Ik neem aan dat het asiel regels heeft over wanneer kittens plaatsbaar zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De dierenarts heeft dat gedaan lijkt me (althans, in het asiel waar ik mijn oudste vandaan heb ging dat zo).. De beslissing nemen + de handelingen verrichten bedoel ik
Het gastgezin neemt de kittens mee naar de da op het asiel. De da hoort de kittens dan na te kijken en te enten (of niet natuurlijk). Het asiel is verantwoordelijk voor het kitten, niet de dierenarts.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De dierenarts heeft dat gedaan lijkt me (althans, in het asiel waar ik mijn oudste vandaan heb ging dat zo).. De beslissing nemen + de handelingen verrichten bedoel ik
Nee klopt, maar ik bedoel: er is toch een DA bij betrokken die het eea moet beoordelen en dan pas enten en dus de verantwoordelijkheid heeft en aangesproken kan worden??? Of heb ik het mis en doen asielmedewerkers de beoordeling en de entingen zelf???quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het asiel regels heeft over wanneer kittens plaatsbaar zijn.
Zieke kittens en kittens van 600 gram mogen gewoon nog niet geplaatst worden. En als het asiel die regels niet heeft zou ik er niet veel fiducie in hebben. Maar als nieuw baasje weet je dat vaak niet natuurlijk.
DA kan beoordelen en enten en een zorg uitspreken. Maar als het asiel daarna toch zegt dat het kitten plaatsbaar is hoort die DA dat echt niet terug hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik bedoel: er is toch een DA bij betrokken die het eea moet beoordelen en dan pas enten en dus de verantwoordelijkheid heeft en aangesproken kan worden??? Of heb ik het mis en doen asielmedewerkers de beoordeling en de entingen zelf???
Nee de dierenarts doet de entingen uiteraard maar de beheerder van het asiel staat er bij en kijkt wel mee (bij ons iig). Maar goed, ze hadden allemaal moeten weten dat je een kitten van 6 weken niet mag enten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik bedoel: er is toch een DA bij betrokken die het eea moet beoordelen en dan pas enten en dus de verantwoordelijkheid heeft en aangesproken kan worden??? Of heb ik het mis en doen asielmedewerkers de beoordeling en de entingen zelf???
Ga in Amerika wonen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef Qwea het volgende:
Echt hoerig trouwens. Hele dag pleur ik om van de slaap, uiteindelijk 23u, niet moe
Deal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ga in Amerika wonen.
Ik help wel met pakken!
Natuurlijk wel, de DA is de deskundige. Die hoort het kitten met de asielmedewerker(s) en al terug te sturen tot het kitten het wel aankanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gastgezin neemt de kittens mee naar de da op het asiel. De da hoort de kittens dan na te kijken en te enten (of niet natuurlijk). Het asiel is verantwoordelijk voor het kitten, niet de dierenarts.
Ik ook, maar dan wel in Scottsdale.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deal.
Ik zou best in Amerika willen wonen.
aaaah, toe, doe je Zaterdag je engelse imitatie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel in Scottsdale.
Misschienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
aaaah, toe, doe je Zaterdag je engelse imitatie?
Ja, maar het punt was toch (ook) al dat het kitten nooit geënt had mogen wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DA kan beoordelen en enten en een zorg uitspreken. Maar als het asiel daarna toch zegt dat het kitten plaatsbaar is hoort die DA dat echt niet terug hoor.
Helemaal nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, de DA is de deskundige. Die hoort het kitten met de asielmedewerker(s) en al terug te sturen tot het kitten het wel aankan
Bizar toch dan??quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee de dierenarts doet de entingen uiteraard maar de beheerder van het asiel staat er bij en kijkt wel mee (bij ons iig). Maar goed, ze hadden allemaal moeten weten dat je een kitten van 6 weken niet mag enten.
Maar goed, dat is laatst bij ons asiel ook gebeurdeen gastgezin beweerde dat de kittens al 9 weken waren, ze wogen nog maar 600 gram en de dierenarts heeft ze gewoon geent
Aaaaaaah, toe???????quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien
Ik kan ook een doedelzak nadoen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal niet
Het asiel is de baas over de kittens, zij beslissen uit eindelijk wat er met de kittens gebeurt. Als de DA zegt dat ze niet ingeënt mogen worden en het asiel wil desondanks toch dat het kitten ingeënt wordt dan gebeurt dat. Net als dat het asiel beslist of het kitten plaatsbaar is. Als de DA vindt van niet en het asiel wel, wordt het kitten gewoon geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |