Snap ik.. Nja je zou de saus in kunnen vriezen. Maar ik ga dat echt niet in 4-en verdelen en invriezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer pasta sauzen of maaltijden waar je nog wel voor moet koken.
Die kant en klare zooi gun ik het predikaat maaltijd niet
grrrrrrrrquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
kijk,... singles begint alweer langzaam in de tt te komen
Je deed het zelfquote:
uhuhquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat over MAALTIJDEN... niet singles specifiek![]()
Ik vind dat die porties ook niet altijd kloppen.. Soms staat er 3-4pers op, en dan heb je er met zn tweeen net genoeg aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had laatst een lekkere schotel gemaakt, voor 4 personen.
Of het is voor twee personen en je kan een weeshuis voeden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind dat die porties ook niet altijd kloppen.. Soms staat er 3-4pers op, en dan heb je er met zn tweeen net genoeg aan
Maar wil je graag opgegeten worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ben best lekker, anders. En single
.
idd.. En ik weet niet waar weeshuizen zitten..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of het is voor twee personen en je kan een weeshuis voeden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Whatsapp gesprek gisteren tussen mij en dateding![]()
Ik: trouwens eet je hier mee of ga je vanuit je werk eerst naar huis om te eten?
Hij: nee ga gelijk vanuit werk naar jou. Bestellen?Gehehe
Ik: ik kan heus wel koken hoor, maar bedankt voor het vertrouwen!
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wil je graag opgegeten worden?
Ik ook niet, eigenlijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. En ik weet niet waar weeshuizen zitten..
Mjah nou erg toch!!quote:
Wehehehehehehehequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Whatsapp gesprek gisteren tussen mij en dateding![]()
Ik: trouwens eet je hier mee of ga je vanuit je werk eerst naar huis om te eten?
Hij: nee ga gelijk vanuit werk naar jou. Bestellen?Gehehe
Ik: ik kan heus wel koken hoor, maar bedankt voor het vertrouwen!
Hoi tijn.. Hoe is het tussen jou en Roy? Al afgesproken wie top en wie bottom is?quote:
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik ook niet, eigenlijk...
Roy Bottom wat denk jij danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoi tijn.. Hoe is het tussen jou en Roy? Al afgesproken wie top en wie bottom is?
Kom je hier eten, maak ik pannekoeken!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk.. dus heb ik geen andere keuze dan 4 dagen macaroni te eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |