Waar luister jij muziek dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ken niemand die 128kbps acceptabel vindt...
Heb moster hdmi alles JWZquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef vogelkooi het volgende:
Alleen als je goldplated cables hebt dan hoef je niet te klagen.
Niet op youtube iig. Meestal gewoon 320 of flac bestanden van verschillende downloadsites.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Waar luister jij muziek dan?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe dit omdat mijn speakesrs te bagger zijn om het verschil te horen.
Zijn goeie ja maar deze vind ik vetterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:53 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb altijd goede kwaliteid omdat ik beats heb
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet op youtube iig. Meestal gewoon 320 of flac bestanden van verschillende downloadsites.
Gewoon via nieuwsgroepen of torrents albums binnenharken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:30 schreef Herpderphawk het volgende:
Oké audio-experts, waar moet ik dan zijn voor goede audio? Ik vind YouTube eigenlijk het makkelijkst (gratis t.o.v Spotify e.d, bij beide makkelijk nieuwe muziek ontdekken ) maar iemand die goede (gratis) alternatieven heeft?
Niets mis met laptop speakers maat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef MineraalWater het volgende:
Inclusief Laptop speakers, Goeie shit man.
Hier kan ik me zo aan ergeren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:13 schreef Vaatwastablet het volgende:
Zijn ook altijd die idioten die youtuberipjes downloaden en meteen uit hun bb pompen.
kk wat een bazen headphone daar regel je wel al dei smatjes mee zeker ofniequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zijn goeie ja maar deze vind ik vetter
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |