Je was vergeten de deur ook op slot te doen dus ben ik maar gewoon even binnengelopenquote:
Fixed.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
4e foto van onderen doet het niet, in de OP.
Graag gedaan en bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Bedankt voor de samenvatting. Begint er zeer goed uit te zien. Wanneer denk je erin te kunnen trekken?
kwestie van voldoende accusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:59 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
Graag gedaan en bedankt
Over een week of twee zouden we op zich over kunnen huizen als alles verder meezit.
De bouwstroom hebben ze weggehaald vandaag en een 400V kast neergezet, maar deze is nog niet op het huis aangesloten (en ik heb nog geen stroommeter, dus de electricien kan niet zoveel).
Mijn bouwende buurman was zo aardig om een verlengsnoer van 25 meter vanuit zijn bouwstroom naar mij te leggen zodat ik door kon werkenStroomloos klussen gaat namelijk niet zo heel lang goed.
heb er over gedacht, maar wij doen het vooralsnog niet. Maar de hoeveelheid sneeuw valt meestal wel mee bij onsquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:07 schreef Teslynd het volgende:
Die hekjes? Houden sneeuw vast, zodat je geen minilawine van verijsde sneeuw op je hoofd krijgt.
quote:
Dat dus, en die "tredes" gaan naar waar de schoorsteen komt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:07 schreef Teslynd het volgende:
Die hekjes? Houden sneeuw vast, zodat je geen minilawine van verijsde sneeuw op je hoofd krijgt.
Ik heb 5 accus, maar daar werkt de kapzaag niet op. Heb een Bosch GCM 8SJ gekochtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
kwestie van voldoende accus![]()
Of zelf even met 400v kast prutsen
Dacht dat die voor de kerstman warenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:15 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, en die "tredes" gaan naar waar de schoorsteen komt.
Je bent hier verplicht om veilige toegang te maken voor de veger (zit bij de gemeentebelasting die dienst).
Wil ook zoiets nog eens aanschaffen. bevalt die ?quote:[..]
Ik heb 5 accus, maar daar werkt de kapzaag niet op. Heb een Bosch GCM 8SJ gekocht
Bij ons gewoon verplicht. Dak is berekend op 4kN/m2 als ik het goed herinner.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
heb er over gedacht, maar wij doen het vooralsnog niet. Maar de hoeveelheid sneeuw valt meestal wel mee bij ons
Op de begange grond is dan alles klaar. Dan hebben we 2 slaapkamers, een washok, badkamer, keuken/eetkamer/huiskamer en een gang om te beginnen. Wat weinig voor 5 personen, maar voor een korte periode geen probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:12 schreef crv het volgende:
Wat is als je overgaat je TODO list nog?
Moet je nog veel doen dan?
Bevalt bijzonder goed! Gaat zelfs bij 15x5cm balken als een warm mes door boter!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
Dacht dat die voor de kerstman waren
[..]
Wil ook zoiets nog eens aanschaffen. bevalt die ?
Heb je bewust Bosch gekozen of heb je ook andere overwogen?
Kan me best voorstellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:21 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Bij ons gewoon verplicht. Dak is berekend op 4kN/m2 als ik het goed herinner.
pfoeh toch nog wel flinke wat werk.quote:Op de begange grond is dan alles klaar. Dan hebben we 2 slaapkamers, een washok, badkamer, keuken/eetkamer/huiskamer en een gang om te beginnen. Wat weinig voor 5 personen, maar voor een korte periode geen probleem.
Huis in de verf zetten beginnen we vandaag mee. In de loop van de week begin ik met isolatie aanbrengen op zolder om in ieder geval 1 extra slaapkamer daar operationeel te krijgen.
De rest zie ik nog wel, maar heel de zolder doe ik dus zelf, behalve dakramen plaatsen.
Als er een matras in ligt dan is een slaapkamer toch al operationeel?quote:om in ieder geval 1 extra slaapkamer daar operationeel te krijgen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Als er een matras in ligt dan is een slaapkamer toch al operationeel?
Desnoods ipv de slaapkamer tegen het aanrecht op in de keuken of op de eettafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door crv op 03-08-2012 13:07:56 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |