Nederlandersquote:do 02 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Kwalificatie
do 02 aug 17.15 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Kwalificatie
do 02 aug 17.30 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - 1e Ronde
do 02 aug 17.42 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Kwalificatie
do 02 aug 18.46 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - 1e Ronde
do 02 aug 18.59 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Finale 3-4
do 02 aug 19.01 Baanwielrennen Vrouwen Team Sprint - Finale 1-2
do 02 aug 19.15 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Finale 3-4
do 02 aug 19.18 Baanwielrennen Mannen Team Sprint - Finale 1-2
vr 03 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - 1e Ronde
vr 03 aug 17.16 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - 1e Ronde
vr 03 aug 17.41 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Herkansingsronde
vr 03 aug 17.58 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Kwalificatie
vr 03 aug 18.48 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - 2e Ronde
vr 03 aug 18.59 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 7-8
vr 03 aug 19.06 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 5-6
vr 03 aug 19.12 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 3-4
vr 03 aug 19.18 Baanwielrennen Mannen Ploegenachtervolging - Finale 1-2
vr 03 aug 19.35 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Finale 7-12
vr 03 aug 19.40 Baanwielrennen Vrouwen Keirin - Finale 1-6
za 04 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Sprint - Kwalificatie
za 04 aug 11.30 Baanwielrennen Mannen Omnium - Flying Lap
za 04 aug 12.01 Baanwielrennen Mannen Sprint - 1/16 Finale
za 04 aug 12.01 Baanwielrennen Mannen Sprint - Repechage Round 1
za 04 aug 17.11 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - 1e Ronde
za 04 aug 17.35 Baanwielrennen Mannen Sprint - 1/8 Finale
za 04 aug 17.35 Baanwielrennen Mannen Sprint - Repechage Round 2
za 04 aug 17.54 Baanwielrennen Mannen Omnium - Points Race
za 04 aug 18.42 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 7-8
za 04 aug 18.49 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 5-6
za 04 aug 18.56 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 3-4
za 04 aug 19.03 Baanwielrennen Vrouwen Ploegenachtervolging - Finale 1-2
za 04 aug 19.20 Baanwielrennen Mannen Sprint - Plaatsingsronde 9-12
za 04 aug 19.25 Baanwielrennen Mannen Omnium - Elimination
zo 05 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Omnium - 4km Individual Pursuit
zo 05 aug 11.58 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Kwalificatie
zo 05 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - 1/16 Finale
zo 05 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Repechage Round 1
zo 05 aug 17.34 Baanwielrennen Mannen Sprint - Kwartfinale
zo 05 aug 18.01 Baanwielrennen Mannen Omnium - Scratch
zo 05 aug 18.38 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Repechage Round 2
zo 05 aug 18.38 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - 1/8 Finale
zo 05 aug 19.16 Baanwielrennen Mannen Omnium - 1km Time Trial
zo 05 aug 19.47 Baanwielrennen Mannen Sprint - Plaatsingsronde 5-8
zo 05 aug 19.51 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Plaatsingsronde 9-12
ma 06 aug 17.00 Baanwielrennen Mannen Sprint - Halve finale
ma 06 aug 17.08 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Flying Lap
ma 06 aug 17.43 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Kwartfinale
ma 06 aug 18.06 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Points Race
ma 06 aug 18.40 Baanwielrennen Mannen Sprint - Finale 3-4
ma 06 aug 18.40 Baanwielrennen Mannen Sprint - Finale 1-2
ma 06 aug 19.18 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Elimination
ma 06 aug 19.41 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Plaatsingsronde 5-8
di 07 aug 11.00 Baanwielrennen Mannen Keirin - 1e Ronde
di 07 aug 11.18 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - 3km Individual Pursuit
di 07 aug 12.15 Baanwielrennen Mannen Keirin - Herkansingsronde
di 07 aug 17.00 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Halve finale
di 07 aug 17.07 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - Scratch
di 07 aug 17.34 Baanwielrennen Mannen Keirin - 2e Ronde
di 07 aug 17.53 Baanwielrennen Vrouwen Omnium - 500m Time Trial
di 07 aug 18.25 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Finale 3-4
di 07 aug 18.25 Baanwielrennen Vrouwen Sprint - Finale 1-2
di 07 aug 18.50 Baanwielrennen Mannen Keirin - Finale 7-12
di 07 aug 18.57 Baanwielrennen Mannen Keirin - Finale 1-6
quote:Teun Mulder - Keirin
Levi Heimans - Ploegenachtervolging
Jenning Huizenga - Ploegenachtervolging
Wim Stroetinga - Ploegenachtervolging
Tim Veldt - Ploegenachtervolging
Michael Vingerling - Ploegenachtervolging
Willy Kanis - Teamsprint, keirin en sprint
Yvonne Hijgenaar - Teamsprint
Kirsten Wild - Ploegenachtervolging en omnium
Ellen van Dijk - Ploegenachtervolging
Vera Koedooder - Ploegenachtervolging
Amy Pieters - Ploegenachtervolging
Maar NL had sneller dan Oekraine? Is het Oekraine omdat zij uitkwamen tegen GB of omdat NL al tegen Australie moest?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:11 schreef Sautor het volgende:
China - Duitsland voor goud
Australie - Ukraine voor brons dus
Tja, China kloppen was lastig geworden en ze heeft nog twee goede kansen op goud met de vorm die ze nu heeft laten zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:18 schreef David_ het volgende:
Vicky neemt het nog best goed op bij de BBC
Bij mij wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef Maver24 het volgende:
Nederland?. Op de stream geen nl hoor
Datquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Maar NL had sneller dan Oekraine? Is het Oekraine omdat zij uitkwamen tegen GB of omdat NL al tegen Australie moest?
Doodzonde dat de individuele achtervolging geschrapt is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wat blijft dit toch een mooie sport
Op het WK zaten ze er maar 0,2 achter. Individueel zijn het misschien wel betere rijders zelfs, maar GB is een echt team.quote:
WONDEREN BESTAAN!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:55 schreef wimderon het volgende:
Nederland dus tegen Groot-Brittannie in de H2H.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef TheArt het volgende:
Britse teamsprintsters gediskwalificeerd
Johquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:01 schreef TheArt het volgende:
Britse teamsprintsters gediskwalificeerd
Hoy had ook enorm veel moeite om Kenny te volgen zag je ja. Belooft voor de sprint tegen Baugéquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:14 schreef wimderon het volgende:
Laatste ronde van Hoy was wel trager dan die van D'Almeida, het rondje van Kenny was echt gigantisch.
Idd, moest heel de tijd een gaatje laten van een meter of twee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoy had ook enorm veel moeite om Kenny te volgen zag je ja. Belooft voor de sprint tegen Baugé
Dat was ronduit droevig jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:22 schreef wimderon het volgende:
Commentator bij de NOS zei eerst dat de Duitsers normaalgesproken zouden moeten winnen en 10 seconden later dat Guo normaalgesproken de snellere is
Verdiende winnaars wel, al had ik liever Duitsland gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:21 schreef Szura het volgende:
Echt, kunnen die Chinezen niet eens oprotten
Als het Pendleton en Varnish waren waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk op de stream, geen commentaar dus, maar lieten ze net een herhaling zien waarbij er een te vroege overname zou zijn (mogelijk)?
Ik denk China.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als het Pendleton en Varnish waren waarschijnlijk wel ja
Dit is al in de kleedkamerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef Slobeend het volgende:
De Duitsers winnen weer eens in blessuretijd.
Was het niet dat de tweede renner te vroeg over de lijn was gegaan of was het dat helemaal niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:34 schreef Sautor het volgende:
Ik hoorde iemand hier roepen dat de Chinezen over het blauwe baanvak (dus op het binnenterrein) kwamen
Fietsen aan de dope?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
Die fietsen van China zitten aan de dope - gewoon allemaal DSQ dus ..
Ik dacht juist bij nummers tegen de klok niet. Bij de normale sprint, omnium etc wel. Dacht ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:35 schreef Wombcat het volgende:
Dat kwam ze idd ook volgens mij.
Mag dat bij de teamsprint ook niet?
Nee, de mannen teamsprint finale moet nogquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Montov het volgende:
Baanwielrennen is klaar voor vandaag.
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik dacht juist bij nummers tegen de klok niet. Bij de normale sprint, omnium etc wel. Dacht ik
Ik dacht al, waarom blijft iedereen anders zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, de mannen teamsprint finale moet nog
Hmm, op het programma staat dat het tot 19:25 gaat... Veel oponthoud geweest dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, de mannen teamsprint finale moet nog
Omdat het kanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom blijft iedereen anders zitten.
Ja, zijn wat herstarts geweest en wat diskwalificaties.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Hmm, op het programma staat dat het tot 19:25 gaat... Veel oponthoud geweest dus.
Duitsers. Chinezen kennen geen emotiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:42 schreef ZwarteMaan het volgende:
Gokje - wie huilt er meer straks - Dui of China op het podium?
Dat is de manier waarop duitsers meestal winnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:43 schreef marcodej het volgende:
Duitsland dus goud door twee DQ's van directe tegenstanders.
Klinkt nu een Duits lied geloof ik...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is ceremonie al geweest? Heb 't gemist.
Hij is de grootste GB-Olympiër ooit nu.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:55 schreef Sautor het volgende:
Chris Hoy die gewoon nog eventjes een medaille aan zijn palmares toevoegt
Blijft een Schot ;-)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is de grootste GB-Olympiër ooit nu.
En dat voor een Schotquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij is de grootste GB-Olympiër ooit nu.
Voor wat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:07 schreef JC14 het volgende:
Belachelijk zeg dat Nederland dan niet opschoof.
Nee, want Ukraine nam de finaleplaats van GBR in. Als winnaar van de heat GBR - Ukrainequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:08 schreef JC14 het volgende:
Van 5 naar 4, wegens de diskwalificatie van Engeland. Zo was het toch?
Ah ok. Maar het gegeven dat Nederland dan niet opschoof en wél het team dat tegen de Britten speelde mag dan toch raar genoemd worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:08 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, want Ukraine nam de finaleplaats van GBR in. Als winnaar van de heat GBR - Ukraine
Nee. Zo zit het niet in elkaar. Er zijn 4 heats, waarvan de winnaar op tijd of de gouden finale rijdt, of de bronzen finale. GBR werd in hun heat gediskwalifceerd, waardoor Ukraine als winnaar naar de finale doorging (welliswaar als langzaamste). De verliezers van de finale worden op tijd gerangschikt op de plaatsen 5-8. Nederland was de snelste verliezer, dus 5e. Wat er bij GBR - Ukraine gebeurde heeft dus niets met Nederland te maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar het gegeven dat Nederland dan niet opschoof en wél het team dat tegen de Britten speelde mag dan toch raar genoemd worden?
Is toch juist normaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:11 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar het gegeven dat Nederland dan niet opschoof en wél het team dat tegen de Britten speelde mag dan toch raar genoemd worden?
Ok, bedankt voor de info. Toch vind ik het raar dat de regels zo zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee. Zo zit het niet in elkaar. Er zijn 4 heats, waarvan de winnaar op tijd of de gouden finale rijdt, of de bronzen finale. GBR werd in hun heat gediskwalifceerd, waardoor Ukraine als winnaar naar de finale doorging (welliswaar als langzaamste). De verliezers van de finale worden op tijd gerangschikt op de plaatsen 5-8. Nederland was de snelste verliezer, dus 5e. Wat er bij GBR - Ukraine gebeurde heeft dus niets met Nederland te maken.
Inderdaad. Hij die het vak moest leren op een aftands baantje in het schilderachtige Perth.quote:
Nouja, als in het voetbal iemand in een kwartfinale wordt gediskwalifceerd dan gaat een willekeurig team uit een andere kwartfinale toch ook niet door? Dan gaat de verliezer ook gewoon door. Nu hebben we wel een methode (tijd) om de beste verliezer aan te wijzen, maar zo gaat dat helaas niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:54 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de info. Toch vind ik het raar dat de regels zo zijn.
tis net autorijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef Wombcat het volgende:
De vrouwen hebben het er maar moeiljik mee om op de juiste manier in te halen.
In het kader van de badmintonners zeg ik dan: Diskwalificatie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ondertussen een verklaring voor de rare val van Hindes bij de kwalificatie voor de team sprint. Hij was namelijk heel hard aan het proberen om te vallen omdat hij zijn start had gemist en dus een herstart wilde forceren.
In dat geval zou ik zeggen: foulplay en dsqquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ondertussen een verklaring voor de rare val van Hindes bij de kwalificatie voor de team sprint. Hij was namelijk heel hard aan het proberen om te vallen omdat hij zijn start had gemist en dus een herstart wilde forceren.
Meer op http://www.telegraph.co.u(...)reatest-victory.htmlquote:Certainly something odd happened when Hindes came out of the gates — it appeared to be a mechanical problem as his wheels wobbled crazily — but Hindes emphasised the point by crashing to ground before the first bend as Chris Hoy and Jason Kenny raised their hands quickly to alert the judges.
The 19-year-old German-born rider, who joined British Cycling’s academy in 2010, appeared to let the cat out of the bag in the mixed zone for media when he said: “We were saying if we have a bad start we need to crash to get a restart. I just crashed, I did it on purpose to get a restart, just to have the fastest ride. I did it. So it was all planned, really.”
British Cycling suggested Hindes’ comments were “lost in translation” from a man who began learning English only after moving to Manchester to train at the velodrome, while the International Cycling Union has confirmed the result was not in question, Britain taking gold ahead of France and Germany the bronze.
But in a BBC interview straight after the race Hindes also said: “I just did it to get the restart. My first wasn’t the greatest so I thought to get the restart.”
Interviewer Jill Douglas then asked him: “So there was a bit of kidology there? Hindes appeared to not understand the phrase so she then asked: “So you were trying to pull a fast one there?”
Hindes then replied: “Yes, I was trying to get a fast start and get everything perfect."
In the post-race press conference, Hindes denied his fall was a deliberate ploy when asked directly about his earlier comments.
“No. I just went out the gate and just lost control, just fell down,” he said. “My back wheel slipped and totally lost control and the I couldn’t handle the bike any more and just crashed.”
Ze geven gewoon hun bedrog toe... dit is eigenlijk nog een duidelijker geval dan bij die badmintonners...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meer op http://www.telegraph.co.u(...)reatest-victory.html
Zal zonder gevolgen blijven omdat er al besloten is dat een restart mocht. Wel sneaky, geen goede start en dan ga je maar liggen.
http://nos.nl/os2012/vide(...)in-voor-britten.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:36 schreef Montov het volgende:
Zijn er beelden van die start terug te zien?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit pestventje op de BBC naast de presentator? Wat een kwal
?quote:
Twee zelfs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:30 schreef Szura het volgende:
Kunnen alleen nog winnen als een Rus van z'n fiets getrapt wordt
Toch niet meer dan logisch joh.quote:
Ook dat klopt weer nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:26 schreef wimderon het volgende:
Nederland trouwens niet tegen GB zoals ik gisteren postte, maar tegen Rusland nu (wel handiger qua inhalen). De snelste 2 winnaars rijden om goud, de snelste twee verliezers voor brons.
Ow ja, wanneer?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:38 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Hier waren ooit ook goed in...
Op de schaatsbaan, of wat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:38 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Hier waren ooit ook goed in...
Bos en Mulder hebben toch behoorlijk wat podiumplaatsen gepakt volgens mijquote:
Kan goed zijn dat dit het einde van die regel betekent. Wmb betreft prima. Materiaal hoort erbij idd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:51 schreef Ericr het volgende:
Toch al een domme regel, buiten een defect aan de startmachine zou een hapering bij de start gewoon einde verhaal moeten zijn. Als je materiaal niet deugt is het jammer, dan geef je de monteur maar een klap voor zijn bakkes of zo. In dit geval was het materiaal prima maar besluit iemand opzettelijk op de baan te gaan liggen, lekker laten liggen dan maar.
Ja, baanwielrennen in z'n geheel had een aardige opleving ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bos en Mulder hebben toch behoorlijk wat podiumplaatsen gepakt volgens mij
< 3:50?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:44 schreef wimderon het volgende:
GB gecontroleerd naar de finale, ik verwacht een kanontijd daar.
Je hebt straks het omnium nog, maar dat hadden ze misschien beter los kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar ik moet zeggen dat ik het nu echt een aanfluiting vind, dit Olympische programma. Weinig variatie en teamsprint, sprint en keirin en verder zo weinig andere onderdelen, tsja...
[..]
Idd, misbruik maken van de regel. Was gewoon een slechte start.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef Sautor het volgende:
Die Wit-Russen zitten ook gewoon materiaalpech te faken
Volgens mij was dat het inderdaad. Ik had ook zoiets in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:19 schreef DeeBee het volgende:
Goed tot nu toe!
NR is iets van 3:21.5xx?
Kom op!
Net niet gehaald dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:19 schreef DeeBee het volgende:
Goed tot nu toe!
NR is iets van 3:21.5xx?
Kom op!
eerste keer toch op de spelen?quote:
Als je meedoet heb je kans.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar heeft zij kans op een medaille?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |