Hardhoutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Viel hier vies tegen...zelfs met tig lagen beits rotte dat binnen de kortste keren weg en die kieren vinden katten ook minder.
Mja, als je het ze te comfortabel wilt maken, dan komen ze ook nooit meer lekker warm op schoot liggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die beesten willen liggen waar ze kunnen en zoeken een plekje uit wat jij en ik niet zullen snappen. Tegels doen ze niet snel als t koud is. Hout wel omdat dat minder koud aanvoelt.
Zelfde idee als tuinhout met tig lagen beits.quote:
Ik heb een idee in mn hoofd waardoor rotten niet persee een probleem hoeft te zijn. Ok t is vervelend maar de balken zijn wel snel te vervangen als t nodig is. Niet veel geschroef oid en t is voor ed stevigheid handig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Viel hier vies tegen...zelfs met tig lagen beits rotte dat binnen de kortste keren weg en die kieren vinden katten ook minder.
Kieren in houttegels vinden katten niet erg fijn is mijn ervaring dus dan zou je een soort dicht vloertje moeten maken met weinig of hele dunne kieren. Ik zou mijn grastapijt niet meer willen ruilen voor hout, heb namelijk ook geen last meer van slakken omdat je bij een houten vloertje altijd lekkere ruimtes hebt (donker en vochtig) voor slakken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een idee in mn hoofd waardoor rotten niet persee een probleem hoeft te zijn. Ok t is vervelend maar de balken zijn wel snel te vervangen als t nodig is. Niet veel geschroef oid en t is voor ed stevigheid handig.
Rot ookquote:
Zie bovenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Zelfde idee als tuinhout met tig lagen beits.Grastapijt (de lage versie) is veel handiger, rot niet en makkelijker schoon te maken indien nodig en blijkbaar tegenwoordig niet alleen verkrijgbaar in groen.
Met zoveel katten lijkt me dat geen probleem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, als je het ze te comfortabel wilt maken, dan komen ze ook nooit meer lekker warm op schoot liggen
Dus eigenlijk moet er dus een houten ondervloer komen voor de beestjes?
Da's balenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met zoveel katten lijkt me dat geen probleem.Er is r altijd wel 1 die wil knuffelen.
Er moet niets. ElisaB weet zelf eigenlijk nog niet precies wat ze wil.Ik heb een idee in mn hoofd maar krijg t niet op papier...
Als je een houten vlonder neemt hoef je t daar toch niet bij te laten? Invulling is voor ElisaB. Het gaat nu alleen over t bouwen van. Afronding is van latere zorg lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Kieren in houttegels vinden katten niet erg fijn is mijn ervaring dus dan zou je een soort dicht vloertje moeten maken met weinig of hele dunne kieren. Ik zou mijn grastapijt niet meer willen ruilen voor hout, heb namelijk ook geen last meer van slakken omdat je bij een houten vloertje altijd lekkere ruimtes hebt (donker en vochtig) voor slakken.
Ik denk alvast vooruit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je een houten vlonder neemt hoef je t daar toch niet bij te laten? Invulling is voor ElisaB. Het gaat nu alleen over t bouwen van. Afronding is van latere zorg lijkt mij.
Heb t in mn hoofd maar ik kan niet meer 3d tekenen...quote:
PM of DM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb t in mn hoofd maar ik kan niet meer 3d tekenen...
Maar ik begreep dat Rucky daar bij helpen kon.Nu alleen t probleem, hoe krijg ik mijn beeld in zijn hoofd..
Ja, lastigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb t in mn hoofd maar ik kan niet meer 3d tekenen...
Maar ik begreep dat Rucky daar bij helpen kon.Nu alleen t probleem, hoe krijg ik mijn beeld in zijn hoofd..
Is dat betaalbaar? Want dat is wel belangrijk hier...quote:
Zal wel moeten aangezien mijn vader ooit in lachen uitbarste toen ik een huisje voor de gerbil in elkaar timmerdequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast tot t er staat!![]()
Zal ik morgen of overmorgen doen en dan een voorbeeldje scannen van wat ik nu heb. Dat schept meer duidelijkheid.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Azob%C3%A9quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan bewerkt dat t niet rot of wat?
Gaat goed komen zag ik net.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, lastig![]()
Gewoon omschrijven, hem laten tekenen, jij weer bijsturen, hij weer tekenen enz![]()
Mits hij dat wil natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |