abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115427056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben misschien de knuppelgooier, maar ik kan me dat zo voorstellen.Niet de bedreigingen, het lastig vallen en intolerante gedrag! Dat is nooit goed te praten, , maar wel de vreselijke verontwaardiging over het verkrijgen van de woning.
Ik kan het me ook voorstellen. En die bedreigingen, lastigvallen en intolerant gedrag mag dan niet goed te praten zijn; ik kan het me levendig voorstellen dat het gebeurt.

TS heeft uiteraard recht op een woning, voor mijn part een rustige woning in een rustige buurt, maar uiteraard vraagt zoiets ook een aanpassing van TS aan de normaal geachte normen (in een buurt).

Ik zou er ook niet erg vrolijk van worden als morgen iemand als pakweg Herman van Loenhout hier voor de deur zou staan om te melden dat hij mijn nieuwe buurman wordt. Nee, hem bedreigen zou ik niet doen, maar dagelijks op de koffie gaan ook niet.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_115427473
*knip*

Zo'n opzichtige persoonlijke aanval op ts is nou ook niet nodig.
Daarom heb ik je reactie verwijderd.

Vonkenboer - Mod K&W

[ Bericht 85% gewijzigd door Vonkenboer op 12-08-2012 11:01:55 ]
pi_115430172
Man en ik hebben járen vlak bij het Delta gewoond (huur) en achter ons woonden meerdere "patiënten" en ik zat dagelijks met ze in de bus, hartstikke gezellig!
We woonden er leuk en heel erg groen en hadden meer leuk contact en lol met "die mensen" dan we er ooit last van hadden. Kan een boek schrijven over de leuke dingen (soms ook hele nare maar dan buiten hun schuld) die we hebben meegemaakt. Ik ben dus bepaald gewend aan "andere" mensen maar er zijn, laten we eerlijk wezen, grénzen.
Ik ken FF niet in levende lijven maar kan me zo voorstellen dat hij met heel zijn verschijning en blijkbaar ook instelling veel mensen de stuipen op het lijf jaagt.
Het keurt niks goed dat de toekomstige buren hem bedreigen maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat we de helft maar weten. Ik de huurbuurt waar ik toen woonde werden gewoon 1 op de 10 woningen bewoond door psychiatrisch patienten en niemand heeft daar in die tijd ooit protest tegenaan getekend en niemand had ooit last. Dus wellicht kent men in die buurt FF al jaren en ligt het puur aan zijn ( wellicht aanmatigend?) gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 11-08-2012 18:57:36 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_115741342
Zijn er inmiddels al nieuwe ontwikkelingen?
pi_115743761
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 11:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er inmiddels al nieuwe ontwikkelingen?
Niet echt, heb wel intussen op een nieuwe woning gereageerd, maar de huurprijs van 640 euro brengt mij aan het twijfelen ivm huurtoeslag. Verder ben ik afgelopen week met mijn woonconsultent naar mijn huisarts geweest en ze willen mij een soort psychologische hulp en begleiding aanbieden naar het zoeken naar een (beschermende0 woonomging. Uiteraard moet de hulp wel aansliuiten bij mijn behoefte, ik sta niet te wachten om onder begleid wonen te gaan in een woongroep met ex patienten en ex gedetineerden/junkies.

Wel heeft zich weer afgelopen week weer twee incidenten voorgedaan met jongeren die mij zelfs al in mijn eigen straat bedreigen toen ik met een buurvrouw aan het praten was in haar tuin. Ze schreeuwden vuile kankerhomo en dat ze mijn strot zouden doorsnijden. dit soort bedreigingen en provocaties maak ik helaas dagelijk mee zodat ik uit pure weiligheid mijn rolluiken vrijwel dag en nacht dicht hebt.

Welkom in Nederland. -O-
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_115793829
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:19 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Niet echt, heb wel intussen op een nieuwe woning gereageerd, maar de huurprijs van 640 euro brengt mij aan het twijfelen ivm huurtoeslag. Verder ben ik afgelopen week met mijn woonconsultent naar mijn huisarts geweest en ze willen mij een soort psychologische hulp en begleiding aanbieden naar het zoeken naar een (beschermende0 woonomging. Uiteraard moet de hulp wel aansliuiten bij mijn behoefte, ik sta niet te wachten om onder begleid wonen te gaan in een woongroep met ex patienten en ex gedetineerden/junkies.

Wel heeft zich weer afgelopen week weer twee incidenten voorgedaan met jongeren die mij zelfs al in mijn eigen straat bedreigen toen ik met een buurvrouw aan het praten was in haar tuin. Ze schreeuwden vuile kankerhomo en dat ze mijn strot zouden doorsnijden. dit soort bedreigingen en provocaties maak ik helaas dagelijk mee zodat ik uit pure weiligheid mijn rolluiken vrijwel dag en nacht dicht hebt.

Welkom in Nederland. -O-
In en in triest.. :N
Ik hoop dat je gauw psychische hulp krijgt, ook voor je eigen zelfvertrouwen.
Ik ben het niet eens met jouw kijk op een ''geschikte'' woning, dus daar laat ik me maar niet over uit.

Sterkte ;(
pi_115798114
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:

In en in triest.. :N

Nee hoor. Vonkenboer heeft mijn reactie die alle punten aangaf waarom het niet triest is weggehaald als "persoonlijke aanval" maar:

quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 13:19 schreef -Hakuna- het volgende:

Uiteraard moet de hulp wel aansliuiten bij mijn behoefte
Daar heb je het probleem. Hij vindt zichzelf het centrum van de aarde en iedereen moet doen wat hij wil.

Hulp weigert ie als het niet "aansluit" en anderen kunnen kapot vallen.
Wat je op fok leest is dan nog ZIJN aangepaste versie natuurlijk en hier kotsen we 'm al uit.

Succes Vonkenboer. Als je een traag voortkabbelend kuttopic wil hebben moet je mijn posts deleten :) en kunnen we lekker onszelf ergeren aan z'n verdere posts. Hij reageert toch alleen maar op "ontopic" (lees: wat ie wil) posts.
  Moderator maandag 20 augustus 2012 @ 21:03:18 #58
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_115798287
quote:
14s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Nee hoor. Vonkenboer heeft mijn reactie die alle punten aangaf waarom het niet triest is weggehaald als "persoonlijke aanval" maar:

[..]

Daar heb je het probleem. Hij vindt zichzelf het centrum van de aarde en iedereen moet doen wat hij wil.

Hulp weigert ie als het niet "aansluit" en anderen kunnen kapot vallen.
Wat je op fok leest is dan nog ZIJN aangepaste versie natuurlijk en hier kotsen we 'm al uit.

Succes Vonkenboer. Als je een traag voortkabbelend kuttopic wil hebben moet je mijn posts deleten :) en kunnen we lekker onszelf ergeren aan z'n verdere posts. Hij reageert toch alleen maar op "ontopic" (lees: wat ie wil) posts.
Dan is het wellicht beter voor alle partijen dat ik hier hoe dan ook een slot op doe. :)
TS gaat er achteraf toch niet wonen, dus wat dat betreft heeft het topic ook geen praktisch nut oid. en zou het alleen maar gebruikt kunnen worden om te bashen e.d.

*klik*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')