wutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hou eens op met die banale topics ts
Net zoals deze
-nee-
Koop een lollie en pijp mequote:
Hou eens opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Net zoals deze
Ben 43 en maagd
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind je topics niet vervelend hoor![]()
Neuken?
Beetje vermaak over alledaagse kleine herkenbare dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
Dagboektopics zijn de beste topics.
Jaaa leuk toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Beetje vermaak over alledaagse kleine herkenbare dingen.
Geef eens een linkje naar zo'n gesloten topic dat een toekomst had.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef -supergirl- het volgende:
Dat bedoel ik, dat is toch het hele principe van FOK! Waarom dan die verrekte slotjes op topics met een toekomst.
Die Mods ook hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef -supergirl- het volgende:
Dat bedoel ik, dat is toch het hele principe van FOK! Waarom dan die verrekte slotjes op topics met een toekomst.
gelukkig was dat destijds niet op een forumquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef UltraSven het volgende:
Anne is beroemd geworden met d'r dagboek
Klootzakquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Net zoals deze
-nee-
Je hebt er zelf in gepost.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geef eens een linkje naar zo'n gesloten topic dat een toekomst had.
Anne was wel echt een baggeruser geweest denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
gelukkig was dat destijds niet op een forum
Dat is jouw idee van een goed topic?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt er zelf in gepost.
Good Christian Bitches
Ik geloof dat je een foutje hebt gemaakt, je linkt namelijk naar een slecht topic.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt er zelf in gepost.
Good Christian Bitches
wel als er posts binnenkomen van mede-fans, en niet van zuurpruimen zoals jij. maar daar kreeg het topic de kans niet voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is jouw idee van een goed topic?
Open het topic dan ook in het daarvoor bestemde forum: Film, Tv & Radioquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wel als er posts binnenkomen van mede-fans, en niet van zuurpruimen zoals jij. maar daar kreeg het topic de kans niet voor.
Nee, ik voel mij meer thuis in ONZ waar alles kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open het topic dan ook in het daarvoor bestemde forum: Film, Tv & Radio
Daarnaast reageerde ik gewoon ontopic hoor.
Alles? Misschien moet je de huisregels even doorlezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, ik voel mij meer thuis in ONZ waar alles kan.
Ik merk het vanzelf als iets niet kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alles? Misschien moet je de huisregels even doorlezen.
Dat kan ook. Maar dan moet je achteraf natuurlijk niet gaan zeuren dat er een slotje op je topic zit he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf als iets niet kan.
bluf om naakte tieten te postenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, ik voel mij meer thuis in ONZ waar alles kan.
en nogmaalsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf als iets niet kan.
Naakte tieten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
bluf om naakte tieten te posten
De term pleonasme niet kennenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben je pas 12 en heb je nog geen borstjes, dat je daar om moet giechelen?
oehoeohoeoh niet tegen de meester segge he! spannond, wil je nog iets horen?quote:
intiligent gaan doen op een forumquote:
Je weet dat er ook bedekte tieten zijn he? Of loop je altijd met blote tieten rond?quote:
Niet snappen dat ik je op een pleonamse weesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
oehoeohoeoh niet tegen de meester segge he! spannond, wil je nog iets horen?
vagina
XDXDXDXD HIhihhi EINZ!! 11! !! Xd DX xD EIZNZNZ !EIN!!!11!!! XCD z!! !
Het is geen pleonasme.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Yveske het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik je op een pleonamse wees_!!!
nog steeds op je iPad zitten terwijl je op vakantie bent en je kinderen alleen laat spelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Yveske het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik je op een pleonamse wees_!!!
gelijke?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat is een synoniem voor het woord synoniem?
als iemand deze vraag goed beantwoord dan krijgt ie 2500 euro op de bankrekening gestort
Ja jij ruikt de honing aan zijn reet of niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef WarmZaad het volgende:
dejavu
gaan discuseren met die spiderman kop met een eekhoorn op zijn hooft in supergirl haar topic terwijl zij het eens is met die spider man kop en ik met swj
gelijkbetekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |