Yay, unlimited boobtime!quote:
Niet als jij continu de boot afhoudt nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Als je trouwt heb je dus nog niet oneindig veel boobyplaytime.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ben heteroIk sta er om bekend daar niets om te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoi, aangenaam, welkom. Mijn naam is idris
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zo hebben mijn vrienden en ik nog steeds een plan voor een film over Eindhoven, en aangezien je in de buurt woont......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Edit: die film gaat er gewoon komen heh
Met liefdesverhalen moet je bij mij niet zijn, ik ben meer van de thrillers en actiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo hebben mijn vrienden en ik nog steeds een plan voor een film over Eindhoven, en aangezien je in de buurt woont......
Na Paris, je t'aime en New York I love you met liefdesverhalen in de wijken van die steden, wilden "Eindhoven, khou van oe" maken, met short stories in Gestel, Strijp, Woensel etc, de wijken van Eindhoven dus
Ik had een liefdesverhaal ooit verzonnen, maar weet niet of hij nu melodramatisch is of juist gewoon heel droevig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of je Paris je t'aime ooit gezien hebt, maar die waren ook niet allemaal kusjekusje zoet hoorHet is geen Valentines Day of New Years Eve
Oh die lijkt me überslecht jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, slapen. Moet de bagger genaamd Abraham Lincol: Vampire Hunter van mijn netvlies spoelen ,met leuke dromen.
Ze horen ook een beetje droevig te zijn toch..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik had een liefdesverhaal ooit verzonnen, maar weet niet of hij nu melodramatisch is of juist gewoon heel droevig.
Mwa, deze was meer triest dan droevigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze horen ook een beetje droevig te zijn toch..
Ach, vast beter dan een romcomquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:32 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mwa, deze was meer triest dan droevig
Alles wat ik verzin is beter dan datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, vast beter dan een romcom
Hell, alles wat ik verzin is beter dan datquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Alles wat ik verzin is beter dan dat
Something like a phenomenonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Wakker worden met LL Cool J en Doin' it...... da's niet goed
Die vind ik toch weer net iets minderquote:
Fout?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik toch weer net iets minder
Die heeft niet van die teksten als:
I'm gonna call you Big Daddy and scream your name
Matter fact I can't wait for your candy rain
En het ergste is, na 10 (?) ken ik nog hele stukken uit m'n kop. Zo fout......
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |