Je maakt een denkfoutrquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:00 schreef betyar het volgende:
Ik zou voor gaaspanelen met een maasweidte van 5x5 gaan die je vervolgens netjes in geïmpregneerd of hardhouten balkjes freest.
No problem; dat soort dingetjes kan ik primaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn dat doe je netjes!![]()
![]()
Dan kan je vast wel een kleine trap maken die in je ren komt straks. Van het kleine raampje naar beneden.
Een luchtbrug zou tof zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt een denkfoutr
Ik wou dat ik het kon. Het lijkt me geweldig om écht te kunnen frezen (maar ik kan het niet).
Een meter diep zou imho genoeg moeten zijn. Al kunnen we als we ons écht avontuurlijk voelen ook nog wel een luchtbrug maken naar de blokhut. Of écht tot op het dak; daar hebben we bijna 80m2 plat dak ter beschikking.
Ik zal morgen in elk geval ook even wat duidelijke foto's maken van verschillende kanten!
Zover allen bedankt; volgens mij gaat het goedkomen
Als je in de buurt zou wonen.......quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt een denkfoutr
Ik wou dat ik het kon. Het lijkt me geweldig om écht te kunnen frezen (maar ik kan het niet).
Een meter diep zou imho genoeg moeten zijn. Al kunnen we als we ons écht avontuurlijk voelen ook nog wel een luchtbrug maken naar de blokhut. Of écht tot op het dak; daar hebben we bijna 80m2 plat dak ter beschikking.
Ik zal morgen in elk geval ook even wat duidelijke foto's maken van verschillende kanten!
Zover allen bedankt; volgens mij gaat het goedkomen
Nou, zoooo ver is het nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je in de buurt zou wonen.......
Ver genoeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, zoooo ver is het nou ook weer niet hoor![]()
True, maar zou wel echt wat voor jou zijn, met jouw vakmanschap toch? Te simpel haast wellicht?quote:
PS NIET als pushen bedoeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar zo wel echt wat voor jou zijn, met jouw vakmanschap toch? Te simpel haast wellicht?
'In de buurt' is relatiefquote:
+- 80 km.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
'In de buurt' is relatief
Hoever uit de buurt woon jij ongeveer?
En je hoeft niet perse ter plekke te komen en te timmeren he? Tekeningen/een plan en wat instructies zijn ook ok voor zover ik begreepquote:
tsssss ik 131 kmquote:
Ik zou het niet gaan lopen / fietsenquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou het niet gaan lopen / fietsen
Overigens geldt voor iedereen die op de blijde dag verschijnt om dit project tot een goed eind te brengen: uiteraard ben ik bereid je reiskosten te vergoeden
En nu niet met z'n 80-gen komen om ieder een schroefje aan te geven
Ik zet wel thee en koffiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Overigens geldt voor iedereen die op de blijde dag verschijnt om dit project tot een goed eind te brengen: uiteraard ben ik bereid je reiskosten te vergoeden
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je hoeft niet perse ter plekke te komen en te timmeren he? Tekeningen/een plan en wat instructies zijn ook ok voor zover ik begreep![]()
*pusht stiekem toch een beetje, sorry.. Maar jij lijkt me meer dan geknipt voor zoiets als dit. Al blijft het natuurlijk altijd je eigen keus*![]()
![]()
![]()
Tja, ik wil best komen maar de betalende klanten gaan voor. Plannen gaat lastig.quote:
Does the bear shit in the woodsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet zeker wel wat meenemen als ik kom?
Dat is dan ook wel weer logisch.. En je hebt ook nog een gezin natuurlijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik wil best komen maar de betalende klanten gaan voor. Plannen gaat lastig.
Uiteraard! Maar dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:24 schreef betyar het volgende:
Tja, ik wil best komen maar de betalende klanten gaan voor. Plannen gaat lastig.
Zoals mijn eerste plan dus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog een leuke foto, want zo kan het ook nog (vanaf het raam naar links):
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat deurtje van die blokhut dan nog open en hoe komt beeb bij d'r Perenboomquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog een leuke foto, want zo kan het ook nog (vanaf het raam naar links):
[ afbeelding ]
Bijna! Je kunt achter de blokhut langs nog verder naar linksquote:
In dat geval kan je op mij rekenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Achter de blokhut langs (of wat mij betreft er overheen). En die perenboom... ach; als ie er maar staat. Verder is het niet zo belangrijk. Ik bedoel; het is niet alsof we ooit een peer geplukt hebben of zoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe krijg je dat deurtje van die blokhut dan nog open en hoe komt beeb bij d'r Perenboom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |