Klopt helemaal!quote:
Komt omdat het pakkingsgevecht heel erg slopend was dit keer. Je zag ze regelmatig telkens proberen los te rukken om die pakking weer goed te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kostte wel veel energie deze partij zo te zien!
Maar ja, al deze mannen zijn zo beresterk, die Braziliaan ook hoor... Maar goed om te zien dat hij tactisch goed staat en ook weinig balansverstoringen heeft. Knap, het is zo lastig geconcentreerd te blijven, goede partij!
Jaja, Jeroen heeft z'n eigen tijdzone.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Half 2 over een uurtje?............
Teletekst zegt 12.01.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:47 schreef Caws het volgende:
[..]
Nee, die moet rond 12:10 volgens mij
Gasimov gaat toch wel heel verrassend.quote:
Gasimov presteert echt boven verwachting ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gasimov gaat toch wel heel verrassend.
Henk trouwens tegen Peters, die met yuko in de GS won van Borodavko.
Met zo'n naam verwacht je alleen maar vuistjes en oerkretenquote:
Nou nog niet helemaal. Maar partij voor partij bekijken. Daarnaast zit dus ook Khaibulaev in het deel van Anai en dat is de wereldkampioen.quote:
Normaal zou ik zeggen van ja, maar met deze loting zeg ik resoluut nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef hafcfan het volgende:
Is die verkerk kanshebber voor medaille?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Met zo'n naam verwacht je alleen maar vuistjes en oerkreten
en top 20 slagen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Met zo'n naam verwacht je alleen maar vuistjes en oerkreten
en top 20 slagen
Wattan? Tegen de nummer 1 van de wereld geloot ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:55 schreef TheArt het volgende:
.
[..]
Normaal zou ik zeggen van ja, maar met deze loting zeg ik resoluut nee.
Nummer 4 van de wereld en iemand waarvan ze nog nooit gewonnen heeft. Hele sterke Japanse.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wattan? Tegen de nummer 1 van de wereld geloot ofzo?
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef debeterebob het volgende:
Alle grote favorieten op Henkie na er dus al uit
gewoon die etenstokjes tussen der ogen prikkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nummer 4 van de wereld en iemand waarvan ze nog nooit gewonnen heeft. Hele sterke Japanse.
Zegt niks. Denk niet dat henkie goud gaat pakken. Teveel zelfvertrouwen is vaak zijn struikelblok geblekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef debeterebob het volgende:
Alle grote favorieten op Henkie na er dus al uit
Oke, dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
NeeKhaibulaev stond daar ook tussen. Minstens net zo'n grote favoriet als Henk.
Oke bedankt. Maarja voor alles is een 1ste x zou wel een prachtig moment zijn als ze nu zou winnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nummer 4 van de wereld en iemand waarvan ze nog nooit gewonnen heeft. Hele sterke Japanse.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Teveel zelfvertrouwen is vaak zijn struikelblok gebleken
Het is natuurlijk ook gewoon heel erg moeilijk. Maar de tweede ronde kwam hij heel geconcentreerd overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt niks. Denk niet dat henkie goud gaat pakken. Teveel zelfvertrouwen is vaak zijn struikelblok gebleken
Makkelijk de eerste rondes door..quote:
Denk dat het zelfvertrouwen meer van hier komt dan van Henk zelf. Die weet echt wel dat hij dat niet zomaar doet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Makkelijk de eerste rondes door..
Is onzin natuurlijk. Grol is niet iemand die een tegenstander zomaar onderschat, gaat juist te vaak voor de ippon waar een tactisch gevecht beter is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Makkelijk de eerste rondes door..
Nou, volgens mij heeft Henk daar wel van geleerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zegt niks. Denk niet dat henkie goud gaat pakken. Teveel zelfvertrouwen is vaak zijn struikelblok gebleken
1 tegen 1, de mat is vierkant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me kansloos, maar je weet het nooit. Het is judo
De vrouwen zijn net kerels.quote:
DQ!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef JimboSlice het volgende:
Wat doet die Japanse nou, ze mag helemaal niet bloeden
Maandelijks feestje?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef JimboSlice het volgende:
Ongesteld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef JimboSlice het volgende:
Ja, ga jij eens worstjes omdraaienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef wdn het volgende:
damn gemist.
moest even een worstje omdraaien in de pan
(of ... ik moet dat vaker gaan doen)
Waar blijft die straf?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ga NUquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens worstjes omdraaien
Hmmquote:
Zekerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
Was dat er echt binnen? Wil het nog wel eens zien.
Was binnen, 100%quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
Was dat er echt binnen? Wil het nog wel eens zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Dit was idd de leukste pot tot nu toe die ik heb gezien, lekker veel actiequote:
Ik vond die Yuko van Bosch bizarder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:
Bizarste Nederlandse pot tot nu toe
1 tegen 1, mat is vierkant.quote:
Jij hebt het ook gezienquote:
Ze heeft zojuist gewonnen van de vice-wereldkampioen? Dan denk ik het welquote:
de mat is nog verquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
1 tegen 1, mat is vierkant.
Hoho, nog lang geen medaillequote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk een outsider die outsidered.
De volgende is toch 1 waar ze nog nooit van gewonnen heeft?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Wanneer je van de vice-wereldkampioen wint, maak je volgens mij tegen iedereen kans.
De tatami wacht op niemand!quote:
de wereldkampioen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Wanneer je van de vice-wereldkampioen wint, maak je volgens mij tegen iedereen kans.
Dat was deze ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De volgende is toch 1 waar ze nog nooit van gewonnen heeft?
12:30 toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:09 schreef franklop het volgende:
hoelaat moet grol? Wil niet missen en straks even livestream op gooien op werk
quote:
Hoeveelste staat Marhinde?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:10 schreef TheArt het volgende:
Nu heel waarschijnlijk tegen Purevjargal, de nummer 5 van de wereld. Marhinde staat onderling wel 1-0 voor.
Planning is 12.29. Maar Verkerk stond ook om 12.01 gepland en begon om 11.58 oid.quote:
Zit al in de kwartfinales, dus sowieso dan nog een herkansing.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:10 schreef hafcfan het volgende:
Haha nu allemaal blij en zul je zien dat ze straks van zo'n mindere verliest zou echt kut zijn
Da's niet echt gunstig na al een moeilijke pot.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:10 schreef TheArt het volgende:
Nu heel waarschijnlijk tegen Purevjargal, de nummer 5 van de wereld. Marhinde staat onderling wel 1-0 voor.
Dat brengt idd ongelukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Mestras het volgende:
Oh god de NOS schreeuwt alweer van de daken dat het een PRACHTIGE DAG gaat worden. Doe nou niet!
Klopt ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Barry87 het volgende:
Wanneer ze kwartfinale verliest, dan heeft ze toch in ieder geval nog de herkansing?
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Mestras het volgende:
Oh god de NOS schreeuwt alweer van de daken dat het een PRACHTIGE DAG gaat worden. Doe nou niet!
Net of dat het resultaat beïnvloedt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Mestras het volgende:
Rond die tijd dus. Gewoon Ned1 in de gaten houden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Planning is 12.29. Maar Verkerk stond ook om 12.01 gepland en begon om 11.58 oid.
'We gaan er even tussenuit.' Vind ik nog erger.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Mestras het volgende:
Bronzen plakken (in het judo) hebben we al wel genoeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:11 schreef Barry87 het volgende:
Wanneer ze kwartfinale verliest, dan heeft ze toch in ieder geval nog de herkansing?
Heb je geen last van op de streamsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
'We gaan er even tussenuit.' Vind ik nog erger.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
'We gaan er even tussenuit.' Vind ik nog erger.
Ik tel er deze OS slechts 1.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Bronzen plakken (in het judo) hebben we al wel genoeg.
Ik zie ook liever goud, maar liever brons dan nietsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik denk dat Marhinde al dolgelukkig is met überhaupt een medaille.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Natuurlijk maar ik ben Marhinde nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat Marhinde al dolgelukkig is met überhaupt een medaille.
Whehe.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Caws het volgende:
Gibbons staat nu een een yuko voor tegen Purevjargal
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja heel Japan zit haar nu op twitter te vervloeken
Jij weet vast het onderling resultaatquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef TheArt het volgende:
Gibbons verslaat Purevjargal. Weer een stunt
Marhinde nu tegen Gibbons dus.
2-0 voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij weet vast het onderling resultaat
twitter:anickavanemden twitterde op donderdag 02-08-2012 om 12:17:15Wat een überscherpe pot van @MarhindeV! Hoe vaak heeft ze die ko-uchi & seoi-nage wel niet geoefend in de trainingen?! Hard work pays off! reageer retweet
Echt raar. In de ene klasse compleet geen verrassingen. In de andere categorie vliegt de een na de ander er gelijk uitquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef TheArt het volgende:
En Pogorzelec verslaat Wollert. Mijn hemel wat een verrassingen in die -78.
Totaal geen partij voor Verkerk!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef TheArt het volgende:
Tcheumeo daarentegen is wel in vorm. Gooit na 36 sec. Pryshchepa op haar rug.
Die imponeert natuurlijk met oerkreten en vuistjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Totaal geen partij voor Verkerk!
Is alleen maar gunstigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:22 schreef kilon het volgende:
Zolang de Nederlanders niet negatief versassen kan het me niks schelen welke topper nu wordt uitgeschakeld.
Al is het wel spectaculair natuurlijk.
Ik van Galstyanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is alleen maar gunstigBen buiten de Nederlanders alleen fan van Sobirov en Decosse.
Galstyan is ook wel een baas, maar niet zoals Sobirov.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik van Galstyan
Decosse was ook erg goed ja. En natuurlijk van die Choi die even iedereen op zijn rug mikte en kampioen werd. Maar dat was niet op deze spelen.
Zeg gewoon goudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
Henk is in topvorm, die pakt minimaal brons vandaag
Hij zegt al 4 jaar dat hij voor goud komt. Alles buiten de finale is te min.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
Henk is in topvorm, die pakt minimaal brons vandaag
Zijn kansen groeien ook als je naar zijn concurrenten kijktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij zegt al 4 jaar dat hij voor goud komt. Alles buiten de finale is te min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |