Goeie vraag. Krent of vrek zijn dan ook niet echt van toepassingquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Cheapskate, tja.... waar ken ik het van?
Ik vind gewoon alles altijd meer kosten dan wat ik ervoor uit zou willen gevenIk zou het alleen niet vertalen als gierig, ik geef namelijk best geld uit aan dingen, en ik ben ook best gul.
Zie het meer als een persoon die graag dingen koopt, maar dan wel cheap
Ik hetzelfde. Efficiënt, noem ik dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Zie het meer als een persoon die graag dingen koopt, maar dan wel cheap
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Efficiënt, noem ik dat.
Ik spáár ze. Soort van. Niet echt actief of zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, wat heb jij met kale speeldoosjes?
Hij heeft besloten geen kaart te kopen voor Lowlands dit jaar. Inmiddels kan hij ook geen vrij meer krijgen, dus moet hij het missenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
Tim waarom moet die maat Foo Fighters dan missen?
Bij sommige dingen is de meerprijs het wel waard. Komo-vuilniszakken vind ik echt prettiger dan huismerk. Bij boterhamzakjes maakt het me weer geen klap uit wat het merk is, net als bij koffiefiltersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Efficiënt, noem ik dat.
Dat kloptquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij sommige dingen is de meerprijs het wel waard. Komo-vuilniszakken vind ik echt prettiger dan huismerk. Bij boterhamzakjes maakt het me weer geen klap uit wat het merk is, net als bij koffiefilters
Grappigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik spáár ze. Soort van. Niet echt actief of zo.
Wat voor telefoon heb je, specs?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even voor de statistieken, mijn telefoon abo is dacht ik 25 euro per maand, 750MB internet
Als ik 3G en wifi uitzet en ik gebruik het toestel alleen om te bellen kom ik ook wel aan de 2 tot 3 dagen. Het zijn de overige dingen die je ermee doet die de batterij snel leegtrekken omdat je voor alles het scherm gebruikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef wyccie het volgende:
De batterijduur kan voor mij alleen maar tegenvallen. De mijne laad ik 1 á 2 keer per week op. Dat kan met de smartphones niet meer. Alhoewel ik elke dag laden best veel vind, of is dat bij alle zo?
Ik haal normaal een dag of twee. Bij meer gebruik moet ik na een dag laden, bij minder haal ik de drie dagen. Maar, zoals Jojo ook al zei, het hangt er heel erg van af wat je er mee doet in de tussentijd. Met GPS en internet aan kan ik de batterij in een middagje leegtrekkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef wyccie het volgende:
De batterijduur kan voor mij alleen maar tegenvallen. De mijne laad ik 1 á 2 keer per week op. Dat kan met de smartphones niet meer. Alhoewel ik elke dag laden best veel vind, of is dat bij alle zo?
Blackberry heeft eigen OS, van RIM...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef wyccie het volgende:
Aha, dus nooit je lader vergeten.
Dat van de GPS weet ik, met een middagje Geocaching is het leeg.
Ik weet dat Android een besturingssysteem is op mobieltjes. Maar je hebt dus Android, wat zeg maar het equivalent is van Windows, dus veelvoorkomend en makkelijk om er apps voor te downloaden. En je hebt iPhone met hun eigen systeem, en de Blackberry heeft weer een eigen ding of is dat ook Android?
Als je dit soort zaken bewust koopt en je dat kan veroorloven, dan is er toch niks mis mee?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb tijdenlang alle boodschappen van het huismerk gekocht. Tot ik weer eens de pasta van Grand'Italia at, en me realiseerde dat dat zóveel uitmaakteSindsdien heb ik nooit meer goedkope pasta gekocht. En ook sauzen uit pot (die ik eigenlijk zelf zou moeten maken, maar soit) koop ik niet meer van een huismerk, omdat dat voornamelijk water en suiker is in plaats van lekkere kruiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |