waar dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef mignonne het volgende:
zeeman heeft een webshop
of ben ik nu onwijs spuit elf?*nietbijgelezen*
Helemaal geen, dus ik ga niks bestellenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
Fannetje; hoeveel bestellingen heb je al binnen? is het financieel een beetje aantrekkelijk?
hahaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Helemaal geen, dus ik ga niks bestellen![]()
Tot zover mijn poging tot gezamenlijke bestellingen
dat ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:15 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij zeemanshop.com
Maar ik vond dat ze er (nog) weinig hadden.. alleen wat rompers en nog wat kleine dingen
goedkoop! welke site?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef PureEvil het volgende:
Net deze besteld;
[ afbeelding ]
Voor deze prijs....Alvast voor volgend jaar voor cristel![]()
2 babyshirts zijn kraamkado
en het jongensshirt is voor wesley
ja, graag!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:59 schreef Fannetje het volgende:
Ik kan het niet laten: iemand die mee wil bestellen bij lindex? Ik moet dat vogeltuniekje...
Dat viel mij ook al op! Sowieso die zoekfunctie beetje raar want als ik op een bepaalde maat zocht zag ik een leuk 4ff shirt, klik ik het aan en dan was het helemaal niet leverbaar in die maat?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Meimeltje het volgende:
Nu nog een bestelling aan het plaatsen, want ik merkte dat ik dus meer (in de juiste maat) te zien kreeg als ik geen maat selecteerde.
Nee hoor, niks gemist. Ik ben zo'n wous die koopjes niet kan laten liggen en dan koopt onder de noemer ''komt vast ooit nog wel van pas als kadootje of voor een tweede"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef Meimeltje het volgende:
Lief PJ![]()
Maar uhh heb ik iets gemist?![]()
Ik zag ook leuke dingen van Kik-Kid, maar natuurlijk helaas verkeerde maten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, niks gemist. Ik ben zo'n wous die koopjes niet kan laten liggen en dan koopt onder de noemer ''komt vast ooit nog wel van pas als kadootje of voor een tweede"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |