Klopt helemaal!quote:
Komt omdat het pakkingsgevecht heel erg slopend was dit keer. Je zag ze regelmatig telkens proberen los te rukken om die pakking weer goed te krijgen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kostte wel veel energie deze partij zo te zien!
Maar ja, al deze mannen zijn zo beresterk, die Braziliaan ook hoor... Maar goed om te zien dat hij tactisch goed staat en ook weinig balansverstoringen heeft. Knap, het is zo lastig geconcentreerd te blijven, goede partij!
Jaja, Jeroen heeft z'n eigen tijdzone.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Half 2 over een uurtje?............
Teletekst zegt 12.01.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:47 schreef Caws het volgende:
[..]
Nee, die moet rond 12:10 volgens mij
Gasimov gaat toch wel heel verrassend.quote:
Gasimov presteert echt boven verwachting ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gasimov gaat toch wel heel verrassend.
Henk trouwens tegen Peters, die met yuko in de GS won van Borodavko.
Met zo'n naam verwacht je alleen maar vuistjes en oerkretenquote:
Nou nog niet helemaal. Maar partij voor partij bekijken. Daarnaast zit dus ook Khaibulaev in het deel van Anai en dat is de wereldkampioen.quote:
Normaal zou ik zeggen van ja, maar met deze loting zeg ik resoluut nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:54 schreef hafcfan het volgende:
Is die verkerk kanshebber voor medaille?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Met zo'n naam verwacht je alleen maar vuistjes en oerkreten
en top 20 slagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |