Snap ik.. Nja je zou de saus in kunnen vriezen. Maar ik ga dat echt niet in 4-en verdelen en invriezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer pasta sauzen of maaltijden waar je nog wel voor moet koken.
Die kant en klare zooi gun ik het predikaat maaltijd niet
grrrrrrrrquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kijk,... singles begint alweer langzaam in de tt te komen
Je deed het zelfquote:
uhuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat over MAALTIJDEN... niet singles specifiek![]()
Ik vind dat die porties ook niet altijd kloppen.. Soms staat er 3-4pers op, en dan heb je er met zn tweeen net genoeg aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had laatst een lekkere schotel gemaakt, voor 4 personen.
Of het is voor twee personen en je kan een weeshuis voeden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat die porties ook niet altijd kloppen.. Soms staat er 3-4pers op, en dan heb je er met zn tweeen net genoeg aan
Maar wil je graag opgegeten worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ben best lekker, anders. En single
.
idd.. En ik weet niet waar weeshuizen zitten..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het is voor twee personen en je kan een weeshuis voeden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Whatsapp gesprek gisteren tussen mij en dateding![]()
Ik: trouwens eet je hier mee of ga je vanuit je werk eerst naar huis om te eten?
Hij: nee ga gelijk vanuit werk naar jou. Bestellen?Gehehe
Ik: ik kan heus wel koken hoor, maar bedankt voor het vertrouwen!
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wil je graag opgegeten worden?
Ik ook niet, eigenlijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. En ik weet niet waar weeshuizen zitten..
Mjah nou erg toch!!quote:
Wehehehehehehehequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik: trouwens eet je hier mee of ga je vanuit je werk eerst naar huis om te eten?
Hoi tijn.. Hoe is het tussen jou en Roy? Al afgesproken wie top en wie bottom is?quote:
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik ook niet, eigenlijk...
Roy Bottom wat denk jij danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoi tijn.. Hoe is het tussen jou en Roy? Al afgesproken wie top en wie bottom is?
Kom je hier eten, maak ik pannekoeken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..
Mag ik ook?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je hier eten, maak ik pannekoeken!![]()
![]()
Sja.. Ik bood gisteren R ook aan om voor m te koken. 'Hmm. Ik heb wel zin in friet.''quote:
Zijn gebrek aan vertrouwen is dus gegrond?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Macaroni koken gaat makkelijker als je het gasfornuis ook echt aan doet
Die kan ik zelf ook nog wel maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je hier eten, maak ik pannekoeken!![]()
![]()
Nja, hij beweerde dat jij onderop zou eindigen..quote:
Ik at gisteren pasta spinazie, vandaag pasta la mama en morgen pasta bospaddenstoelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn gebrek aan vertrouwen is dus gegrond?
Maar pasta ownt ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik at gisteren pasta spinazie, vandaag pasta la mama en morgen pasta bospaddenstoelen.
okay we switchen maar hij eerst bottomquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, hij beweerde dat jij onderop zou eindigen..
Dat dan weer wel!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn gebrek aan vertrouwen is dus gegrond?
Wij kunnen ook heel lief zijn.. maar dat wordt dan weer niet zo uitgebreid neergeknaldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik heb gezien hoe jullie team-taggen op de solo man
Doen we niet bij iedereen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah ik heb gezien hoe jullie team-taggen op de solo man
Ik heb inderdaad verdacht weinig terug gelezen over onze schoonmaakactie!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wij kunnen ook heel lief zijn.. maar dat wordt dan weer niet zo uitgebreid neergeknald
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!!
Als ik eitjes kook dan ontploffen die gewoon enz
Dan moet je zo een kook-ei erbij stoppen die afgaat als ze klaar zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!!
Als ik eitjes kook dan ontploffen die gewoon enz
nee, het geheim is gewoon met koud water beginnen, en niet gelijk je eieren in heet water te knallen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je zo een kook-ei erbij stoppen die afgaat als ze klaar zijn
Dat was het probleem niet hoor. Na een minuut of 4 hoorde ik PANG en vloog er een stuk ei door de keukenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je zo een kook-ei erbij stoppen die afgaat als ze klaar zijn
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad verdacht weinig terug gelezen over onze schoonmaakactie!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was het probleem niet hoor. Na een minuut of 4 hoorde ik PANG en vloog er een stuk ei door de keuken
Jij kunt helemaal niet kokenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van voetbal, ik zuip bier, op een terras zie ik eerder dan mn mannelijke gezelschapsdieren een lekker wijf lopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Je kan niet koken, je kan niet make-uppen.. weet je zeker dat je een vrouw bent?
we kunnen wel wat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |