Inderdaad, hij praat poep. China is amper de 23-meter ingekomenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Waar kwam Nederland bijna in de problemen? China wilde niet en kwam dus ook niet.
Waarom? Lekker de humor van in zien joh!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we geen mailactie opzetten om Sjaak weg te krijgen?
Ik gok op een prostaatprobleem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:13 schreef marcodej het volgende:
Als je als analist minder weet dan Dione (want die had gelijk, geen SC's tegen Japan), dan weet je dat je een probleem hebt.
Daarom gewoon Sierd de Vosquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Die Kooke is echt zo'n matige commentator inderdaad.
Die doet altijd alsof Nederland de tegenstander wegspeelt en als er dan een halve kans voor China is, dan is er ineens chaos en staat Nederland onder druk of komen ze goed weg. Weet verder geen sfeer te creeëren en bazelt maar wat, hoor nooit iets vernieuwend.
De analyses van Brinkman daarintegen...![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef ZaZoe het volgende:
Ellen Hoog, de Robben van het dameshockey
Aleen knapper en slechter.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef ZaZoe het volgende:
Ze heeft meer compensatie dan Robbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef ZaZoe het volgende:
Noooooooooooooquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef ZaZoe het volgende:
Hij heeft ook vaak domweg ongelijk of ziet dingen niet. Een drinkspelletje zou geen goed idee zijn bij hem (of juist wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Die Kooke is echt zo'n matige commentator inderdaad.
Die doet altijd alsof Nederland de tegenstander wegspeelt en als er dan een halve kans voor China is, dan is er ineens chaos en staat Nederland onder druk of komen ze goed weg. Weet verder geen sfeer te creeëren en bazelt maar wat, hoor nooit iets vernieuwend.
De analyses van Brinkman daarintegen...![]()
Je had toch Elco Brinkman en Laurens-Jan Brinkman?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brinkman
ligt aan de achternaam.
"Er moet nog wat verbeterd worden"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:16 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Dit heeft serieus niets met analyseren te maken.
Die zender heb ik ook al niet:Pquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Szura het volgende:
BBC3 nu de Britten tegen België
Wie is die blonde Britse met dat roze elastiekje om haar staart?
Deze?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Szura het volgende:
BBC3 nu de Britten tegen België
Wie is die blonde Britse met dat roze elastiekje om haar staart?
Ik ook niet totdat ik ineens BBC3 zag en beeld had.quote:
Zou echt niet mogen als je puur kijkt naar het klasse verschil van de laatste paar wedstrijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jeb net op gezetHoop zo dat die belgen winnen.
Haha nee is bijna onmogelijk dat die belgen zullen winnen, maar je weet het nooit. Keek ik ook al op gaan ze tennis uitzendenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou echt niet mogen als je puur kijkt naar het klasse verschil van de laatste paar wedstrijden
Zonde dat op sporza Clijsters te zien is, want ik had graag die huilende commentator willen horen
Nee Ellen Hoog is de Wozniaki van het dameshockey.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef ZaZoe het volgende:
Nee, streamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef Drassss het volgende:
Beetje geluk maakt Sporza zo de switch, omdat Clijsters heeft verloren..
GB's aanval draait ook nog niet echtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:12 schreef hafcfan het volgende:
Belgie heeft het nog niet zo moeilijk achterin.
Klopt. Hoelanger het 0/0 blijft hoe beter het is voor de belgenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:13 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
GB's aanval draait ook nog niet echt
Oh, my bad... ik kijk op een Engels kanaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:14 schreef sausagin het volgende:
[..]
ging over dat filmpje op sporza
Eh, GB in het rood hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Guard het volgende:
godver zo'n kans mag er best in beste zuiderburen...
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Guard het volgende:
Wie kreeg nu de kans?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef ZwarteMaan het volgende:
nette redding Belgie .. beste kans voor GB tot nu toe
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:16 schreef Guard het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Sasman het volgende:
België in het wit dus...Gek maar oké.
Ik was er al ingetrapt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Sasman het volgende:
Want NL speelt ook altijd in Oranje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:20 schreef Sasman het volgende:
Kwaliteit van het huis.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:25 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat is het met Belgie en terugspeelballen ?
Hoe kun je dat nu doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Oeps, zat totaal niet op te letten, dacht dat ze in het rood speelden![]()
.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Oeps, zat totaal niet op te letten, dacht dat ze in het rood speelden![]()
.
Genieten hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:35 schreef hafcfan het volgende:
Tering wat een subjectieve commentator bij sporza hoop dat die gast helemaal gefrusteerd raakt zometeen. Wat er ook gebeurt de 2de helft, die belgen scoren nooit. Totaal geen kwaliteit voorin.
Haha ja echt mooi, maar die vind heeft wel 3 witte brille op je, wat een onzin komt er uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Genieten heWat een kansloze harry is het haha.
Mannen vliegen er keihard uit. Morgenavond 22.00 moeten die dus hopelijk is Sporza erbijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Haha ja echt mooi, maar die vind heeft wel 3 witte brille op je, wat een onzin komt er uitEn dan morgen die mannen ff zien uitgeschakeld worden. Kijken wat ie dan zegt.
De beste man geeft onjuiste informatie en hoopt nog net niet dat de tegenstander een blessure oploopt etc.. Tja zo'n figuur moet je gewoon een rotschop geven en is de titel commentator niet waardquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:41 schreef Rosario het volgende:
Alsof een commentator niet voor z'n land mag zijn. Wees blij dat er teams mee willen doen aan een sport die helemaal niet en masse wordt beoefend in een land.
De mannen gaan juist morgen knallen!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mannen vliegen er keihard uit. Morgenavond 22.00 moeten die dus hopelijk is Sporza erbij
Hoop het ook met flink wat goalsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Sasman het volgende:
[..]
De mannen gaan juist morgen knallen!
Ik hoop ook dat belgie wint, maar doorgaan zie ik ze niet meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:46 schreef Sasman het volgende:
[..]
De mannen gaan juist morgen knallen!
Precies en als ze straks wel echt gaan aanvallen krijgen ze gewoon een paar counters tegen.. Dan is de organisatie helemaal weg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef Sasman het volgende:
Als je met 3 meisjes aanvalt ga je ook geen doelpunt kunnen maken.
Ja en met wat meer geluk had er een overwinning ingezetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Drassss het volgende:
Je zult dadelijk zien dat die commentator een gelijkspel wel terecht vond
Zelfde geldt voor Wuyts...hij noemde Vino afgelopen zaterdag nog net geen bedrieger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
De beste man geeft onjuiste informatie en hoopt nog net niet dat de tegenstander een blessure oploopt etc.. Tja zo'n figuur moet je gewoon een rotschop geven en is de titel commentator niet waard
Zonde dat veel commentatoren daar last van hebben inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Wuyts...hij noemde Vino afgelopen zaterdag nog net geen bedrieger.
Nou hè. Vooral omdat het zo'n groot hockeyland is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:22 schreef hafcfan het volgende:
0 goals en uitgeschakeld na 3 wedstrijden, kun je mee thuiskomen
Hap Hap, tuurlijk is dit gewoon normaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou hè. Vooral omdat het zo'n groot hockeyland is.
Ik dacht dat je gewoon zat te haten op België.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hap Hap, tuurlijk is dit gewoon normaal.
Nee joh hoopte juist dat ze zouden winnen, maar de manne moeten het wel kunnen morgen. Die vrouwen komen ook nog wel. Hockey is in opkomst in Belgie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon zat te haten op België.
Was ook het doel van de vrouwen he. Nu ervaring opdoen en er over 4 jaar staan en presteren dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Drassss het volgende:
De mannen hebben al de stap gemaakt de laatste 4 jaar. De vrouwen lopen nog wat achter, maar als ze zo door kunnen zetten ziet het er misschien over 4 jaar ook veel beter uit. Momenteel is het nog helemaal niks.
Jep, ik ben daarom benieuwd wat het team over 4 jaar kan laten zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was ook het doel van de vrouwen he. Nu ervaring opdoen en er over 4 jaar staan en presteren dus.
Argentinië is tweede op de wereldranglijst hè. Hebben op de afgelopen drie Olympische Spelen twee keer brons en zilver gehaald, en zijn de regerend wereldkampioen en hebben de afgelopen vijf jaar de Champions Trophy gewonnen - m.u.v. 2011 in Nederland, waar ze tweede werden. Dus zeker geen unieke prestatie. Die dames zijn gewoon goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Nober het volgende:
Het onverslaanbaar geachte Nieuw-Zeeland staat achter, gaan we dan toch een unieke prestatie zien van de Argentijnen met nog een helft te gaan?
NOS gewoon, keertje vernieuwen wil af en toe wel helpen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef Rosario het volgende:
[..]
Welke stream gebruik je? Ik loop een minuut achter.
Jawel, winst!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:39 schreef TheArt het volgende:
De Argentijnse dames maken toch weer geen beste indruk.
Onverslaanbaar geachte Nieuw-Zeeland? In wat voor wereld leef jij in hemelsnaamquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef Nober het volgende:
Het onverslaanbaar geachte Nieuw-Zeeland staat achter, gaan we dan toch een unieke prestatie zien van de Argentijnen met nog een helft te gaan?
Zoveelste trollquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onverslaanbaar geachte Nieuw-Zeeland? In wat voor wereld leef jij in hemelsnaam
Ik vraag me wel af of dit een troll is. Ik heb bij Nober altijd het idee dat hij dit soort denken ook echt gewoon denkt en niet op de trollweg is.quote:
Tja eigenlijk niks nieuws.. Die lange Koreaanse is ook altijd dikke lolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:45 schreef TheArt het volgende:
Die Aziatische scheidsrechters kunnen dus echt amper Engels
"Uhhhh video refffuurrrrrral, Australia says foot in cirkle"
Als je bij zo'n variant iemand hebt staan die kan slepen, dan is de kans groot dat het succesvol is. Maar met zo'n doorzichte variant gewoon slaan is natuurlijk kansloos.quote:
Ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe geen echt leuke varianten heb gezien. Paar tip-ins die er aardig uit zagen, maar dat is het dan ook wel. Ik blijf hopen op die 1/2 top uitgespeelde actiesquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je bij zo'n variant iemand hebt staan die kan slepen, dan is de kans groot dat het succesvol is. Maar met zo'n doorzichte variant gewoon slaan is natuurlijk kansloos.
Lidewij is een behoorlijke kaknaam, je komt het wel eens tegen hier in de buurt waar ik woon (niet moeilijk te raden waar ik woon).quote:
Wassenaar of Bloemendaal?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lidewij is een behoorlijke kaknaam, je komt het wel eens tegen hier in de buurt waar ik woon (niet moeilijk te raden waar ik woon).
Gooi 't maar in de groepquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat gebiedje in het midden van het land
http://nos.nl/os2012/ zonder commentaar, prima te doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niemand kijkt meer nu de NOS is over geschakeld?
Hoorde dat ook jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
''Geef me die uitzending dan maar weer.'' Aldus de ietwat nors klinkende Philip Kooke.
Hier in het zuiden ook wel eens hoor. Maar inderdaad niet al te vaak. Maar het is inderdaad wel een "typische hockeynaam"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lidewij is een behoorlijke kaknaam, je komt het wel eens tegen hier in de buurt waar ik woon (niet moeilijk te raden waar ik woon).
Hoor je de scheids ook nog isquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:01 schreef Nober het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2012/ zonder commentaar, prima te doen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:09 schreef Nober het volgende:
Ik was ook eens in een café met allemaal kakkers, vond er maar niks aan. Toen ik naar buiten liep gokte ik zelfs een naam van een vrouw goed, Hanneke. Misschien heeft ze zich nog lang afgevraagd hoe ik dat wist, haar vriend misschien nog steeds.
Bedankt voor je verhaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:09 schreef Nober het volgende:
Ik was ook eens in een café met allemaal kakkers, vond er maar niks aan. Toen ik naar buiten liep gokte ik zelfs een naam van een vrouw goed, Hanneke. Misschien heeft ze zich nog lang afgevraagd hoe ik dat wist, haar vriend misschien nog steeds.
Ik dacht dat hij ook zei: 'tja'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:18 schreef Beach het volgende:
Waarom spreekt die verslaggever die namen van de Koreaansen zo retarded uit
Ach de stadia van hockey als elitesport is toch wel ruim voorbijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:22 schreef JimboSlice het volgende:
Met uitspraken als "ja, dit zijn echte fuifnummers" ga je de status van hockey als 'elitesport' niet veranderen ben ik bang
Het klinkt alsof je dat niet tof vindt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach de stadia van hockey als elitesport is toch wel ruim voorbij. De gemiddelde arbeider met een huurwoning stuurt zijn kind al naar de hockey.
Geen Argentinie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
Goed 1/2 finale binnen .. en wie willen we daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |