wutquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hou eens op met die banale topics ts
Net zoals deze
-nee-
Koop een lollie en pijp mequote:
Hou eens opquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Net zoals deze
Ben 43 en maagd
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind je topics niet vervelend hoor![]()
Neuken?
Beetje vermaak over alledaagse kleine herkenbare dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:05 schreef Snowbells het volgende:
Dagboektopics zijn de beste topics.
Jaaa leuk toch.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Beetje vermaak over alledaagse kleine herkenbare dingen.
Geef eens een linkje naar zo'n gesloten topic dat een toekomst had.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef -supergirl- het volgende:
Dat bedoel ik, dat is toch het hele principe van FOK! Waarom dan die verrekte slotjes op topics met een toekomst.
Die Mods ook hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef -supergirl- het volgende:
Dat bedoel ik, dat is toch het hele principe van FOK! Waarom dan die verrekte slotjes op topics met een toekomst.
gelukkig was dat destijds niet op een forumquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef UltraSven het volgende:
Anne is beroemd geworden met d'r dagboek
Klootzakquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Net zoals deze
-nee-
Je hebt er zelf in gepost.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geef eens een linkje naar zo'n gesloten topic dat een toekomst had.
Anne was wel echt een baggeruser geweest denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:09 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
gelukkig was dat destijds niet op een forum
Dat is jouw idee van een goed topic?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt er zelf in gepost.
Good Christian Bitches
Ik geloof dat je een foutje hebt gemaakt, je linkt namelijk naar een slecht topic.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt er zelf in gepost.
Good Christian Bitches
wel als er posts binnenkomen van mede-fans, en niet van zuurpruimen zoals jij. maar daar kreeg het topic de kans niet voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is jouw idee van een goed topic?
Open het topic dan ook in het daarvoor bestemde forum: Film, Tv & Radioquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wel als er posts binnenkomen van mede-fans, en niet van zuurpruimen zoals jij. maar daar kreeg het topic de kans niet voor.
Nee, ik voel mij meer thuis in ONZ waar alles kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open het topic dan ook in het daarvoor bestemde forum: Film, Tv & Radio
Daarnaast reageerde ik gewoon ontopic hoor.
Alles? Misschien moet je de huisregels even doorlezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, ik voel mij meer thuis in ONZ waar alles kan.
Ik merk het vanzelf als iets niet kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Alles? Misschien moet je de huisregels even doorlezen.
Dat kan ook. Maar dan moet je achteraf natuurlijk niet gaan zeuren dat er een slotje op je topic zit he.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf als iets niet kan.
bluf om naakte tieten te postenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, ik voel mij meer thuis in ONZ waar alles kan.
en nogmaalsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik merk het vanzelf als iets niet kan.
Naakte tieten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:18 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
bluf om naakte tieten te posten
De term pleonasme niet kennenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben je pas 12 en heb je nog geen borstjes, dat je daar om moet giechelen?
oehoeohoeoh niet tegen de meester segge he! spannond, wil je nog iets horen?quote:
intiligent gaan doen op een forumquote:
Je weet dat er ook bedekte tieten zijn he? Of loop je altijd met blote tieten rond?quote:
Niet snappen dat ik je op een pleonamse weesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:24 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
oehoeohoeoh niet tegen de meester segge he! spannond, wil je nog iets horen?
vagina
XDXDXDXD HIhihhi EINZ!! 11! !! Xd DX xD EIZNZNZ !EIN!!!11!!! XCD z!! !
Het is geen pleonasme.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Yveske het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik je op een pleonamse wees_!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |