Ik kan het me ook voorstellen. En die bedreigingen, lastigvallen en intolerant gedrag mag dan niet goed te praten zijn; ik kan het me levendig voorstellen dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben misschien de knuppelgooier, maar ik kan me dat zo voorstellen.Niet de bedreigingen, het lastig vallen en intolerante gedrag! Dat is nooit goed te praten, , maar wel de vreselijke verontwaardiging over het verkrijgen van de woning.
Niet echt, heb wel intussen op een nieuwe woning gereageerd, maar de huurprijs van 640 euro brengt mij aan het twijfelen ivm huurtoeslag. Verder ben ik afgelopen week met mijn woonconsultent naar mijn huisarts geweest en ze willen mij een soort psychologische hulp en begleiding aanbieden naar het zoeken naar een (beschermende0 woonomging. Uiteraard moet de hulp wel aansliuiten bij mijn behoefte, ik sta niet te wachten om onder begleid wonen te gaan in een woongroep met ex patienten en ex gedetineerden/junkies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er inmiddels al nieuwe ontwikkelingen?
In en in triest..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:19 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Niet echt, heb wel intussen op een nieuwe woning gereageerd, maar de huurprijs van 640 euro brengt mij aan het twijfelen ivm huurtoeslag. Verder ben ik afgelopen week met mijn woonconsultent naar mijn huisarts geweest en ze willen mij een soort psychologische hulp en begleiding aanbieden naar het zoeken naar een (beschermende0 woonomging. Uiteraard moet de hulp wel aansliuiten bij mijn behoefte, ik sta niet te wachten om onder begleid wonen te gaan in een woongroep met ex patienten en ex gedetineerden/junkies.
Wel heeft zich weer afgelopen week weer twee incidenten voorgedaan met jongeren die mij zelfs al in mijn eigen straat bedreigen toen ik met een buurvrouw aan het praten was in haar tuin. Ze schreeuwden vuile kankerhomo en dat ze mijn strot zouden doorsnijden. dit soort bedreigingen en provocaties maak ik helaas dagelijk mee zodat ik uit pure weiligheid mijn rolluiken vrijwel dag en nacht dicht hebt.
Welkom in Nederland.
Nee hoor. Vonkenboer heeft mijn reactie die alle punten aangaf waarom het niet triest is weggehaald als "persoonlijke aanval" maar:quote:
Daar heb je het probleem. Hij vindt zichzelf het centrum van de aarde en iedereen moet doen wat hij wil.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:19 schreef -Hakuna- het volgende:
Uiteraard moet de hulp wel aansliuiten bij mijn behoefte
Dan is het wellicht beter voor alle partijen dat ik hier hoe dan ook een slot op doe.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee hoor. Vonkenboer heeft mijn reactie die alle punten aangaf waarom het niet triest is weggehaald als "persoonlijke aanval" maar:
[..]
Daar heb je het probleem. Hij vindt zichzelf het centrum van de aarde en iedereen moet doen wat hij wil.
Hulp weigert ie als het niet "aansluit" en anderen kunnen kapot vallen.
Wat je op fok leest is dan nog ZIJN aangepaste versie natuurlijk en hier kotsen we 'm al uit.
Succes Vonkenboer. Als je een traag voortkabbelend kuttopic wil hebben moet je mijn posts deletenen kunnen we lekker onszelf ergeren aan z'n verdere posts. Hij reageert toch alleen maar op "ontopic" (lees: wat ie wil) posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |