abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115019203
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Nielsch het volgende:
Het is wat mij betreft ook onzin dat er twee vormen van worstelen zijn, Freestyle en Greco-Roman.
Idd, laat alleen vrouwen in de modder worstelen, en de Spelen gaan gigantisch vooruit ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_115020224
Dat schermen mag wel weg, gewoon zwaarden ipv die laffe prikkertjes
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:17:53 #53
225540 Pugg
Friends forever
pi_115049392
Tafeltennis :O
pi_115049655
Badminton en tafeltennis, omdat het aleen maar chinezen zijn. En voetbal in deze vorm lijkt het nergens op.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:32:25 #55
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_115049889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:25 schreef hafcfan het volgende:
Badminton en tafeltennis, omdat het aleen maar chinezen zijn.
Ah, vandaar dat Ovtcharov brons heeft gepakt. Die heeft Chinese voorouders...
pi_115049963
Basketbal mag wel weg van mij, heb er totaal niets mee.
pi_115050260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:32 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ah, vandaar dat Ovtcharov brons heeft gepakt. Die heeft Chinese voorouders...
Je hebt altijd uitzonderingen, maar als ik zie bij een sport dat nummer 1 t/m 3 chinees is... En die nederlanders die er aan mee deden waren ook gewoon chinezen, maar doen aleen mee als nederlander, omdat ze voor china tekort komen. Dat is toch niet de bedoeling?
pi_115050594
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:34 schreef -0- het volgende:
Basketbal mag wel weg van mij, heb er totaal niets mee.
Hmm, ik vind het een leuke sport om te zien hoor, maar niet op de OS. Doe dan maar de NBA. Mag dus idd wel weg, want zo slaat het nergens op.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:54:13 #59
39333 Zelva
pi_115050669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:43 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je hebt altijd uitzonderingen, maar als ik zie bij een sport dat nummer 1 t/m 3 chinees is... En die nederlanders die er aan mee deden waren ook gewoon chinezen, maar doen aleen mee als nederlander, omdat ze voor china tekort komen. Dat is toch niet de bedoeling?
Niks uitzondering, ook bij het afgelopen Wereldkampioenschap haalde een Duitser brons. Boll staat ook gewoon zevende op de wereldranglijst.

Bovendien zijn Li Jiao en Li Jie geen speelsters die alleen voor Nederland uitkomen omdat ze in China niet goed genoeg waren en daarmee aan het natiehoppen waren, maar omdat ze al jaren en jaren in Nederland woonden, weliswaar vanwege tafeltennis, hier een leven opgebouwd hebben en derhalve een Nederlands paspoort kregen.
pi_115050741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:54 schreef Zelva het volgende:

[..]

Niks uitzondering, ook bij het afgelopen Wereldkampioenschap haalde een Duitser brons. Boll staat ook gewoon zevende op de wereldranglijst.

Bovendien zijn Li Jiao en Li Jie geen speelsters die alleen voor Nederland uitkomen omdat ze in China niet goed genoeg waren en daarmee aan het natiehoppen waren, maar omdat ze al jaren en jaren in Nederland woonden, weliswaar vanwege tafeltennis, hier een leven opgebouwd hebben en derhalve een Nederlands paspoort kregen.
Je zegt het zelf welliswaar vanwege tafeltennis. Gaat nergens over en die sporten zijn aleen in azie populair. Kom op man wie doet er nu serieus aan tafeltennis :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:57:57 #61
39333 Zelva
pi_115050819
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:55 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je zegt het zelf welliswaar vanwege tafeltennis.
Ja net zoals in voetbal verkassen spelers wel eens naar clubs in een ander land. Goh, wat ontzettend raar en belachelijk. Dat dit zomaar kan! Geert doe er wat aan!

quote:
Gaat nergens over en die sporten zijn aleen in azie populair.
:')

quote:
Kom op man wie doet er nu serieus aan tafeltennis :')
pi_115050948
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja net zoals in voetbal verkassen spelers wel eens naar clubs in een ander land. Goh, wat ontzettend raar en belachelijk. Dat dit zomaar kan! Geert doe er wat aan!

[..]

[..]

Wat doe je nou achterlijk man? Naar een andere club ja logische daar krijg je meer geld. Het ging toch niet om baans of wel. Het ging erover dat ze totaal geen nedrlanders zijn en aleen maar uitkomen voor ons om op de os komen. En als jij tafeltennis een serieuse sport noemt neem ik je niet serieus meer. Ik ken echt maar 1 iemand die er aan doet en das een chinees :')
pi_115051090
Hoe meer sporten hoe beter, vind je er niks aan dan kijk je niet :P
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:06:54 #64
39333 Zelva
pi_115051299
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:00 schreef hafcfan het volgende:

Het ging toch niet om baans of wel.
Iemand die dit voor me kan vertalen? Het is geen Nederlands in ieder geval.

quote:
Het ging erover dat ze totaal geen nedrlanders zijn en aleen maar uitkomen voor ons om op de os komen.
En ik heb je net uitgelegd dat ze voor Nederland uitkomen omdat ze, net zoals dat voor iedereen die langere tijd in Nederland woont en dat wil, recht heeft op een Nederlands paspoort en daarmee gewoon Nederlander is. Li Jiao heeft jarenlang niet internationaal gespeeld toen ze naar Nederland kwam bijvoorbeeld. Die is echt niet specifiek naar Nederland gekomen omdat ze zo graag op de OS wilde uitkomen.

Ga je daar ook nog op in, of blijft het bij loos geblaat met nul komma nul onderbouwde argumenten?

quote:
En als jij tafeltennis een serieuse sport noemt neem ik je niet serieus meer. Ik ken echt maar 1 iemand die er aan doet en das een chinees :')
Je eigen beperkte en bekrompen leefwereld als argument gebruiken. Prachtig. _O_
pi_115051445
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Zelva het volgende:

[..]

Iemand die dit voor me kan vertalen? Het is geen Nederlands in ieder geval.

[..]

En ik heb je net uitgelegd dat ze voor Nederland uitkomen omdat ze, net zoals dat voor iedereen die langere tijd in Nederland woont en dat wil, recht heeft op een Nederlands paspoort en daarmee gewoon Nederlander is. Li Jiao heeft jarenlang niet internationaal gespeeld toen ze naar Nederland kwam bijvoorbeeld. Die is echt niet specifiek naar Nederland gekomen omdat ze zo graag op de OS wilde uitkomen.

Ga je daar ook nog op in, of blijft het bij loos geblaat met nul komma nul onderbouwde argumenten?

[..]

Je eigen beperkte en bekrompen leefwereld als argument gebruiken. Prachtig. _O_
Wat ben jij een rare gast :') Ik geef argumenten waar jij als een sukkel op reageert, maar ik ga er niet meer op in. Als jij het een sport vind prima jongen, maar ik weet zeker dat vele het niks vinden. Ben je toevallig zelf Chinees?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:10:24 #66
39333 Zelva
pi_115051511
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:09 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat ben jij een rare gast :') Ik geef argumenten waar jij als een sukkel op reageert, maar ik ga er niet meer op in. Als jij het een sport vind prima jongen, maar ik weet zeker dat vele het niks vinden. Ben je toevallig zelf Chinees?

Ga nou eerst maar eens in op mijn argumenten...
pi_115051796
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:10 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ga nou eerst maar eens in op mijn argumenten...
Ja ik zeg toch wat maakt dit een os sport? Het zijn aleen maar Aziaten. Ik zag ook dat je hiervoor al op iemand zo reageerde, omdat je het niet kan hebben dat jouw sport word beledigd. Als mensen dit niks vinden mag dat toch. Ik vind het campingspelletjes wat je met cameraden speelt als je op vakantie bent. Dat mensen in azie hier serieus werk van maken prima. Maar het hoort niet op de os, omdat het verder totaal niet populair in de wereld is.
pi_115051802
Inderdaad Tafel Tennis geen sport noemen :{

Keertje potje spelen ? :P Als je beetje niveau hebt dan ben zal je merken dat het vrij vermoeiend is, en dat er een heel hoog tempo in zit. Ook is het echt niet zo makkelijk als het op TV lijkt.

Ik speel zelf ook namelijk en ik ben geen Chinees :P (wel Indo maar dat maakt niet uit).

Dat China heer en meester is kunnen ze zelf ook niks aan doen. Je krijgt dan wel mooie sportbeelden te zien aangezien de beste spelen!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:22:25 #69
39333 Zelva
pi_115052273
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja ik zeg toch wat maakt dit een os sport? Het zijn aleen maar Aziaten.
Dit dus bijvoorbeeld. 'Het zijn alleen maar Aziaten'. Onzin dus, pure quatsch. Brons op de OS, brons op het WK voor een Duitser. Zijn Duitsers Aziaten? Ben je Oostindisch doof en blind? Kunnen je hersenen de informatie niet zo snel verwerken?

quote:
Ik zag ook dat je hiervoor al op iemand zo reageerde, omdat je het niet kan hebben dat jouw sport word beledigd.
Het is helemaal niet mijn sport :')

quote:
Als mensen dit niks vinden mag dat toch.
Ja, dat mag. Maar kom dan niet met de grootste onzin en complete onjuistheden aan.

quote:
Ik vind het campingspelletjes wat je met cameraden speelt als je op vakantie bent.
Dat mag.

quote:
Dat mensen in azie hier serieus werk van maken prima. Maar het hoort niet op de os, omdat het verder totaal niet populair in de wereld is.
En onderbouw dat dan eens. Maar dat doe je niet, TOTAAL niet.
pi_115053284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:22 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dit dus bijvoorbeeld. 'Het zijn alleen maar Aziaten'. Onzin dus, pure quatsch. Brons op de OS, brons op het WK voor een Duitser. Zijn Duitsers Aziaten? Ben je Oostindisch doof en blind? Kunnen je hersenen de informatie niet zo snel verwerken?

[..]

Het is helemaal niet mijn sport :')

[..]

Ja, dat mag. Maar kom dan niet met de grootste onzin en complete onjuistheden aan.

[..]

Dat mag.

[..]

En onderbouw dat dan eens. Maar dat doe je niet, TOTAAL niet.
Om op het eerste terug te komen. Er mogen maar 2 chinezen worden afgevoerd anders zouden er veel meer zijn. Dat zo'n duitser brons wind vind ik leuk hoor, maar het gaat mij erom dat gewoon heel veel mensen daar aziatische zijn en het goud altijd voor azie is. En dat zo'n Europese brons pakt is leuk dat kan er kan toch een goeie european meedoen, maar ik vind en dat is gewoon zo hoe erg jij het probeert te ontkennen dat dit een sport is voor bijna aleen aziaten. Met badminton was dat ook al het geval. En er doen ook wel Europeanen mee, maar die zijn veel en veel minder dan die aziaten. En ik vind als je honkbal en softbal weghaalt dat dit sws wegmoet.
pi_115053583
Mja als je zo gaat redeneren kunnen we alle sporten wel opzij schuiven.

Zo kunnen Afrikanen (over het Algemeen) minder zwemmen dan Europeanen en Amerikanen. En mocht er een Afrikaan goed doen, dan is het er een met een "westerse" roots.

Dat zit eenmaal in de genen van een mens, daar kunnen ze ook niks aan doen.
pi_115055773
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook is het echt niet zo makkelijk als het op TV lijkt.
Wat?? Het lijkt super moeilijk op TV. Volgens mij zou ik geen enkele bal terug krijgen.

Vroeger won Japan met judo ook alles. Onder andere door de Olympische Spelen zijn andere landen net zo sterk geworden. Dat kan met tafeltennis ook gebeuren. Lijkt me geen argument om een sport van de Olympische Spelen te halen omdat een bepaald land te sterk is.

Als het alleen in China gespeeld zou worden is het wel argument. Daarom is korfbal ook geen olympische sport, maar tafeltennis wordt overal gespeeld.
pi_115055875
Snelwandelen, meest achterlijke sport ever.
pi_115055997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Mja als je zo gaat redeneren kunnen we alle sporten wel opzij schuiven.

Zo kunnen Afrikanen (over het Algemeen) minder zwemmen dan Europeanen en Amerikanen. En mocht er een Afrikaan goed doen, dan is het er een met een "westerse" roots.

Dat zit eenmaal in de genen van een mens, daar kunnen ze ook niks aan doen.
Precies. Als je zo redeneert kan de marathon ook wel afgeschaft worden. Wordt ook nooit meer door een Europeaan gewonnen. Tafeltennis moet wat mij betreft gewoon blijven.
pi_115056028
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:16 schreef captaintokyo het volgende:

[..]

Wat?? Het lijkt super moeilijk op TV. Volgens mij zou ik geen enkele bal terug krijgen.

Vroeger won Japan met judo ook alles. Onder andere door de Olympische Spelen zijn andere landen net zo sterk geworden. Dat kan met tafeltennis ook gebeuren. Lijkt me geen argument om een sport van de Olympische Spelen te halen omdat een bepaald land te sterk is.

Als het alleen in China gespeeld zou worden is het wel argument. Daarom is korfbal ook geen olympische sport, maar tafeltennis wordt overal gespeeld.
Op TV zie je de rotatie van de ballen niet echt :P Bijvoorbeeld een Li Jie lijkt op TV vrij makkelijk en veel terug te brengen. Maar in werkelijkheid is dat toch verdomd lastig want ze gooit er aardig wat backspin in :D

Ik ben een tafel tennis freak en speel het zelf ook erg graag. Maar dat niveau is echt ongekend.

Ik denk toch dat China grootmeester blijft de komende decenia's. In China is het dan ook volksport nummer 1, dan komen natuurlijk meer talenten bovendrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')