abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 augustus 2012 @ 14:24:05 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_114996238
+

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.

Met name onze oud-gedienden zijn als vanouds welkom om langs te slingeren *O*

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpg91kynm.jpgIRM.PNGcute.png2rnzoe1.gif
wtg2.gifnapo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpgsharky60.jpg
sheep60x602.jpgamsterdam_hat.gifwapen60.gifwoosh.png
Brian.pngem-avatar.jpgtyph2.jpg1.jpgbeertje.jpg

Ben je op zoek naar voorgaande delen van deze succesvolle reeks topics?
Klik dan hier voor het volledige overzicht...

Verjaardagen
Wiebelsoempie - 13 januari
Jair - 2 februari
Its-Jojo-4you - 14 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
Lior - 9 mei
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Etcetera - 2 november
Mark - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Ofyles - ???
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_114996331
Cheapskate, tja.... waar ken ik het van?

Ik vind gewoon alles altijd meer kosten dan wat ik ervoor uit zou willen geven :') Ik zou het alleen niet vertalen als gierig, ik geef namelijk best geld uit aan dingen, en ik ben ook best gul.

Zie het meer als een persoon die graag dingen koopt, maar dan wel cheap :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 augustus 2012 @ 14:29:01 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_114996453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Cheapskate, tja.... waar ken ik het van?

Ik vind gewoon alles altijd meer kosten dan wat ik ervoor uit zou willen geven :') Ik zou het alleen niet vertalen als gierig, ik geef namelijk best geld uit aan dingen, en ik ben ook best gul.

Goeie vraag. Krent of vrek zijn dan ook niet echt van toepassing
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_114996688
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hetzelfde. Efficiënt, noem ik dat. :P
pi_114996725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:

[..]

_O- O+
  Moderator donderdag 2 augustus 2012 @ 14:36:39 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_114996756
Tim waarom moet die maat Foo Fighters dan missen? Ik vind de lineup wel tof trouwens. Weinig grote namen maar die heb ik inmiddels toch wel gezien :) lowlands is juist leuk om bandjes te checken, voor de grote namen ga ik wel naar Werchter of Pinkpop ;)

Volgens mij is de vertaling van cheapskate wel gierig maar ik snap wat je bedoelt LB :) ik ben niet gierig maar geef doorgaans niet veel geld uit aan dingen als kleding enzo. Wel een duur luchtje gekocht hier van Dior (77 euro) maar dat was met de pinpas van schoonmams, daar mochten we voor onze verjaardagen iets mee kopen :) zou het zelf niet zo snel uitgeven maar ben er erg blij mee O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:36:46 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_114996764
Wyccie, wat heb jij met kale speeldoosjes?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_114996878
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, wat heb jij met kale speeldoosjes?
Ik spáár ze. Soort van. Niet echt actief of zo.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 augustus 2012 @ 14:39:58 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_114996933
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
Tim waarom moet die maat Foo Fighters dan missen?
Hij heeft besloten geen kaart te kopen voor Lowlands dit jaar. Inmiddels kan hij ook geen vrij meer krijgen, dus moet hij het missen
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 augustus 2012 @ 14:54:17 #10
39237 crew  H_T
2733
pi_114997675
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:34 schreef wyccie het volgende:

[..]

Bij sommige dingen is de meerprijs het wel waard. Komo-vuilniszakken vind ik echt prettiger dan huismerk. Bij boterhamzakjes maakt het me weer geen klap uit wat het merk is, net als bij koffiefilters
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_114997938
Eén na goedkoopst is vaak prima. :Y
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:04:00 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114998184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Bij sommige dingen is de meerprijs het wel waard. Komo-vuilniszakken vind ik echt prettiger dan huismerk. Bij boterhamzakjes maakt het me weer geen klap uit wat het merk is, net als bij koffiefilters
Dat klopt :Y

Ik heb tijdenlang alle boodschappen van het huismerk gekocht. Tot ik weer eens de pasta van Grand'Italia at, en me realiseerde dat dat zóveel uitmaakte :o Sindsdien heb ik nooit meer goedkope pasta gekocht. En ook sauzen uit pot (die ik eigenlijk zelf zou moeten maken, maar soit) koop ik niet meer van een huismerk, omdat dat voornamelijk water en suiker is in plaats van lekkere kruiden.

Maargoed, ik heb ook meer te besteden nu dan een paar jaar geleden, dus ik doe vrij decadent boodschappen :@ ik kijk zelden nog wat iets kost. Staat tegenover dat vriend en ik vrij sober leven, dus de producten die we kopen mogen dan biologisch en van goeie kwaliteit zijn.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:05:09 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_114998242
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik spáár ze. Soort van. Niet echt actief of zo.
Grappig :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_114999223
even voor de statistieken, mijn telefoon abo is dacht ik 25 euro per maand, 750MB internet
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_114999345
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even voor de statistieken, mijn telefoon abo is dacht ik 25 euro per maand, 750MB internet
Wat voor telefoon heb je, specs? :)
pi_114999427
Samsung Galaxy SII. Erg fijn toestel, geen idee hoe lang de batterij het doet tegenover de Apple maar de mijne is aan het eind van de dag leeg, afkhankelijk van gebuik zit de batterij ergens tussen de 0 en 50%. Ik heb hem 's nachts naast mijn bed aan de lader liggen (is tevens wekker)
pi_114999502
De batterijduur kan voor mij alleen maar tegenvallen. De mijne laad ik 1 á 2 keer per week op. Dat kan met de smartphones niet meer. Alhoewel ik elke dag laden best veel vind, of is dat bij alle zo?
pi_114999842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef wyccie het volgende:
De batterijduur kan voor mij alleen maar tegenvallen. De mijne laad ik 1 á 2 keer per week op. Dat kan met de smartphones niet meer. Alhoewel ik elke dag laden best veel vind, of is dat bij alle zo?
Als ik 3G en wifi uitzet en ik gebruik het toestel alleen om te bellen kom ik ook wel aan de 2 tot 3 dagen. Het zijn de overige dingen die je ermee doet die de batterij snel leegtrekken omdat je voor alles het scherm gebruikt.

Al mijn vorige mobiels en mijn huidige wekmobiel zijn van die standaard dingen die idd een aantal dagen tot een week meegaan. Als je dat ding standaard aan de lader gooit als je naar bed gaat is het geen probleeem.

Het grote voordeel van android is dat deze op het moment veruit het meeste apps en toestellen heeft.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 2 augustus 2012 @ 15:35:21 #19
39237 crew  H_T
2733
pi_115000138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef wyccie het volgende:
Ik haal normaal een dag of twee. Bij meer gebruik moet ik na een dag laden, bij minder haal ik de drie dagen. Maar, zoals Jojo ook al zei, het hangt er heel erg van af wat je er mee doet in de tussentijd. Met GPS en internet aan kan ik de batterij in een middagje leegtrekken
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_115000251
Aha, dus nooit je lader vergeten.
Dat van de GPS weet ik, met een middagje Geocaching is het leeg.

Ik weet dat Android een besturingssysteem is op mobieltjes. Maar je hebt dus Android, wat zeg maar het equivalent is van Windows, dus veelvoorkomend en makkelijk om er apps voor te downloaden. En je hebt iPhone met hun eigen systeem, en de Blackberry heeft weer een eigen ding of is dat ook Android?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:38:55 #21
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_115000310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:37 schreef wyccie het volgende:
Aha, dus nooit je lader vergeten.
Dat van de GPS weet ik, met een middagje Geocaching is het leeg.

Ik weet dat Android een besturingssysteem is op mobieltjes. Maar je hebt dus Android, wat zeg maar het equivalent is van Windows, dus veelvoorkomend en makkelijk om er apps voor te downloaden. En je hebt iPhone met hun eigen systeem, en de Blackberry heeft weer een eigen ding of is dat ook Android?
Blackberry heeft eigen OS, van RIM...
pi_115000319
nee, precies zoals je zegt .BB heeft ook weer zijn eigen systeem.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 15:41:02 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_115000419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:04 schreef LadyBlack het volgende:

Ik heb tijdenlang alle boodschappen van het huismerk gekocht. Tot ik weer eens de pasta van Grand'Italia at, en me realiseerde dat dat zóveel uitmaakte :o Sindsdien heb ik nooit meer goedkope pasta gekocht. En ook sauzen uit pot (die ik eigenlijk zelf zou moeten maken, maar soit) koop ik niet meer van een huismerk, omdat dat voornamelijk water en suiker is in plaats van lekkere kruiden.
Als je dit soort zaken bewust koopt en je dat kan veroorloven, dan is er toch niks mis mee?
pi_115000475
Oh, en hoe zit het met de kwetsbaarheid van de schermen?
De helft van mijn co-groep loopt met deuken in hun telefoon. :')
pi_115000506
dat ligt vooral aan jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')