SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik deed 35 kilo in 3 maandenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Twintig kilo in 5 maanden is haalbaar, maar zoals Phoebs al zegt, moet je wel zeer strikt blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik wil ook weer lekker diarree!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en dankzij mijn diarree een all-time low
moet je bedorven soep etenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil ook weer lekker diarree!!
Foto's van jezelf zijn altijd veel gemener dan de spiegelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Goed bezig Soempie!
Ik had gisteren een leuke wake-up call toen ik de vakantiefoto's doorkee.![]()
Ik ben echt nog heel veel dikker dan ik me voel.
Altijd fijn, zo'n ongemerkte foto van jezelf in bikini.
jah maar als ik voor de spiegel sta en dan een foto maak waar mijn hoofd zit snappiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Foto's van jezelf zijn altijd veel gemener dan de spiegel
Komt omdat je jezelf niet in de meest gunstige hoek kan draaien
Omdat ik niet ziek thuis zit en omdat ik ziek een stom woord vind.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:32 schreef Barreltje het volgende:
hoezo een "ziek" tussen aanhalingstekens?
zwanger?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:33 schreef helicopter het volgende:
[..]
Omdat ik niet ziek thuis zit en omdat ik ziek een stom woord vind.
Bij ziek denk ik namelijk aan koorts en kotsen en diaree enzo. Ik ben wel heeeel erg misselijk en vreselijk moe, maar koorts heb ik niet en overgeven doe ik nooit.![]()
Enig idee hoe vaak ik die vraag al heb gehad de laatste 3 weken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zwanger?
ohnee.. die hadden we al gehad he?![]()
manipulatie van de resultaten!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:40 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Tip: als je zo'n grafiek gebruikt: je kunt de hoogte aanpassen. Ziet er een stuk leuker uit met zo'n dalende lijn.![]()
Da's precies wat ik vorig topic deed... Moet zeggen dat het best werkt. Ben inmiddels ook weer beter, waren zondag gaan uit eten en dat restaurant beloofde dat lactosevrij geen probleem zou zijn. Kreeg eerst een bord vlees met roomsaus en daarna was er blijkbaar toch nog iets niet in orde, want heb de hele nacht gekotst (van het soort waarbij je lijf alles echt kwijt moet, auw!) en voelde me de hele maandag nog kut...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:29 schreef Fuente het volgende:
Ik probeer mezelf momenteel juist op te peppen met mijn vreselijke foto's van 38 kilo geleden. Vooral omdat ik er echt nog minimaal 15 af wil en het wil gewoon maar niet lukken om het weer op te pakken.
Misschien (als ik durf) plaats ik mijn voor en na foto's hier, vond het zelf altijd erg motiveren van een ander!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |