gaat en dat Chuck Norris gewoon bang is voor Roy zijn vechtskills!
Alleen dat?quote:
Hij is sig waardig he?quote:
Te lang.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ow je lijkt wel zo een bijenkoningin die de leuter van het mannetje eraf ruktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hups en ik maken de mannen af nadat we er seks mee hebben gehad. Dus eigenlijk doen we je wel een plezier
Zoiets. En dat laten we hem behouden. Omdat Roy een echte man is en een echte man moet blijvenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow je lijkt wel zo een bijenkoningin die de leuter van het mannetje eraf rukt
EIgenlijk heel erg lief dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zoiets. En dat laten we hem behouden. Omdat Roy een echte man is en een echte man moet blijven
In tegenstelling tot de IJ, is de ei geen letter.quote:
quote:
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de IJ, is de ei geen letter.
Tuurlijk wel. Zittend autorijden enzulksquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat ik Wes nog wat kan bij leren.
Alleen het verschil in rijkdommen hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zittend autorijden enzulks
En ik durf te wedden dat jij mooiere dames gehad hebt dan Yolanthe
Geld is maar geldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen het verschil in rijkdommen he
Nee helaasquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zittend autorijden enzulks
En ik durf te wedden dat jij mooiere dames gehad hebt dan Yolanthe
Eensch,.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, maar wel aangenamer
Hoe moet ik nou lief doen als jij mn complimenten weer de grond in drukt?quote:
Laat je wel goed informeren! Voordat er dooien vallenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen mijn eerste visjes kopen.
Lekker met Laos, sereh, sambal en zeezout, in een combinatie van boter en olie gebakkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen mijn eerste visjes kopen.
Beul!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lekker met Laos, sereh, sambal en zeezout, in een combinatie van boter en olie gebakken
Ja, maar als het dan op is ben ik nog steeds gelukkig met al mn inktquote:
maar ik hou van vis op mn bordquote:
Het is geen garantie voor geluk, maar het help wel mee.quote:
Ja, grotere vissoorten toch wel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik hou van vis op mn bord
Daar ging het dan ook niet overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Niks mis met alleen voor jezelf koken. Ik kook gewoon in mn 1tje een maaltijd voor 6 man hoor
Ik was even wegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei niet gupquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, grotere vissoorten toch wel?. Zo een gup kun je niks mee. 1 hap en hij is weg.
Wat lul jij dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat je wel goed informeren! Voordat er dooien vallen
Frontdoor Sluts 9 al geprobeerd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn laptop wil de WiFi niet meer herkennen
Ik moest knorlachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Frontdoor Sluts 9 al geprobeerd?
Ze gaat hem toch niet opetenquote:
quote:
Idd. En informeren maakt je nog geen fugu meesterquote:
Mjah ik weet hetquote:
Ik denk dat Samzz dat wel weetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet welke visjes je gaat halen maar niet elke vis past bij elkaar.
En jij denkt dat ik het zoveelste blondje ben met een kommetje op haar kamer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet welke visjes je gaat halen maar niet elke vis past bij elkaar.
Ik denk niks, ik was gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het zoveelste blondje ben met een kommetje op haar kamer?
Ik moet er wel om lachen hoorquote:
Als je benieuwd bent, dan vraag je welke vissen ik wil gaan houden en ga je niet mister know it all uithangenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik was gewoon benieuwd.
Misschien bedoelde ie het wel lief.. En sja, die blonde haren werken natuurlijk niet mee..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het zoveelste blondje ben met een kommetje op haar kamer?
Dan lijk ik ziekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ie het wel lief.. En sja, die blonde haren werken natuurlijk niet mee..
*paint in black*
Dat wat ik postte was ook het enige wat ik wistquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je benieuwd bent, dan vraag je welke vissen ik wil gaan houden en ga je niet mister know it all uithangen.
Ik ben witter en kan het ook hebben.quote:
Ah. Misschien dan maar gewoon je wijsheden voor je houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wat ik postte was ook het enige wat ik wist. Dat je niet elke vis bij elkaar kan doen.
Jij slaapt dan ook in een doodskistquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben witter en kan het ook hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |