Kijk naar haar voorhoofd, werkt behoorlijk goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:27 schreef Riddler86 het volgende:
Een relatie lijkt me echt heel lastig. Val vrij snel stil en oogcontact is, zeker bij een vrouw waar ik geïnteresseerd in zou zijn, minstens even moeilijk als het oplossen van de moeilijkste Sudoku terwijl je op een schip zit in noodweer..
Het analyseren gaat mij vrij goed af, bijvoorbeeld als ik iets zeg of doe, kijk ik naar de reactie van de dame, en dan heb je een idee of je op de goede weg zit. Het belangrijkste, lekker tegenstrijdig, is dat je "meegaat met de flow", oftewel niet al teveel nadenken met wat je zegt. Natuurlijk is dat lastig, want als je moeite heb met het aanvoelen van dingen, kan je makkelijk iets verkeerd zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:06 schreef Auti het volgende:
Zo... dat is even een breinkraker op de maandagochtend, robuust.
Ik zelf zou dus weer heel analystisch te werk gaan. En het niet meteen focussen op ASS (hihi)
maar proberen om vrouwen te snappen. Het vrouwelijke wezen, hoe een vrouw denkt en doet.
En dan natuurlijk relaties en alles daarom heen die je ziet uit films of van vrienden en familie.
Maar dan moet je je ook weer gaan afvragen of er iets bestaat als een standaard relaties, nee dat bestaat niet. Want iedereen is anders![]()
Heb je Adam al gezien? http://www.imdb.com/title/tt1185836/
Hoe zijn jouw relaties ontstaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Zou mezelf dan 'ervaringsdeskundige' willen noemen (vorige relatie 3.5 jaar, nu ruim 5 jaar relatie bijna 1 jaar getrouwd)
Ik grap altijd, "Was het maar quantummechanina, dan viel er nog iets van te snappen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:27 schreef Riddler86 het volgende:
Een relatie lijkt me echt heel lastig. Val vrij snel stil en oogcontact is, zeker bij een vrouw waar ik geïnteresseerd in zou zijn, minstens even moeilijk als het oplossen van de moeilijkste Sudoku terwijl je op een schip zit in noodweer..
Mijn vorige vriendin was de ex van een neef van me die ik had leren kennen op een feestje (ex is een groot woord, ze hadden 4 weken wat gehad). E-mail adres gevraagd -> gemaild -> afgesproken om wat te gaan drinken (en nog eens, en nog eens) en toen hadden we wat.:quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hoe zijn jouw relaties ontstaan?
Dus meer de "collusive" manier eigenlijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn vorige vriendin was de ex van een neef van me die ik had leren kennen op een feestje (ex is een groot woord, ze hadden 4 weken wat gehad). E-mail adres gevraagd -> gemaild -> afgesproken om wat te gaan drinken (en nog eens, en nog eens) en toen hadden we wat.:
Mijn vrouw hier leren kennen op Fok; ze zocht een lift naar een concert. Toegevoegd op MSN, veel zitten chatten. Toen een week voor het concert afgesproken om wat te gaan eten. En daarna ging het eigenlijk 'vanzelf'.
'Acting in secret to achieve a fraudulent, illegal, or deceitful goal.'quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dus meer de "collusive" manier eigenlijkIk zie ook dat je wat meer ervaring heb in het algemeen, omdat je uit 1979 komt
Het gebeurt gewoon, dat bedoel ik. Tenminste, ik hoop dat het boek dat ook bedoeld. Thuis nog maar eens lezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Acting in secret to achieve a fraudulent, illegal, or deceitful goal.'
Hmmm geloof niet dat ik het zelf zo zou willen stellen, in beide gevallen was ik niet op een relatie uit maar 'gebeurde' het gewoon. Wellicht dat dat ook strookt met de uitleg in je boek?
Dit is de beste tip bij moeilijk oogcontact.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kijk naar haar voorhoofd, werkt behoorlijk goed.
ik heb ook van iemand gehoord dat ie naar het puntje tussen je ogen keek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is de beste tip bij moeilijk oogcontact.
Nee, normale mensen doen dat om feedback te krijgen op wat ze zeggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef Specularium het volgende:
Sowieso is continue naar het gezicht kijken onnatuurlijk.
Niet bij normaal oogcontact, wel bij blijven kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Dieren zien aankijken als een bedreiging.
Tanden ontbloten ook, dus dat nooit tegelijk!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Hondjes vinden het echt niet fijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet bij normaal oogcontact, wel bij blijven kijken.
Het scheelt natuurlijk wel of het mooie tanden zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tanden ontbloten ook, dus dat nooit tegelijk!
Klopt, daarin verschillen we ook van dieren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog meer BF3 spelen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef robuust89 het volgende:
Oftewel, ik merk dat ik veel meer "training" nodig heb om op een redelijk normaal niveau de functioneren op relatiegebied. Als ik dat tenminste op de "normale" manier wil doen, de man als "jager".
Het valt niet te snappen en er is ook geen algoritme. Het is pure chemie, en jawel, Auti is van alle markten thuisquote:Ik grap altijd, "Was het maar quantummechanina, dan viel er nog iets van te snappen!"
Niet zo letterlijk doen he!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Nog meer BF3 spelen?
[..]
Het valt niet te snappen en er is ook geen algoritme. Het is pure chemie, en jawel, Auti is van alle markten thuis. Technisch gezien is liefde niet wiskundig te benaderen, enkel scheikundig.
Het is een elixer en lastig te mengen. Er valt niets aan te snappen.
Ja, maar snap je nu dat je moet snappen dat er niets aan te snappen valt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk doen he!
Gek, vroeger was ik goed met scheikunde op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |