Vroeger gingen de poorten volgens mij pas om 6 uur 's avonds open, dat is elk jaar wat eerder geworden. De echte openingstijd wordt nooit gezegd omdat dan nog meer mensen eerder gaan, maar een uur of 2 is geloof ik de standaardquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat wachten, is dat altijd zo dan ? Ik dacht dat het alleen vorig jaar ivm de gebeurtenissen op Pukkelpop? Of is dat bullshit van Rapid Razor Bob en gaan ze gewoon te laat open?
Je bedoeld neem ik aan het festivalterrein op vrijdag. Ja, dat is elk jaar gewoon kut. En vorig jaar hadden ze gewoon een extra smoes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat wachten, is dat altijd zo dan ? Ik dacht dat het alleen vorig jaar ivm de gebeurtenissen op Pukkelpop? Of is dat bullshit van Rapid Razor Bob en gaan ze gewoon te laat open?
Als je echt PERSE een optreden om 13:30 wil zien. Is om 10:00 in de rij gaan staan een aanrader. Helaas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik doelde inderdaad op de Vrijdag ja.
Op Donderdag in de rij staan is niet zo heel erg.
Tijd: 20:47quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Ik zit op dit moment The Black Keys te zingen
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je echt PERSE een optreden om 13:30 wil zien. Is om 10:00 in de rij gaan staan een aanrader. Helaas.
We hadden een sterk vermoeden dat ze The black keys zouden vragen aangezien de dag ervoor Foo Fighters al waren gevraagd. Het spel was ons ook al bekend want de avond ervoor was het hetzelfde maar ze deden alsof het helemaal nieuw wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tijd: 20:47
Uitzending: 23:35
Rabbering: Dit hebben we echt niet van tevoren gezegd hoor!
Ik wil een uitleg
Oh sorry ja ik dacht dat het over de donderdag ging. Ik ben op vakantie een beetje het besef van dagen kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
Majo heeft het over de opening van de camping op donderdag.
Doen ze niet. 13:00 (of later) gaat het terrein open. Ze zijn die ochtend nog heel druk bezig. En voor ze het opengooien moet alles en iedereen klaar staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel lastig Cloud Nothings kijk ik erg naar uit.
Beter gooien ze het terrein gewoon lekker op tijd open (uurtje of 11) zodat mensen het terrein kunnen verkennen, ergens lunchen, even wat drinken etc.
Ik kom ook donderdagquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef MaJo het volgende:
Of je gaat gewoon al op de donderdag, dan weet je zeker dat je op tijd bentsowieso de voorpret op donderdag
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel een paar keer op dit festival geweest, kan ik zeggen en ik ben werkelijk nog nooit te laat binnen geweest voor de openingsact.
Vraag me nog steeds af waarom het toen zolang moest duren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.
Vorig jaar stond ik er ook rond 12:30 geloof ik, en toen ook The Wombats gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vorig jaar was het megadruk rond half 2 op vrijdag, vlak voor de ingang. Stond helemaal vol. Het was toen makkelijk om iets te missen.
Als je om 13:00 (opening festivalterrein) aan komt wandelen bij de ingang, ben je echt niet een half uur later in de Alpha. Al jaren niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben wel een paar keer op dit festival geweest, kan ik zeggen en ik ben werkelijk nog nooit te laat binnen geweest voor de openingsact.
Ja, ik ook. Al was het gewoon een spitsmomentje, denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom het toen zolang moest duren.
Vorig jaar ging het ruim na 13:00 open omdat ze allerlei windvangers weg moesten halen ivm Pukkelpop. Dat in combi met de zeer strenge controle op vrijdag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom het toen zolang moest duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |