abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114983937
Zwangerschap & geboorte

26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
22 januari: __Isis__
23 januari: Omentielvo

5 februari: As1981
14 februari: Logician78
14 februari: Zillah666
22 februari: Fieder
28 februari: Klumsy

10 maart: Kyara
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_114984011
Wat balen Troeta. Succes morgen
pi_114984114
Ik hoef nog maar 6 weken te werken en ik ben aan het aftellen! *O*

Alleen is het even de vraag hoe ik in het nieuwe jaar terugkom... Hier staat een reorganisatie op de planning, waar ik normaal gesproken veel werk aan zou hebben, maar dat proces kan ik nu dus niet meemaken. En ongetwijfeld zal er ook gesneden worden in ondersteunend personeel... dus het is nog even ongewis of het consequenties zal hebben voor mijn eigen functie.

Aan de ene kant lastig, en dubbel, want ik wil het wel meekrijgen, maar tegelijkertijd kan ik er toch niets aan veranderen. En aan de andere kant denk ik, ik ben toch met verlof, dus ik zie het allemaal wel, doei! :+
pi_114984124
Ja hopelijk is er morgen wel plek vrij :) Wel suf dat jij daar geen afspraak voor kan maken dan?
Free klinkt erg pijnlijk :s ik zou ook even de dokter bellen.

Even een jompel voor mezelf, vandaag 38 weken *O*
En ik kan niet meer slapen, beetje jammer...
pi_114984128
Troeta -O- wat vervelend!

Freecell aii dat klinkt niet best! Voorzichtig he? :*

Moppie welkom! Je kunt hier je ei iig kwijt. Verder misschien inderdaad een club/ pufclub oid zoeken?

Mango goed dat je t van je af kunt zetten
pi_114984145
Balen Troeta -O-
Lijkt me toch best wel een domper. Je stelt je er zo op in. Maar ja, hopelijk is er morgen wel plek :*

Freecell, auw...kun je niet toch een manier vinden om het rustiger aan te doen?
pi_114984159
SE *O*
Misschien later vandaag nog even een hazenslaapje doen?
pi_114984226
FTA :* Balen dat je nu bedrust opgelegd gekregen hebt.
Het zal ongetwijfeld het beste zijn voor jou en de baby, maar naar is het wel! Heel veel sterkte!

Incantrix; gisteren helemaal vergeten te reageren op jouw klachten. Ook voor jou een :* voor je pijnen. Ik hoop dat het verminderd werken snel zijn vruchten af gaat werpen. Logisch dat ze er niet blij mee zijn op je werk, maar uiteindelijk is het voor jou, en de baby het beste!

SE: je kreeg toch even een CTG voor de zekerheid. Gelukkig is alles goed met de kleine en kun je met een gerust hart verder genieten. Vaak blijkt er inderdaad helemaal niks mis te zijn, maar het is toch altijd fijn om dat weer even op zeker te hebben!

Cantare, dat is schrikken! Hopen dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt, al komen de klachten inderdaad wel erg overeen met wat ik erover gehoord heb. Succes bij de gynaecoloog!

Bechy! Een hele fijne vakantie gewenst!

Moppie_krisje: Welkom in het forum. Wat vervelend dat je er niet optimaal van kan genieten. Ondanks, dat dit kindje zo gewenst is. Wat LB zegt is inderdaad ook een goede tip, en bij erge neerslachtige gevoelens kun je wellicht overwegen om een psychiater of maatschappelijke hulp in te schakelen. Er schijnt soms een taboe op te zijn, maar uiteindelijk maakt het voor jou en je kindje een wereld van verschil! Wees niet te bang erover te praten! Er zijn genoeg zwangeren die in hetzelfde schuitje zitten! :*

Freecell... je bekken... meid toch :( Een vervangende fysio zoeken of een osteopaat inderdaad? :*

Potdikkie Troeta! Ik had me er zo op ingesteld dat je vandaag ingeleid zou gaan worden... En jij zelf zeker ook. Balen! :*

Mango; wat vervelend dat je nog niet week hoe je functie er in het nieuwe jaar uit gaat zien. Ik begrijp je twijfel wel... Ikzelf ben wel blij om op de hoogte te zijn wat de veranderingen zijn, als ik in jouw schoenen zou staan, maar wat je zelf al zegt: veranderen kun je het toch niet. Ik zou in elk geval lekker met verlof gaan en me er niet te veel druk om maken. En misschien, ongeveer een week of 3 voor je terugkomt een afspraak met je baas plannen om de veranderingen door te spreken en ook gelijk op een rijtje te krijgen wat er voor jou gaat veranderen? Nu nog even lekker genieten in elk geval! *O*

Wow het is al een heel verhaal geworden zeg :@ maar toch nog even een klein stukje ego. Ik ga morgen toch proberen te laten strippen. Gisterenavond toch weer vrij veel voorwerk, stevige ongesteldheidskrampen en steken. En als de baby er nog niet klaar voor is, dan zal de strippoging toch geen effect hebben. En wie weet zit ik nog potdicht, dan kan het ook niet. Ook als het alleen maar vals voorwerk ten gevolge heeft, maakt het niet uit, want dat heb ik nu ook al... maar wie weet is dat toch het laatste zetje...

Sterkte allemaal en veel succes! :*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114984270
nou Bunny, misschien doet dat voorwerk toch wel iets...
En idd, je kunt strippen altijd proberen, baat het niet dan... lijkt me?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:55:03 #10
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_114984292
Troeta jammer zeg.
Maaaaar nu kan je mooi de viva gaan halen en voor morgen in je tas stoppen :P

beetje laat maar, becky fijne vakantie

Freecell beetje rustig aan ja, zag een goeie tip over dokter,vervangende fysio een vrije man.

Moppie welkom hier :)
en wat de rest zegt zoek ook iets in je omgeving.

Het weer werkt niet echt mee hier
zo ook maar even de viva halen.
Fijne dag :W
W
Z
E
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:00:36 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114984374
Moppie welkom! Eerste zwangerschap vond ik ook niet leuk (deze vind ik trouwens ook niet denderend, mede door omstandigheden), ook veel lichamelijke klachten en pijn, uiteindelijk aan het einde tijdens 3 weken hittegolf nog even kunnen genieten, maar 3 weken op 40 hield niet echt over zeg maar.
Ik heb me er gewoon bij neergelegd, zwanger zijn is gewoon niet leuk (voor mij). Misselijk, moe, pijn, hormonaal zijn het past gewoon niet bij mij. Maar heej, zo'n lief klein hummeltje wat straks in zn wiegje ligt is wel echt het allerleukste wat er is en om dat te bereiken moet ik hier doorheen.
En is zwangergym misschien iets voor je? Ik weet dat er best wel groepen zijn waar ze na afloop echt leuk contact met elkaar onderhouden.

Troeta arg! -O- , nou dan morgen! Nog een dagje volhouden meid!

Becky fijne vakantie!!!

Bunny, laat gewoon even kijken, dan kan de vk morgen beoordelen of je te strippen bent. Als ik jou zo hoor over het voorwerk denk ik dat je echt al een paar cm "cadeau" hebt gehad (al is voorwerk natuurlijk echt niet leuk).
pi_114984378
Oh ja, de viva halen. Wilde ik ook nog doen ja. Duik vanmiddag nog ff m'n bed in. Zo ff naar de winkels, weet iemand of zo'n badje afvoerslang universeel is? Anders moet ik ook nog naar de Prenatal (oh wat erg ;)) om het juiste merkje slang...
pi_114984812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:00 schreef pessie het volgende:

Bunny, laat gewoon even kijken, dan kan de vk morgen beoordelen of je te strippen bent. Als ik jou zo hoor over het voorwerk denk ik dat je echt al een paar cm "cadeau" hebt gehad (al is voorwerk natuurlijk echt niet leuk).

Dat dus inderdaad. Ik laat sowieso kijken. Maar wilde vooral voor mezelf op een rijtje hebben wat ik wilde doen als ik wél te strippen was... Daar kan je beter van te voren over nagedacht hebben, denk ik dan, dan dat je op dat moment zelf de beslissing moet maken. Ik hoop echt stiekem op al wat cm's cadeau

En misschien een beetje een raar onderwerp dus ff een spoilertje :@ voor andere LLM's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_114984983
Nope. Ik heb veel gehad, maar nog nooit een een opgezette poes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
pi_114985038
Haha Bunny, het komt mij wel bekend voor ;) Ik weet niet meer metwelke termijn, maar ik lees dat en denk echt: ojaaaaa!
Van die dingen waar je het dan weer niet met iedereen over hebt ;)
Strippen lijkt me best al te doen bij jou als ik je zo hoor, dus ik vind het een plan :Y

Dank jullie wel :) Ik kan weer een beetje lopen (ok, je wilt het niet zien, maar ik kan weer aan de andere kant van de kamer komen :+ ) probeer zo rustig mogelijk te doen en zal zo eens op zoek gaan naar een vervangend fysio.

SE 38 *O* Yeah!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:46:16 #16
258612 nytar
boys boys boys
pi_114985268
wat vervelend allemaal...zere bekken, misselijkheid, laatste loodjes en nog niet bevallen zijn. Sterkte hoor!

Ik heb gelukkig niks te klagen! Mn glucosetest was goed. Ik heb nog steeds 2 blauwe armen van het prikken, maar 2x een goede suikerwaarde in mn bloed. Geen diabetes dus!
En vandaag 22 weken *O*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:56:04 #17
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114985468
Free, ik deed echt zwangerschapszwemmen, dan lig je niet in het water, maar 'sta' je erin, ondersteund door drijvers en 'loop' je door het water zonder dat je voeten de bodem raken. Mij hielp het erg, vind het erg jammer dat ik deze zwangerschap werk op de momenten dat die lessen er zijn. Wat enorm naar dat je zo slecht gevallen bent, dat kun je er echt niet bijhebben. Ga je inderdaad de huisarts bellen?

SE, 38 weken, congrats!

FTA, hoe is het met jou?

Troeta, lees ik verkeerd of mag ik je succes wensen voor vandaag?

Ik ben bij de fysio geweest en zij heeft inderdaad ischias erbij geconstateerd. Ze heeft wel een paar dingetjes kunnen doen, maar ik blijf last houden. Daarmee is het devies eigenlijk 'genoeg rust' en 'het zo draaglijk mogelijk maken' en verder is er niet zo veel te doen meer. Drukpunten durft ze niets mee te doen i.v.m. de zwangerschap. Pappen en nathouden dus.. Ik hoop dat minder gaan werken voldoende is om het onder de duim te houden :)
3!
pi_114986219
Inca, je leest idd verkeerd :P . Troeta d'r afspraak is afgezegd, het wordt morgen als het goed is.
pi_114986641
Huisarts gebeld, die kan er verder niks mee en raadde aan een fysio te bellen.
Beetje aan het rondbellen, maar er is er echt niet 1 waar je een beetje snel terecht kan in de vakantie.
pi_114986737
Jemig Free, hebben ze geen noodplekken? Dit vraagt toch om snelle actie?
Dan zou ik toch een osteopaat eens proberen, wie weet kan die wat voor je betekenen.
pi_114987457
En anders het eerst mogelijke tijdstip bij een fysio vastzetten, de HA terugbellen en vragen om een sterkere pijnstiller voor de tussentijd?
pi_114987530
Heb nu een fysio gevonden die me zo terug belt. Van de andere 6!! die ik gebeld heb,kon er 1 al over anderhalve week :+
En dat zijn gewone fysio's. De bekkenfysio's zijn alledrie op vakantie :+
Goed geregeld!

En het voelt vrij knullig om zo met jezelf te leuren moet ik zeggen :')
pi_114987564
Godsamme zeg, wat een gedoe ja.
Is er wel iemand thuis voor de kindjes?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:36:30 #24
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114988712
Ow, thnx Danic! Sorry Troeta, blame mijn verweekte brein :*

Free, pfff, wat rot zo! Succes :*
3!
pi_114989324
Haaaaaai!

Bedankt voor de leuke reacties op 't artikel in Viva!

Free, ik hoop dat je snel beethebt, want dit kan zo niet natuurlijk!

Verder een dikke :* voor de op knappen staande plofkipjes, de opgezette poezen en andere krakkemikkigheden!

Gisteren hadden wij de partneravond van de zwangerschapscursus. Dat was erg leuk zo met z'n vieren! Los van dat het informatief was hebben we ook érg gelachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')