Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Religie kan niet verboden worden, maar dan nog staat mijn mening vast dat religie kansloos is.
Gecondoleerd dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
felicitaties zijn niet nodig.
O. Oke.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Religie kan niet verboden worden, maar dan nog staat mijn mening vast dat religie kansloos is.
Binnenkort zal steniging ook in het Nederlandse strafrecht worden opgenomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 06:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
's lands wijs, 's lands eer.
Hoe primitief en afschuwelijk dan ook.
Beschermd door de grondwet importeren westerse landen massa' van dergelijke religieuze fanaten, moet kunnen.
Tjah, beschaving is maar een pakket schroot met een dun laagje chroom. Moet je eens kijken wat er gebeurd in NL als de bakkers dicht gaan. Mattuuuuhquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Binnenkort zal steniging ook in het Nederlandse strafrecht worden opgenomen.
Wij waren in de Middeleeuwen al verder dan dat ze nu in Afrika zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier niet, maar in een groot deel van Afrika leeft men nu eenmaal nog zoals wij deden in de vroege middeleeuwen.
Ik zou het je afraden, met de zomers en vooral ook winters die we tegenwoordig kennen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wij waren in de Middeleeuwen al verder dan dat ze nu in Afrika zijn.
Maar goed, ik zou ook wel buiten in mijn blote fallus met een steen rond willen lopen. Want dit is ook niks.
Echt, islamietjes kennen geen tussenweg, overdrijven en janken gelijk bij het minste kritiek of opmerking op hun primitieve geloof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Binnenkort zal steniging ook in het Nederlandse strafrecht worden opgenomen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Echt, islamietjes kennen geen tussenweg, overdrijven en janken gelijk bij het minste kritiek of opmerking op hun primitieve geloof.
Eerwraak staat ook niet in de wet en toch gebeurt het. Ook een import uit primitieve landen waar jij zo geil van bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |