Het komt op je grafsteen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ga ik tot mijn dood aanhoren he?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Het komt op je grafsteen.
Hier Ligt Qwea
Heefr die walrus toch nog gewonnen
[..]
Hier Ligt Qwea
Heefr die walrus toch nog gewonnen
Zal vast, maar dat hele wiki-fok gedoe heb ik nooit gesnaptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neh, staat gewoon op wikipedia
[..]
Hier Ligt Qwea
Heeft die walrus toch nog gewonnen
Trusten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef indaha het volgende:
[..]arme Q
![]()
En na deze vrolijke noot ga ik maar eens slapen
Truste kloonquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef indaha het volgende:
[..]arme Q
![]()
Dat gaat een teleurstelling worden, ik zie het van mezelf bijna nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef Muis006 het volgende:
Zwabhoe herkennen we je zaterdag?
De gekrulde adonis?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Proestquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier Ligt Qwea
Heeft die walrus toch nog gewonnen
Maar jij ziet jezelf iedere dag, dan valt dat minder op. Dat heb ik ook met mijn gezicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gaat een teleurstelling worden, ik zie het van mezelf bijna niet
quote:
Qwea bashen was pas om 17:00 en Qwea troosten om 18:00 op Zaterdag a.s volgens Greys, hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef indaha het volgende:
[..]arme Q
![]()
Klootzakquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooh ende trusten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:30 schreef indaha het volgende:
[..]arme Q
![]()
"Jouw"asiel of een ander?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Oognip het volgende:
Jeetje ik ben echt geschrokken. Ik kreeg net een pm van iemand die kittens via het asiel heeft geadopteerd. Ze zijn nu 8 weken, hebben de eerste inenting al gehad en een weegt maar 600 gramen de ander is ziek en zijn ze al mee naar de DA geweest. Ik snap er niks van
dan denk je dat je er goed aan doet om via een asiel te adopteren, krijg je dit.
Ik mis nog "Qwea volgieten met bier"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Qwea bashen was pas om 17:00 en Qwea troosten om 18:00 op Zaterdag a.s volgens Greys, hoor
Doet ze dat zelf niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis nog "Qwea volgieten met bier"
Nee hoor muis, ik hoef niks. Lief dat je het vraagt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Muis006 het volgende:
Zwabber, ik ga naar Belgie volgend weekend. Moet je bier?
Okee!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor muis, ik hoef niks. Lief dat je het vraagt.
Ik weet nog steeds niet hoe ik komquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis nog "Qwea volgieten met bier"
ligt er aan waar je heen gaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Muis006 het volgende:
Zwabber, ik ga naar Belgie volgend weekend. Moet je bier?
Wat zeur je danquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:41 schreef Qwea het volgende:
Ik ga trouwens ook naar BE volgende week, geloof ikNiet in het weekend trouwens
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heen met trein, terug met maagpomp
Da's dan iig nog een kleine geruststelling toch?quote:
Jij bent scherp vandaag zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heen met trein, terug met maagpomp
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kijkt op site van Biertempel in Brugge*
*klikt op catalogus*
[..]
wut?
Nou nee, dan had ik er nog wat van durven zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's dan iig nog een kleine geruststelling toch?![]()
Maar het gebeurt vaker helaas
Ah, ok.. Is triest, maar waarschijnlijk heeft het asiel het ook niet zo gewild denk ik dan maarquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou nee, dan had ik er nog wat van durven zeggenik weet niet waar ze haar katten van heeft geadopteerd, dat zegt ze niet en hoeft ook niet.
Ik zou eerder zeggen dat diegene die de skuumkoppe heeft, ziek is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:47 schreef Qwea het volgende:
ik heb nog steeds mijn karmeliet in de koelkast.
Ik denk dat ik erg ziek ben. Ik had vandaag skuumkoppe, uiteindelijk 1 slok van gehad en aan mijn vader gegeven. Hij smaakte niet
Hoezo zouden ze het zo niet gewild hebben? Zij hebben er toch voor gekozen om het kitten te enten van net 600 gram?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok.. Is triest, maar waarschijnlijk heeft het asiel het ook niet zo gewild denk ik dan maar![]()
Ik bedoel: het is geen reclame voor henzelf en dat werkt alleen maar tegen ze en de diertjes die ze een fijn huis willen geven..
De dierenarts heeft dat gedaan lijkt me (althans, in het asiel waar ik mijn oudste vandaan heb ging dat zo).. De beslissing nemen + de handelingen verrichten bedoel ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoezo zouden ze het zo niet gewild hebben? Zij hebben er toch voor gekozen om het kitten te enten van net 600 gram?
aids is niet overdraagbaar via speekselquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat diegene die de skuumkoppe heeft, ziek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |