FTA

Balen dat je nu bedrust opgelegd gekregen hebt.
Het zal ongetwijfeld het beste zijn voor jou en de baby, maar naar is het wel! Heel veel sterkte!
Incantrix; gisteren helemaal vergeten te reageren op jouw klachten. Ook voor jou een

voor je pijnen. Ik hoop dat het verminderd werken snel zijn vruchten af gaat werpen. Logisch dat ze er niet blij mee zijn op je werk, maar uiteindelijk is het voor jou, en de baby het beste!
SE: je kreeg toch even een CTG voor de zekerheid. Gelukkig is alles goed met de kleine en kun je met een gerust hart verder genieten. Vaak blijkt er inderdaad helemaal niks mis te zijn, maar het is toch altijd fijn om dat weer even op zeker te hebben!
Cantare, dat is schrikken! Hopen dat je geen zwangerschapsdiabetes hebt, al komen de klachten inderdaad wel erg overeen met wat ik erover gehoord heb. Succes bij de gynaecoloog!
Bechy! Een hele fijne vakantie gewenst!
Moppie_krisje: Welkom in het forum. Wat vervelend dat je er niet optimaal van kan genieten. Ondanks, dat dit kindje zo gewenst is. Wat LB zegt is inderdaad ook een goede tip, en bij erge neerslachtige gevoelens kun je wellicht overwegen om een psychiater of maatschappelijke hulp in te schakelen. Er schijnt soms een taboe op te zijn, maar uiteindelijk maakt het voor jou en je kindje een wereld van verschil! Wees niet te bang erover te praten! Er zijn genoeg zwangeren die in hetzelfde schuitje zitten!

Freecell... je bekken... meid toch

Een vervangende fysio zoeken of een osteopaat inderdaad?

Potdikkie Troeta! Ik had me er zo op ingesteld dat je vandaag ingeleid zou gaan worden... En jij zelf zeker ook. Balen!

Mango; wat vervelend dat je nog niet week hoe je functie er in het nieuwe jaar uit gaat zien. Ik begrijp je twijfel wel... Ikzelf ben wel blij om op de hoogte te zijn wat de veranderingen zijn, als ik in jouw schoenen zou staan, maar wat je zelf al zegt: veranderen kun je het toch niet. Ik zou in elk geval lekker met verlof gaan en me er niet te veel druk om maken. En misschien, ongeveer een week of 3 voor je terugkomt een afspraak met je baas plannen om de veranderingen door te spreken en ook gelijk op een rijtje te krijgen wat er voor jou gaat veranderen? Nu nog even lekker genieten in elk geval!

Wow het is al een heel verhaal geworden zeg

maar toch nog even een klein stukje ego. Ik ga morgen toch proberen te laten strippen. Gisterenavond toch weer vrij veel voorwerk, stevige ongesteldheidskrampen en steken. En als de baby er nog niet klaar voor is, dan zal de strippoging toch geen effect hebben. En wie weet zit ik nog potdicht, dan kan het ook niet. Ook als het alleen maar vals voorwerk ten gevolge heeft, maakt het niet uit, want dat heb ik nu ook al... maar wie weet is dat toch het laatste zetje...
Sterkte allemaal en veel succes!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio