geen wonder dat je een stevige fundering nodig hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:39 schreef Bouwclone het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 1800kg glaswol. Heb ik maandag versleept en dat komt 'binnenkort' als isolatie op zolder.
Ik heb werkelijk geen idee... Er moeten twee lagen gips overheen als brandvertraging, da's het enige dat ik ervan weet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef slangpie het volgende:
zie ik het goed dat de balken in de garage nog de walslaag bevatten? dus niks geen verf/zink eroverheen?
Er gebeurt zo veel dat ik weinig tijd heb voor updatesquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef crv het volgende:
gebeurt hier nog wat of ben je alweer ingesneeuwd![]()
Al ingepakt? Je komt toch al bijna tegen je verhuisdatum aan ?
ziet er strak uit, en je hebt weer wat bespaardquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:10 schreef Bouwclone het volgende:
De tegelzetter kwam vorige week niet terug om de keuken te doen, dus dat heb ik maar zelf gedaan (want de tegels moeten erop voordat de electricien de stopcontacten kan bevestigen en daar ga ik geen twee weken op wachten.
Gisteravond gevoegd, zometeen even flink wassen.
[ afbeelding ]
jep en ook ter plaatse gelast, is natuurlijk wel anders als wij in nederland met schetsplaten en alles.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:47 schreef slangpie het volgende:
zie ik het goed dat de balken in de garage nog de walslaag bevatten? dus niks geen verf/zink eroverheen?
Leuk spul idd!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Bouwclone het volgende:
Oh, de Bosch PLL360 is een perfect stuk speelgoed om te checken of alles echt recht zit
[ afbeelding ]
klopt. wist niet dat er gips over heen zou komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:58 schreef densmee het volgende:
[..]
jep en ook ter plaatse gelast, is natuurlijk wel anders als wij in nederland met schetsplaten en alles.
maar een walslaag in een garage is meer dan voldoende, zeker als er ook nog twee lagen gipsplaat opkomen
Dude, ben je OOIT weleens in Noorwegen geweest?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef Iwanius het volgende:
Goh en ik maar denken dat wij hier in Nederland op dit gebied (bouwen)
zoveel verder zijn dan in Noorwegen. Klopt het dat materialen e.d. veel
goedkoper is dan hier in Nederland?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Bouwclone het volgende:
Glasvezelaansluiting is bijna klaar :
[ afbeelding ]
In verhouding even duur denk ik, maar voor ons veel duurder...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dude, ben je OOIT weleens in Noorwegen geweest?
vragen of spullen daar veel goedkoper zijn
90/10 heb ik besteld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Hoe snel is tie
En met aansluiting op zolderkamer om te fokken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |