Die is leuk! Eens kijken tot hoe klein die gaan!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:09 schreef Juud79 het volgende:
Er zijn nog veel meer vestjes, en ze zijn helemaal gevoerd, kan ook prima als winterjas/vestje.
Daar gebruik ik het ook voor, dan kijk ik tzt nog wel of ik een winterjas mis, heb ook het Katvig pak nog tenslotte.
[ afbeelding ]
Ja het is minimaal wel voorjaar gok ik tegen die tijd. Maar je weet nooit hoe snel hij groeit en hoe prut het voorjaar is maar wij zouden er niks aan gehad hebben in Puck's eerste voorjaar want die was verrassend aardig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die is leuk! Eens kijken tot hoe klein die gaan!
Edit: hmm ze beginnen pas in maat 68. Mijn baby wordt naar verwachting half november geboren, zou ik dan nog iets aan 68 hebben? Of zou dat al te warm zijn tegen de tijd dat hij zo groot is?
Was ik al bang voor. Lastig om die maten te voorspellen, jammer als je zoveel leuks ziet in 68 / 74 etcquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja het is minimaal wel voorjaar gok ik tegen die tijd. Maar je weet nooit hoe snel hij groeit en hoe prut het voorjaar is maar wij zouden er niks aan gehad hebben in Puck's eerste voorjaar want die was verrassend aardig.
Thanx!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:47 schreef NotTheSame het volgende:
9591: 50% korting op 1 kinderartikel
1304: 5 euro korting
Stonden op de vorige pagina in de post van KaatjeJannie.
wat heb je nou gekozen? want 4ff valt wel kleinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
86-92 kan ze dan nu direct aan, maar is wrs snel te klein, maar 98-104 daar verzuipt ze nog in
Zal ik me weer laten verleiden......? What the heck, ik heb het vast nodig als ie er eenmaal is omdat ie heel veel spuugtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:55 schreef Sandous het volgende:
Thnx BJ!!
Meteen dit besteld:
knip
Heb ook de beige chino, past deze prima bij:
knip
Morgen wat spul voor mn meisje kopen. Jammer dat ze geen kabelmaillots hebben voor de wat oudere kids
Opheffing was toch ook de reden van de uitverkoop? Ik krijg nog ¤6,- van 'r.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.mijnwebwinkel.nl/webwinkel-gesloten/
marie is ermee gekapt denk?
Oh echt? Doe es een foto KD, dan weet ik hoe hij Isabeau ongeveer staatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn elin had m DML, en lena van Lishe
Spuit 11quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.mijnwebwinkel.nl/webwinkel-gesloten/
marie is ermee gekapt denk?
Ach joh, jurkjes worden vanzelf tuniekjes en daarna shirtjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:13 schreef wickie het volgende:
Liefst geen jurkje, liever dan tuniekje of leuk shirtje/truitje
Die jas ga ik vanavond bestellen. Wat een leuk ding!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:28 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, volgens mij hebben ze haast bij de H&M? Gisteravond een bestelling geplaatst, kreeg net een mailtje dat het onderweg is.
Dat ben ik niet gewend van hun.
De buit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 02613 69205 27 1230 7.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 02414 75103 31 0513 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 93698 69205 00 0000 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01 99670 11106 17 1203 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Met 2 accounts en een paar kortingscodes geshopt, totale schade: iets van 30 euro geloof ik!
Ja, eens!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach joh, jurkjes worden vanzelf tuniekjes en daarna shirtjes.
Iets van Kikkid lijkt me heel leuk voor haar.
En dan dit rokje voor Mette.quote:
goh eigenlijk heb je best gelijk....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef wickie het volgende:
Oh Juud, die legging en dat jurkje![]()
Ja BJ, je maghet is toch heel speciaal, onze babies worden 1!! Hoogstwaarschijnlijk zullen we beiden nooit meer een baby krijgen, dat moet goed afgesloten worden vind ik.
dus ik MOET eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind overigens dat ieder kind op iedere verjaardag een nieuw stel kleren aan hoort te krijgen. Tenminste die waarvan de mama's graag shoppen.![]()
Volgens mij draagt het voor een kind bij aan het verjaardagsgevoel!
Voor die kindjes die van nieuwe kleren houden dan ook he? Want de mijne moet soms heel erg aan nieuwe kleren wennen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef Juud79 het volgende:
Ik vind overigens dat ieder kind op iedere verjaardag een nieuw stel kleren aan hoort te krijgen. Tenminste die waarvan de mama's graag shoppen.![]()
Volgens mij draagt het voor een kind bij aan het verjaardagsgevoel!
Haha, ik denk dat ik hetzelfde shirtje bedoel (verwachtte ik alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben van plan direct te bestellen als mijn gewenste dierenshirt online komt omdat ik verwacht dat het shirt hard zal gaan dus als je wishlist rond is pm hem dan maar vast.
Dat witte shirt met die tattoo print is een 98 en vind ik ook echt precies pas bij Wolf, ik wil dat hij er de hele winter mee doet dus ik gok toch maar op de 104quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Twinkly het volgende:
Ja![]()
Ik vind het wel gek van die maat Poppejans, het shirtje met de ster is ook gewoon echt maat 98. En dat witte shirt van jou dan? Misschien is het wel slimmer om een maat groter te nemen idd, omdat dit een bedrukte stof is, is het ook minder rekbaar. Maar 104 klinkt zo enormous!
In de kleinere maatjes welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef Meimeltje het volgende:
Nou hier niets gekocht qua kleding vandaag, alleen twee paar schoenen voor Kyllian.
Bij de WE hadden ze alleen korte mouwen tussen de sale.
Asy, er staat idd niet veel op die site
Heb je er zelf iets besteld?
komt vandaag of morgen je kant opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben van plan direct te bestellen als mijn gewenste dierenshirt online komt omdat ik verwacht dat het shirt hard zal gaan dus als je wishlist rond is pm hem dan maar vast.
Dat vind ik nog wel meevallen. Maar ik heb dan ook geen droger.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
en krimpt vaak ook nog wel wat, tenminste bij mij
Bij de Jola zag ik rode geruitje jurkjes hangen, afgeprijsd naar 9,95. Helaas nog veeeel te groot voor mijn meisje, anders had ik m zeker gekochtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Fannetje het volgende:
Anne is trouwens ook bijna jarig. Tips voor een leuk, vrolijk gekleurd jurkje in maat 92?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |